Mä muuten kerroin puolisolle susta

Anonyymi-ap

Nimeä mainitsematta....

115

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No mitä kerroit ja mitä puoliso siihen?

• Anonyymi00002

Kerroin olleeni ihastunut yhteen tyyppiin ja että se on ohi ja mitään ei ole oikeasti tapahtunut. Hän luuli että se oli yks toinen mies jonka tuntee... sanoin että ei nyt sentään :)

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kerroin olleeni ihastunut yhteen tyyppiin ja että se on ohi ja mitään ei ole oikeasti tapahtunut. Hän luuli että se oli yks toinen mies jonka tuntee... sanoin että ei nyt sentään :)

No hyvä jos valinta kohdistui puolisoon. Tai no Hyvä ainakin sen kolmannenpyörän kannalta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No hyvä jos valinta kohdistui puolisoon. Tai no Hyvä ainakin sen kolmannenpyörän kannalta.

Halusin vain olla rehellinen

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lopultakin...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hienoa. Nyt, kun olet voittanut puolisosi luottamuksen niin voidaan n*ssutella ihan rauhassa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Hienoa. Nyt, kun olet voittanut puolisosi luottamuksen niin voidaan n*ssutella ihan rauhassa.

Ei se oo ees epäillyt mitään. Se luottaa minuun 100% aina. Eipäs voidakaan. In your dreams :D

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei se oo ees epäillyt mitään. Se luottaa minuun 100% aina. Eipäs voidakaan. In your dreams :D

Kyllä me vielä tehdään sitä. Lisään pökköä pesään. ;)) pus…nus..

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kyllä me vielä tehdään sitä. Lisään pökköä pesään. ;)) pus…nus..

Lopeta hyvän sään aikana...

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En lopeta! Kiihoittaa vain enemmän ajatus minä sinussa..syvällä..kun puolisosi tietää…

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En lopeta! Kiihoittaa vain enemmän ajatus minä sinussa..syvällä..kun puolisosi tietää…

Oot aika pervokin vielä

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oot aika pervokin vielä

Tykkäät siitä.. haluat nähdä tuhman puoleni. 😘

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minusta siinä ei ole mitään kiihottavaa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tykkäät siitä.. haluat nähdä tuhman puoleni. 😘

Älä nyt sössi kaikkea hyvä ihminen. Pidä ne fantasiat omana tietonasi. Tämä on julkinen palsta, hei haloo!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Älä nyt sössi kaikkea hyvä ihminen. Pidä ne fantasiat omana tietonasi. Tämä on julkinen palsta, hei haloo!

Miten voi sössiä , jos anomuumi kirjoittaa anomuumille?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Älä aliarvioi ihmisiä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Älä aliarvioi ihmisiä

Olet hyvä pilaamaan tunnelman.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mulla sentään toimii vielä järki, toisin kuin eräällä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vaikka oonkin sekoillut täällä välillä

• Anonyymi00026
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Rehellisyys kannattaa, se on hyvä periaate ja miksei mottokin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Siis luuli sinun vaihtaneen suuntautumistasi? 🤭

• Anonyymi00051
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Haluan naida metsässä

• Anonyymi00057
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nokia se mies johon olet ihastunut. On varattu joka vikitttelee muita varattuja pettämään !
        Luotettavat. Ja rehelliset ihmisetvevötvedes ajaudu semmoisiin tilanteisiin mitä AP kuvailee . Oma rakas riittää .. ihan oikeasti ... Ei panna koko kylää ...

• Anonyymi00059
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Haluan naida metsässä

Ai jossain mättäällä hyttysten syöttinä...?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä panen myös sua. Tunnet kun työnnän takaa ison paksun kullini sisään ja teen sen ilman kumia

• Anonyymi00086
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Mä panen myös sua. Tunnet kun työnnän takaa ison paksun kullini sisään ja teen sen ilman kumia

Tuo loppukaneetti varsinkin oli monologiäijä tod uuh🥱 morooh

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Tuo loppukaneetti varsinkin oli monologiäijä tod uuh🥱 morooh

Miehet- älkää kokeilko tätä vivahteikasta kuvailua ”kotona” eli mm ns vesiä testaillessanne

• Anonyymi00088
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Miehet- älkää kokeilko tätä vivahteikasta kuvailua ”kotona” eli mm ns vesiä testaillessanne

Mä panen myös sua. Jopas🤭

• Anonyymi00089
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ai jossain mättäällä hyttysten syöttinä...?

Niin kauan on tämä ukko marissut tämän kokemuksen perään. Kerro vaikka siitä jos ei kiintoisampaakaan ole tms. T

• Anonyymi00090
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Rehellisyys kannattaa, se on hyvä periaate ja miksei mottokin.

Hell nah

• Anonyymi00091
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jaa no jodlaappa siitä eräästä sitten viä

• Anonyymi00092
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sää ehkä yrität inasen liikaa räknätä palstaäijän päätöntä yksinpuhelua

• Anonyymi00093
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minä sinussa sisällä kirjoitti mies eetteriin. On se niin jännää aistikaaamme myös te lukutaidottomat tahalliset ymmärtäjät

• Anonyymi00094
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ketä luulet ohjeistavasi ja mihin tarkemmin kun kiihkeälle trolliäijälle vastailet keskelle sen monologia? Et voi hyvin. TT

• Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Minä sinussa sisällä kirjoitti mies eetteriin. On se niin jännää aistikaaamme myös te lukutaidottomat tahalliset ymmärtäjät

Niin ja mitä jumalaa leikkivä nettipäivystäjä tästä kommentaarista sitten? Käske jonkun työparis syventyä sisältöön tms

• Anonyymi00096
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Nokia se mies johon olet ihastunut. On varattu joka vikitttelee muita varattuja pettämään !
        Luotettavat. Ja rehelliset ihmisetvevötvedes ajaudu semmoisiin tilanteisiin mitä AP kuvailee . Oma rakas riittää .. ihan oikeasti ... Ei panna koko kylää ...

” Ei panna koko kylää ” Jaa, no kerro ihmessä aloittajaäijä jo valmiiksi sisällöllisesti tod kiintoisan😬🥱avauksesi uusinta skaalalaajennusta

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

” Ei panna koko kylää ” Jaa, no kerro ihmessä aloittajaäijä jo valmiiksi sisällöllisesti tod kiintoisan😬🥱avauksesi uusinta skaalalaajennusta

Erään kylän väki on tun tyhmää porukkaa eivät kaipaa ns todisteita ja siis hohhoijaa mikä konteksti mutta edes tässä asiassa mikä on jo Varsin psykedeelistä ulottuvuudet väen määrän ym huomioon ottaen. Tussi kuivuu ja tipat

• Anonyymi00098
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Älä aliarvioi ihmisiä

Kokemus on osoittanut, että kaikki pitää avata viimeisen päälle ettei ole tuottamukselliselle tmv väärinymmärrykselle sijaa

• Anonyymi00099
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jumalan armosta kyllä

• Anonyymi00100
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Ketä luulet ohjeistavasi ja mihin tarkemmin kun kiihkeälle trolliäijälle vastailet keskelle sen monologia? Et voi hyvin. TT

Naiselta naiselle et vissiin paljoa maindaa miltä maaninen maalituksesi saa itsesi näyttämään? Lisäys on ja sopii muillekin

• Anonyymi00104
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Pankaa rahaa mun tilille😄

• Anonyymi00106
        Anonyymi00019 kirjoitti:

😁🤣

• Anonyymi00110

kerroin olevani kaappihomo

• Anonyymi00115
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Täällä sataa jo.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei kai ihastuminen ole niin vakavaa, jos se on tapahtunut ennen kuin olet tavannut tulevan puolisosi. Jos olet valintasi tehnyt, kyllä kaikki sen hyväksyvät. Ei entisistä ole mitään haittaa.

• Anonyymi00006

Ohi. Kaivatullani ei ole puolisoa.

• Anonyymi00009

Alkoiko ruinaan nimeä kuiten?

• Anonyymi00012

Eipä alkanut

• Anonyymi00024

Jaa. Puolisosi varmaan ilahtui ja antaa sinulle anteeksi, koska "mitäänhän ei ole tapahtunut"..? Et varmasti kertoisi, koska tällä kertaa hän jättäisi sinut lopullisesti ja menettäisit taloudenhoitajan ja puoli omaisuutta.

• Anonyymi00025

Ai millä kertaa? Hän ei ole ollut koskaan jättämässä minua. Älä nyt naurata. Se on ollut viime aikoina vähän toisinpäin se homma.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ai millä kertaa? Hän ei ole ollut koskaan jättämässä minua. Älä nyt naurata. Se on ollut viime aikoina vähän toisinpäin se homma.

Nautit tuosta vallantunteesta puolisoasi kohtaan, etkä yhtään mieti miltä kaivatustasi tuntuu, joka elättelee toivoa sinusta, koska olet antanut ymmärtää väärin.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Nautit tuosta vallantunteesta puolisoasi kohtaan, etkä yhtään mieti miltä kaivatustasi tuntuu, joka elättelee toivoa sinusta, koska olet antanut ymmärtää väärin.

Sä et tiedä tästä mitään. Mistä päättelet, että hän elättelee toivoa?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Että mitä! Minä en ole halunnut koskaan olla missään tekemisissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa!

• Anonyymi00084
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Että mitä! Minä en ole halunnut koskaan olla missään tekemisissä minua paljon nuoremman henkilön kanssa!

Vain juuri sen verran nuoremman, että vähän on varaa pojitellako, gubbe? Tykkäävät keskimäärin siitäkin, joten vtuix menee

• Anonyymi00085
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voi hyvän tähden eniten omasta todelliduudestaan utopioita luova apäijä fantasiomassa mm tästä himassa yksin ymmärrätte kyl mihin viittaan. Elämä ei ole täällä keskustelupalstalla ihmiset vai miten se yksi teesi/jankutus menikään. Nih

• Anonyymi00112
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei se noin ole, emme koskaan voi olla muuta kuin ystäviä keskenämme! Mitään muuta ei voi tulla koskaan!

• Anonyymi00029

Jospa hänellä on myös tunteita jotain toista henkilöä kohtaan? Siksi ei viitsinyt ottaa pulttia moisesta.

• Anonyymi00030

Se on mahdollista sekin.

• Anonyymi00032

Olisit kertonut nimenkin mitäs hauskaa tuossa muuten on.

• Anonyymi00034

Jos kaipaat jännitystä ja vaihtelua elämääsi niin sanon vaan, että olen kanssasi valmis mihin vain, milloin vain.

Sivumies

• Anonyymi00043

Nämä on just näitä kiusaajia,joilla ei ole mitään!

• Anonyymi00077

Tää on aina häiskät kyllä joviaali ilmiö hyvä tietää jne

• Anonyymi00036

Esitit polyamorisen toiveen

• Anonyymi00037

Mielikuvitus raisasta vai

• Anonyymi00038

Mikä puoliso on olevinaan mies, jota tapailet silloin tällöin? 😆

• Anonyymi00076

Joni reppana muodon vuoksi äänestänyt aloittajaäijän kontenttia. Sääliks käypi

• Anonyymi00039

Sitä voidaan alkaa olee!!💓

• Anonyymi00040

Millä perusteella?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Millä perusteella?

Tai siis ethän sä vois niin tehdä.

• Anonyymi00046

Meinasin kirjoittaa, mutta en kirjoittanut, että tuuppa hakeen mut samantien. Käydään jossain.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Millä perusteella?

Sillä perusteella, kun trollit sanailee.

• Anonyymi00044

Ei tapailukumppani ole puoliso

• Anonyymi00045

okei tämä voisi hyvin olla häneltä. tänään viimeistään ymmärsin että eksäni ei kaipaa minua yhtään. hänellä on ollut jo pitkään uudet kuviot. tuntuu sydämmessä aivan kamalalta. mutta tätähän mä halusin. </3 anteeksi vielä rakkaani kaikesta. ja onnea uusiin kuvioihin.

