Mukava viettää Juhannusta kotona

Anonyymi-ap

18

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Minäkin vietän juhannuksen kotona, olen viettänyt jo varmaan viimeiset 15 vuotta. Uudet perunat ja silli kuuluvat minuun juhannusruokiini ja jälkiruoaksi jotain makeaa.

    • Anonyymi00002

      Suomi-mansikoitakin jo oli myynnissä.

    • Anonyymi00003

      Nautitaan ja rentoudutaan.

      • Anonyymi00004

        Oon ottanut aurinkoa ilkosillani.
        Jaloille ei tartte lisää, joten oon laittanut pyyhkeen niitten päälle.
        Naamalle on kasvovoide ja muulle kropalle muuta 50 astetta.
        Jo oonkin vähän ruskettunut. Siksi on hyvä, kun on tää näämä niin ryppyinen ja väritön, että hyvä saada väriä.

        Nytoon syömässä silliä, kermaviiliä ja tilliä. Pitäis keittää uusia perunoita, jahka tässä ehtii.

        Yksin vietän, välillä käyn kattomassa walesilaista filmiä. Kyllä on hienot maisemat Walesissa! Ei tartte aina katella vain järveä ja metsää, on komiat vuoret Walesissa!


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Oon ottanut aurinkoa ilkosillani.
        Jaloille ei tartte lisää, joten oon laittanut pyyhkeen niitten päälle.
        Naamalle on kasvovoide ja muulle kropalle muuta 50 astetta.
        Jo oonkin vähän ruskettunut. Siksi on hyvä, kun on tää näämä niin ryppyinen ja väritön, että hyvä saada väriä.

        Nytoon syömässä silliä, kermaviiliä ja tilliä. Pitäis keittää uusia perunoita, jahka tässä ehtii.

        Yksin vietän, välillä käyn kattomassa walesilaista filmiä. Kyllä on hienot maisemat Walesissa! Ei tartte aina katella vain järveä ja metsää, on komiat vuoret Walesissa!

        Välillä on ikävää.
        Se että on yksin, Sen kyllä kestän, mutta että aikuiset lapset tiuskivat.
        Joku sanoo nyt, että "oma syysi". Ei ole. Se on nykyajan tyyliä. Sille ei mahda mitään.
        Pitää vaan pitää sisällään.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Välillä on ikävää.
        Se että on yksin, Sen kyllä kestän, mutta että aikuiset lapset tiuskivat.
        Joku sanoo nyt, että "oma syysi". Ei ole. Se on nykyajan tyyliä. Sille ei mahda mitään.
        Pitää vaan pitää sisällään.

        Yksin vietän juhannusta minäkin, lapset eivät ole enää vuosiin edes kysyneet miten minä juhannustani vietän, heillä omat "tärkeät" menonsa. Sitä se on, nykyaika.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Yksin vietän juhannusta minäkin, lapset eivät ole enää vuosiin edes kysyneet miten minä juhannustani vietän, heillä omat "tärkeät" menonsa. Sitä se on, nykyaika.

        Surkeeta!

        Mitä voisi tehdä? Voisko kysyä, ja pyytää, että jutellaan?
        Olet ihan varmaan tehnyt kaikkesi heidän eteen!


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Surkeeta!

        Mitä voisi tehdä? Voisko kysyä, ja pyytää, että jutellaan?
        Olet ihan varmaan tehnyt kaikkesi heidän eteen!

        Mitähän tuo "kaiken tekeminen" liittyy juhannuksenviettoon?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Surkeeta!

        Mitä voisi tehdä? Voisko kysyä, ja pyytää, että jutellaan?
        Olet ihan varmaan tehnyt kaikkesi heidän eteen!

        "Olet ihan varmaan tehnyt kaikkesi heidän eteen!"

        Mitä on se usein kehuttu kaiken tekeminen lapsien eteen? Minusta tuo sanonta tulee niiden suusta jotka ovat mielestään marttyyreitä ja minä en kuulu niihin. Olen kasvattanut lapsiani, tai olen yrittänyt kasvattaa, järjellä ja opettamalla, mutta eihän sille mitään mahda kun nykyaika asettaa lapsillemme toisenlaiset vaatimukset mitä meillä aikanamme oli. Annan jokaisen elää omalla tavallaan, se on jokaisen oikeus.


    • Anonyymi00007

      Tämä on elämäni ensimmäinen yksinäinen juhannus.
      Yksin pienessä vuokrakaksiossa.

      • Anonyymi00009

        Onneksi on ehtinyt jo iltaan.
        Juhannukselle laitetaan niin paljon odotuksia, että pitää olla niin hyvin, ystäviä ympärillä ja hauskaa.

        Ja kun ei ole. Itselläni oli ihan kauhee tää juhannus. Yksin ja velloi ajatukset, että kukaan ei välitä. Mutta kun on ilta, niin pääsee nukkumaan ja tämä juhannus on ohi.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Onneksi on ehtinyt jo iltaan.
        Juhannukselle laitetaan niin paljon odotuksia, että pitää olla niin hyvin, ystäviä ympärillä ja hauskaa.

        Ja kun ei ole. Itselläni oli ihan kauhee tää juhannus. Yksin ja velloi ajatukset, että kukaan ei välitä. Mutta kun on ilta, niin pääsee nukkumaan ja tämä juhannus on ohi.

        Ohihan menee aika äkkiä, ja aurinko nousee aina uudestaan.


    • Anonyymi00010

      Kaupungin juhannus, rauhallista on kun suuri osa on lähtenyt huitsin maalle ja sinne.

    • Anonyymi00013

      Minulle ei juhannus ole koskaan merkinnyt oikeastaan mitään muuta kuin työssä ollessa pidempää viikonloppua, joten juhannus yksin ei ole minulle vaikea, mutta joulu sen sijaan tuntuu välillä ylivoimaiselta viettää yksin, vaikka olen viettänyt jouluja yksin monia vuosia jo.

    • Anonyymi00015

      Aivan kivasti meni juhannusaatto yksin, ei ne juhannukset huonossa avioliitossakaan olleet yhtään kummempia.
      Kävin iltapäivällä kävelyllä ja paljon oli väkeä piknikillä puistoissa. Monet etsivät varjopaikkaa kesän ensimmäisenä tosi kuumana päivänä.

    • Anonyymi00016

      Pitää kai tilata mansikan tuottajalta mansikat pakkaseen. Minulla on "kuution" pakastin tyhjänpanttina entisessä ok talossani.
      Tässä hoiva-asunnossani on iso parveke luoteen puolella taloo. Vasta ilta-aurinko paistaa lännestä sisään nyt pitkän valoisuuden aikana.

      Pakastemansikoi vois varata vaikka 60 litraa. Ne tois ison tilauksen kotiin. Laittasin ne kantoineen pakastimeen.
      * ikä-äijän juttui nää.

    • Anonyymi00017

      Mansikoita ja jäätelöä.

    • Anonyymi00018

      On ihana herätä hiljaiseen juhannuspäivänaamuun. Eilen kävin torilla, hallissa ja kaupassa fiilistelemässä juhannustunnelmia. Lapsenlapsen ja äitinsä kanssa söimme jäätelöt Tokoinrannassa.
      Ihanaa, kun on juhannus💖

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe