Ei riitä että pari viikkoa sitten lapsi kuoli suojatiellä bussin törmättyä lapseen.
Nyt tästä turvapaikasta on tullut erittäin suosittu kakaroiden leikkipaikka. Kuhina vaan käy,kun tenavat pyörillään leikkii liikenneympyrässä ja suojatiellä niin että bussit ja autoilijat ovat ihan kusessa. Jos puutut asiaan,olet rasisti!
Toinen paikka missä leikitään pyörillä ja pelataan jalkapalloa,on Vaalan tasoristeys. Ei auta puomit sun muut. Ikävä kyllä junat eivät hidasta tai pysähtele,joten taatusti tulee kesän mittaan ruumiita. Sitten valitetään että kun kukaan ei välitä!
Varissuolla tapahtuu taas!
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kulttuuria
- Anonyymi00002
Vastuu on niiden (mamu)kakaroiden vanhemmilla!
- Anonyymi00003
Kyllä siellä on mukana ihan kantaväestönkin kakaroita. Suomalaisvanhemmat ei kaljoittelultaan ehdi vahtia haistattelevia penikoitaan. Lapsilisät juodaan Vanhassa Variksessa ja kakarat kerjää rahaa ostarilla nuudelipakettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493