• Anonyymi00047

Eksäsi? Kuinka haluan seurustelitte? Oliko hänellä koko teidän seksisuhteen ajan tuo puoliso, jolle nyt kertoi?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Eksäsi? Kuinka haluan seurustelitte? Oliko hänellä koko teidän seksisuhteen ajan tuo puoliso, jolle nyt kertoi?

kyllä kerroin viestissä eksästäni jonka kanssa asuimme vuosia yhdessä. meillä oli kaikin puolin rauhallinen liitto mutta sisällä. ja ulkona (työssänsä) tunteet kuumeni ilmeisen paljon. hän ilmeisesti on ollut viehättynyt monen moisista tyttösistä vuosien varrella ja ei kummemmin taistellut minusta vaan otti kaiken vastaan kuin ’kala vedessä’. noh minulle jäi kaikesta vain erittäin särkynyt sydän ja vttu. nykypäivänä olen vain yksin ja tulen sitä aina olemaankin. haaveilen toki isoista k*rvistä yhä ja aina uudelleen mutta en ole tarpeeksi kyvykäs parisuhteeseen. hän teki sen aikoinaan hyvin selväksi. kautta rantaen olen kuullut asioista.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00048 kirjoitti:

kyllä kerroin viestissä eksästäni jonka kanssa asuimme vuosia yhdessä. meillä oli kaikin puolin rauhallinen liitto mutta sisällä. ja ulkona (työssänsä) tunteet kuumeni ilmeisen paljon. hän ilmeisesti on ollut viehättynyt monen moisista tyttösistä vuosien varrella ja ei kummemmin taistellut minusta vaan otti kaiken vastaan kuin ’kala vedessä’. noh minulle jäi kaikesta vain erittäin särkynyt sydän ja vttu. nykypäivänä olen vain yksin ja tulen sitä aina olemaankin. haaveilen toki isoista k*rvistä yhä ja aina uudelleen mutta en ole tarpeeksi kyvykäs parisuhteeseen. hän teki sen aikoinaan hyvin selväksi. kautta rantaen olen kuullut asioista.

Niin, voihan sitä palstasetå tämän torson ns keskiosan kauttakin lähteä rakentamaan unelmien kokonaisuutta toki. Hienoa

• Anonyymi00075
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei kovin lahjakasta proosaa gubbe tässäkään feikkidialogissas

• Anonyymi00049

Ja mitä sitte pitäiskö olla huolissaan ja mistä

• Anonyymi00050

Ei tietääkseni tarvi olla mistään.

• Anonyymi00056

Siunausta.

• Anonyymi00058

Kiitos :) sitä tarvitaan
        Anteeks mutta nauran ääneen :D

• Anonyymi00062

Ajattelinkin että tietää, vilkuili vähän siihen tyyliin että josko hänkin pääsisi osingolle.

• Anonyymi00063

Mitään oo vilkuillut ja mitään oo ollut. Tää on ohi.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Mitään oo vilkuillut ja mitään oo ollut. Tää on ohi.

Se on ollut ohi jo siitä hetkestä lähtien, kun ymmärsin että mukana on oman lapseni ikäinen henkilö!

• Anonyymi00064

Lilleri on valittanut Erkalle ummet ja lammet.Tammikuussanpääsee kusemaan haudalle niin lekureiden kanssa sovittu.

• Anonyymi00067

Mikä siinä on että pitää pilata toisten juhannus :D

• Anonyymi00068

Kenen juhannuksen oon pilannut?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Kenen juhannuksen oon pilannut?

Voit varmaa valita minkä tahansa fantasian mikä sinua voimaannuttaa tai auttaa eteenpäin? Sivusta hyvät hyssykät

• Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Voit varmaa valita minkä tahansa fantasian mikä sinua voimaannuttaa tai auttaa eteenpäin? Sivusta hyvät hyssykät

Mene muualle taivastelemaan. En mä fantasioilla voimaannu.

• Anonyymi00070

Niin justiinsa proosasetä ja muut. Tässäkin provossa täytyy olla jotain jännää joltain kantilta katsoen, sillä maailma on täällä todellisuudesta vieraantuneiden keskuudessa. T naiselta? Totta munassa

• Anonyymi00071

Kerrotko stalkkaava nolla, mikä tässä kommentissa olisi dokumentoimisen wörtti ymmärryksesi ilmaisunvapaudesta on vähän totalitaristinen Suomen ”ilmapiiriin” nätisti muotoillen😏

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Kerrotko stalkkaava nolla, mikä tässä kommentissa olisi dokumentoimisen wörtti ymmärryksesi ilmaisunvapaudesta on vähän totalitaristinen Suomen ”ilmapiiriin” nätisti muotoillen😏

Maybe i call the ultimate prosecutor self

• Anonyymi00101

Niinkö ?
      Vapisen jo nyt !

• Anonyymi00102

ps Muista painella uutterasti prtsc namiskaa.

• Anonyymi00103

Ihan sama mulle, koska emme tule koskaan olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!

• Anonyymi00105

Ja silloin jos ollaan tuntemattomien kanssa tekemisissä ollaan myös kohteliaita ymmärrätkö ?

Hyvää ja miellyttävää Juhannusta.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Ja silloin jos ollaan tuntemattomien kanssa tekemisissä ollaan myös kohteliaita ymmärrätkö ?

Hyvää ja miellyttävää Juhannusta.

Riippuu aina tilanteesta.

• Anonyymi00107

Mahtavaa. Silloin teit juuri oikein. Jos et olisi kertonut, tai olisit vaihtanut lennosta toiseen tunteiden perusteella vaikka olet sitoutunut toiseen, niin olisin menettänyt mielenkiintoni. Nyt tiedän että olet suoraselkäinen, et pidä salaisuuksia parisuhteessasi, sekä olet uskollinen etkä anna tunteiden tuulien, tai hetken houkutusten viedä.

Sait kaikki pisteet, vaikka minun suhteeni se on paradoksi, sillä kun toimit oikein, se ei antanut meille mahdollisuutta. Aika näyttää tulevaisuuden, mutta sellaista skenariota varten olet toiminut täysin oikein, ja kunnioitan sinua entistä enemmän.

Kaikkea hyvää. <3

• Anonyymi00108

P.S. Jos haluat vielä lisäpisteitä, niin voit toki kertoa nimenkin minun puolestani. Näin toivoisin itse, jos olisin sinun puolisosi tilanteessa. Näin nämä asiat pitää ajatella. Kaikki on samanarvoisia, myös puolisosi minun kanssani. Menee vähän pienestä nillittämiseksi, kunhan sanoin. Hienosti olet toiminut.

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

P.S. Jos haluat vielä lisäpisteitä, niin voit toki kertoa nimenkin minun puolestani. Näin toivoisin itse, jos olisin sinun puolisosi tilanteessa. Näin nämä asiat pitää ajatella. Kaikki on samanarvoisia, myös puolisosi minun kanssani. Menee vähän pienestä nillittämiseksi, kunhan sanoin. Hienosti olet toiminut.

Sori vaan, mutta minä en sun pisteitä halua enkä muutakaan. Se on nyt niinpäin, että minä en arvosta sua enää. Et edes tiedä mitä menetit. Vielä tulee sekin päivä.

• Anonyymi00114

Piristävää. Huumorinkukka on kaunehin kukka 😅 Toki vakava aihe, mutta nuo aloitukset on niin hassuja, että miten muuten niihin vois edes vastata. 👍

• Anonyymi00111

Valehtelet. Mitä kerrottavaa edes olisi ollut. 😂

• Anonyymi00113

Eipä mitään

• Anonyymi00116

En kertoisi, ei siitä mitään iloa tai hyötyä olisi, korkeintaan vähän ja täysin turhaa mustasukkaisuutta ei-yhtään-mistään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1315
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe