Virolaismiehen eka kerta Pattayalla

Anonyymi-ap

Meni kuten ennustin. Asiallinen kuuskymppinen eronnut työkaveri, raitis ja reipas mies.
Oli vuosia kokonaan ilman naista ja nyt tuli mahis päästä Pattayalle. Halusi alkuun sviitin hyvästä hotellista kun vuosia vain töitä tehnyt.

Siinä sitten kävi puutteessa el classico eli otti heti saavuttuaan kadulta naisen jonka vei sviittiin ja se sitten olikin leidari. Antoi tälle lopputilin ja seuraavaksi pyysi hierojan iereisestä hieromosta huoneeseensa ja siitä paukahti viikon romanssi.
Seuraavaksi nuori nainen jolla oli kunnon pehko, mutta muuten mukava tyttö.

Hurmiossa ei ehtinyt siitä pelipaikoilta hotellin nurkalta mihinkään kahdessa viikossa, vaan tyttöjä riitti siinä siihen malliin että katsoi ettei kauemmas ehdi lyhyellä lomalla.
Otti sitten sen sviitin koko lomaksi kun siitä tykkäsi. Joka päivä aamukävely, uinti, hieronta ja pano. Söi hyvissä ravintoloissa ja kehui maasta taivaaseen.

Oli unohtanut puhelimensa markettiin ja siellä oli kortit ja luottokortit. Hotellille meni ja mietti miten pitäisi toimia kun ovikello soi. Siellä oli thainainen hänen kännykkänsä kanssa ja kaikki kortit tallella. Korttien joukossa oli hotellin käyntikortti josta nainen kävi kyselemässä omistajaa. Ei huolinut löytöpalkkiota millään mutta virolaismies vei hänet kadulle ja osti kukkapuskan hälle.

Oli niin vaikuttunut thaimaalaisten ystävällisyydestä ja rehellisyydestä että ei keksinyt Pattayasta mitään muuta kuin hyvää sanottavaa ja aikoo palata heti kun ehtii ja seuraavalla kerralla tutustuu myös nähtävyyksiin ja kulttuuriin, aikoen olla kuukauden seuraavaksi.

Meni juuri kuten ennustin miten käy ekalla kerralla, eli juuttui samoille nurkille, ihastui menoon ja juoksi naisten perässä. 150 e kului päivässä tuohon rientoon plus majoitus, eli varsin kohtuullista.

18

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun ei dokaa niin pärjää vähemmälläkin.

• Anonyymi00002

Mikä ero on suomalaisella ja amerikkalaisella, kun aletaan hankkimaan naisseuraa?

Amerikkalainen mies sopii treffit hienoon ravintolaan jossa kynttilänvalossa nautitaan viiniä ja jutellaan, syödään hyvin ja katsotaan johtaako treffit pidemmälle.

Suomalaismies menee viinakauppaan, ja toivoo että aamulla olis joku vieressä kun herää.

• Anonyymi00003

"Halusi alkuun sviitin hyvästä hotellista"

Ja tämä hotelli oli?

Päästettiinkö sinne sviittiin maksullisia seuralaisia ilman eri maksua?

• Anonyymi00004

Kyrvånsyylållå kyselyikä.

• Anonyymi00005

Autoin häntä valkkaamaan hotellin hyvältä paikalta, kun matkan teema oli selvillä.
        Olin kerran ennen korona-aikaa tuossa samaisessa sviitissä kaksi päivää, kun hotellisivustoni tarjosi sitä silloin kesällä hintaan 75 euroa yö. https://ibb.co/d4J2J92D LK Metropole Soi Buakhaon kupeessa. Kuvat Bookingin sivuilla on selvästi vanhoja, sillä tuolla oli taulutelkkarit jo vuonna 2018 paikkeilla ja varmaan aikaisemminkin, mutta siihen aikaan olin tuossa.
        LK hotellit eivät kysele mitään keneltäkään. Voit marssia respan ohi ihan rauhassa seuralaisten kanssa, eivät halua papereita eikä rahaa. Kaikki ei tykkää ryssätyyliin sisustetuista huoneista, mutta minä tykkään. Huoneet on aina hieman isompia kuin keskivertohotelleissa ja sängyt hyviä, huonekalut massiivipuuta eikä mitään lastulevyä.

Tuohon hintaan saa Suomesta 16 neliön pahanhajuisen kopin ja sitäkin markkinoidaan nimellä super deluxe room.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Autoin häntä valkkaamaan hotellin hyvältä paikalta, kun matkan teema oli selvillä.
        Olin kerran ennen korona-aikaa tuossa samaisessa sviitissä kaksi päivää, kun hotellisivustoni tarjosi sitä silloin kesällä hintaan 75 euroa yö. https://ibb.co/d4J2J92D LK Metropole Soi Buakhaon kupeessa. Kuvat Bookingin sivuilla on selvästi vanhoja, sillä tuolla oli taulutelkkarit jo vuonna 2018 paikkeilla ja varmaan aikaisemminkin, mutta siihen aikaan olin tuossa.
        LK hotellit eivät kysele mitään keneltäkään. Voit marssia respan ohi ihan rauhassa seuralaisten kanssa, eivät halua papereita eikä rahaa. Kaikki ei tykkää ryssätyyliin sisustetuista huoneista, mutta minä tykkään. Huoneet on aina hieman isompia kuin keskivertohotelleissa ja sängyt hyviä, huonekalut massiivipuuta eikä mitään lastulevyä.

Tuohon hintaan saa Suomesta 16 neliön pahanhajuisen kopin ja sitäkin markkinoidaan nimellä super deluxe room.

Eiköhän tuo nyt ole turvallisuus riski että hotellilaskee kaiken maailman oppaat huoneesi, voi tulla tyrmäystippoja, ja aamulla heräät huone tyhjennettynä, rahat ja kaikki arvokas, siksi on hyvä että oppalta otetaan henkkarit narikkaan, eikä saa niitä ennen takaisin kun respa on soittanut sinulle voidaanko opas laskea ulos, aika outo hotelli, kannattaa varata jokin toinen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eiköhän tuo nyt ole turvallisuus riski että hotellilaskee kaiken maailman oppaat huoneesi, voi tulla tyrmäystippoja, ja aamulla heräät huone tyhjennettynä, rahat ja kaikki arvokas, siksi on hyvä että oppalta otetaan henkkarit narikkaan, eikä saa niitä ennen takaisin kun respa on soittanut sinulle voidaanko opas laskea ulos, aika outo hotelli, kannattaa varata jokin toinen.

Johnny Blaze: "You can´t live in fear" -Et voi elää pelossa.
        https://youtu.be/yNjppy0Cwn8?t=215

Huonosti valitty morsian, jos niin kävisi. Pokaa ne tytöt on vailla eikä keikattavaa. Jätetty vakituinen tyttöystävä on paljon vaarallisempi.

Mitäs tyhjennettävää siellä huoneessa edes on? Ei ne tytöt ala telkkaria ja tuoleja sieltä ulos kantamaan respan edestä ja talentti ei riitä lukitun puhelimen avaamiseen ja niissä on paikantimet.

Ylimääräiset käteiset kassakaappiin taikka hyvään jemmaan. Itse suosin aikoinaan varmaa jemmaa enemmän kuin kassakaappia.

Nostin esim raskaan sokkelilla varustetun sängyn ilmaan, pistin kiilan väliin ja jemmasin rahat pohjalautojen väliin. Sieltä ei yksikään tyttö niitä voi saada ja vielä itse röhnötin sängyllä. Virossa käytin kerran irroitettavia kattopaneleja, jonne nousin tuolin avulla.
        Oli 50K pimeää rahaa siellä yhden yön kun en halunnut mukanani kantaa.

Lompakossa pidin käteistä vain muutamia tonneja ja en pitänyt siellä kortteja laisinkaan taikka sitten lisäksi pidin paria toimimatonta korttia houkuttimena. Ei kannata tytön ottaa vankeustuomiota muutaman tuhannen bahtin takia.

Korut ja kellot oli "omassakotona" Pattayalla taasen kassakaapissa, jota ei saanut taloyhtiössä kukaan muu auki kuin minä ilman raskaita murtotoimia.

Minun turvana oli myös se että en käyttänyt "kaikenmaailmanoppaita", vaan yleensä parempien baarien tyttöjä, silloin aktiiviaikoina. Siellä baarissa ihmiset tunnetaan ja tunnistetaan ja siinä menisi tytöltä sekä työpaikka että vapaus, jos keikkaisivat asiakkaan.

Katutyttöjä muistelen olleen vain kourallinen ja hekään eivät olleet liikkeellä tuntihommissa, vaan hengailtiin seuraavaan päivään saakka ja sitten järjestin heille kyydin kotiin. Yksi heistä oli parinkin vuoden ajan lomilla vakkari välillä, pikkujättiläinen joka oli tulta ja tappuraa. Muistan nimenkin vielä, se oli Sumlee.

Kaverin kanssa ekoilla Pattayan lomilla oltiin kalliissa hotelleissa, joissa oli lakanamaksut ja henkkarit respassa, mutta se koettiin rasitteeksi ja sitten alettiin suosia muita hotelleja.

Se on nimittäin varsin härskiä rahastamista, kun olet ottanut double roomin kahdelle hengelle ja säännöissä lukee lisäksi että max kaksi vierasta, eli neljä yhteensä, niin se on pelkkää rahastusta että joudut maksamaan lakanamaksun vaikka olet jo maksanut kahden hengen majoituksesta.

Turvallisuudesta vielä niin hotelleissa on valvontakamerat ulkona, aulassa ja käytävillä.
        Jos poka keikattaisiin, niin sillä on erittäin lyhyet jäljet. 90% jää kiinni samana päivänä ja loput 2-3 päivässä.

Thaipoliisi ei vitkuttele tutkinnan kanssa, eikä halua että tulee rosvojen unelmakaupungin mainetta.

Eipä ole runsaahkosta kokemuksesta huolimatta koskaan viety mitään, Väinämöinen- kalevalakoru katosi halvasta hotellihuoneesta, ehkä siivooja vei, ehkä ei. Arvo 70 euroa.

Aika hyvin tuli itse tyrmättyä itsensä ilman ulkopuolisten apua muutamia kertoja. Sekin tietty auttaa että tiedetään thainyrkkeilijäksi ja on isokokoinen. Sillä saa rispektiä Thaimaassa rutkasti. He kokevat sen samaan tapaan kunnioittavana kuin kielitaidonkin.

Minun mielipide on se, että huonosti käyttäytyvät urpot kuuluukin keikata.

2010

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Huonosti valitty morsian, jos niin kävisi. Pokaa ne tytöt on vailla eikä keikattavaa. Jätetty vakituinen tyttöystävä on paljon vaarallisempi.

Mitäs tyhjennettävää siellä huoneessa edes on? Ei ne tytöt ala telkkaria ja tuoleja sieltä ulos kantamaan respan edestä ja talentti ei riitä lukitun puhelimen avaamiseen ja niissä on paikantimet.

Ylimääräiset käteiset kassakaappiin taikka hyvään jemmaan. Itse suosin aikoinaan varmaa jemmaa enemmän kuin kassakaappia.

Nostin esim raskaan sokkelilla varustetun sängyn ilmaan, pistin kiilan väliin ja jemmasin rahat pohjalautojen väliin. Sieltä ei yksikään tyttö niitä voi saada ja vielä itse röhnötin sängyllä. Virossa käytin kerran irroitettavia kattopaneleja, jonne nousin tuolin avulla.

Lompakossa pidin käteistä vain muutamia tonneja ja en pitänyt siellä kortteja laisinkaan taikka sitten lisäksi pidin paria toimimatonta korttia houkuttimena. Ei kannata tytön ottaa vankeustuomiota muutaman tuhannen bahtin takia.

Korut ja kellot oli "omassakotona" Pattayalla taasen kassakaapissa, jota ei saanut taloyhtiössä kukaan muu auki kuin minä ilman raskaita murtotoimia.

Minun turvana oli myös se että en käyttänyt "kaikenmaailmanoppaita", vaan yleensä parempien baarien tyttöjä, silloin aktiiviaikoina. Siellä baarissa ihmiset tunnetaan ja tunnistetaan ja siinä menisi tytöltä sekä työpaikka että vapaus, jos keikkaisivat asiakkaan.

Katutyttöjä muistelen olleen vain kourallinen ja hekään eivät olleet liikkeellä tuntihommissa, vaan hengailtiin seuraavaan päivään saakka ja sitten järjestin heille kyydin kotiin. Yksi heistä oli parinkin vuoden ajan lomilla vakkari välillä, pikkujättiläinen joka oli tulta ja tappuraa. Muistan nimenkin vielä, se oli Sumlee.

Kaverin kanssa ekoilla Pattayan lomilla oltiin kalliissa hotelleissa, joissa oli lakanamaksut ja henkkarit respassa, mutta se koettiin rasitteeksi ja sitten alettiin suosia muita hotelleja.

Se on nimittäin varsin härskiä rahastamista, kun olet ottanut double roomin kahdelle hengelle ja säännöissä lukee lisäksi että max kaksi vierasta, eli neljä yhteensä, niin se on pelkkää rahastusta että joudut maksamaan lakanamaksun vaikka olet jo maksanut kahden hengen majoituksesta.

Turvallisuudesta vielä niin hotelleissa on valvontakamerat ulkona, aulassa ja käytävillä.
        Jos poka keikattaisiin, niin sillä on erittäin lyhyet jäljet. 90% jää kiinni samana päivänä ja loput 2-3 päivässä.

Thaipoliisi ei vitkuttele tutkinnan kanssa, eikä halua että tulee rosvojen unelmakaupungin mainetta.

Eipä ole runsaahkosta kokemuksesta huolimatta koskaan viety mitään, Väinämöinen- kalevalakoru katosi halvasta hotellihuoneesta, ehkä siivooja vei, ehkä ei. Arvo 70 euroa.

Aika hyvin tuli itse tyrmättyä itsensä ilman ulkopuolisten apua muutamia kertoja. Sekin tietty auttaa että tiedetään thainyrkkeilijäksi ja on isokokoinen. Sillä saa rispektiä Thaimaassa rutkasti. He kokevat sen samaan tapaan kunnioittavana kuin kielitaidonkin.

2010

"You can´t live in fear" -Et voi elää pelossa.
        https://youtu.be/yNjppy0Cwn8?t=47

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kerro Pasanen siellä Pähkinänäppylässä että millaista kokemusta sinulla on Pattayan oppaista, jonka pohjalta juttelet?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

2010

Eiköhän asialle ole jokin järkevä peruste, osa hotelleista ja kondoista kieltää oppaat kokoaan, kaiketi työllistää kovasti respaa, kun hoitavat kulunvalvontaan, siksi usein siitä on muutaman sadan bahtin erillinen maksu, jota myös lakanamaksuksi yleisesti kutsutaan, tai oppaat on kokonaan kiellettyjä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eiköhän asialle ole jokin järkevä peruste, osa hotelleista ja kondoista kieltää oppaat kokoaan, kaiketi työllistää kovasti respaa, kun hoitavat kulunvalvontaan, siksi usein siitä on muutaman sadan bahtin erillinen maksu, jota myös lakanamaksuksi yleisesti kutsutaan, tai oppaat on kokonaan kiellettyjä.

2010 jutut on täysin vailla kokemusta, trolli joka haastaa täällä vaan riitaa, ei kannata reagoida juttuihinsa mitenkaan, selvää skeidaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksestasi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

2010 jutut on täysin vailla kokemusta, trolli joka haastaa täällä vaan riitaa, ei kannata reagoida juttuihinsa mitenkaan, selvää skeidaa.

Rohkenen olla kanssasi toista mieltä.

Omasta kokemuksestani väitän tietäväni, että Kympin useimmat* jutut perustuvat kokemukseen.

Näin väitän vaikka olen myös huomannut, että hän yleensä* osaa myös väitteensä tarkistaa ja tarvittaessa myöntää virheensä.

PS. sinusta en viitsi nyt kirjoittaa mitään. Hyvät jussin jatkot sulle.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Rohkenen olla kanssasi toista mieltä.

Omasta kokemuksestani väitän tietäväni, että Kympin useimmat* jutut perustuvat kokemukseen.

Näin väitän vaikka olen myös huomannut, että hän yleensä* osaa myös väitteensä tarkistaa ja tarvittaessa myöntää virheensä.

PS. sinusta en viitsi nyt kirjoittaa mitään. Hyvät jussin jatkot sulle.

"Omasta kokemuksestani" - korjaan: omista kokemuksistani johtuen"...

• Anonyymi00008

Mullaki on yx tai oikeastaan kax kaveria jotka yöpyy hotellien mainoskuvissa.

Yx vuokrasi ok-talon jossa hotellimainoksen poreamme, mutta lopetti Pattayan matkailun nytkin viettäen juhannusta äitinsä mökillä.
      On keväthuoltanu Volvo pentan vaihtaen öljyt ja ostanut onkiin uudet korkit, sekä kaivanu purkkiin paljon matoja.

Toinen elää paperinukkena kotihotelli Eedenissä.

• Anonyymi00010

Minäkin tiedän yhden joka yöpyy Suomi24 palstalla kaiket yöt kertoen asuvansa chiang maissa, todellinen asuinpaikka on Suomi24 chiang mai.

• Anonyymi00011

Possolle iski hotellikateus. Ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse kadehtia noin satasen huonetta parin viikon lomalla, ei kenenkään muun kuin Posson. Sokeitten maassa yksijalkainen on kuningas.

Joo eihän varmaan ketään matkusta oikeasti Pattayalle eikä oikeasti majoitu satasen huoneissa, eihän vaan eihän? Kyllä Pattayalla on oikeastikin kateuden ansaitsevia suomalaisia. Miltä kuulostaa 600 neliön penthouse jonne on oma hissi? Sellainenkin löytyy suomalaismieheltä.

2010

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Possolle iski hotellikateus. Ei kenenkään normaalin ihmisen tarvitse kadehtia noin satasen huonetta parin viikon lomalla, ei kenenkään muun kuin Posson. Sokeitten maassa yksijalkainen on kuningas.

Joo eihän varmaan ketään matkusta oikeasti Pattayalle eikä oikeasti majoitu satasen huoneissa, eihän vaan eihän? Kyllä Pattayalla on oikeastikin kateuden ansaitsevia suomalaisia. Miltä kuulostaa 600 neliön penthouse jonne on oma hissi? Sellainenkin löytyy suomalaismieheltä.

2010

Ohhoh 600 neliötä, voi valtavaa, huhhuh sentään ja oma hissi.

Sehän on tuplat Eedenistä jossa on vain ruokahissi ja maahan kaivettu jääkaappi.

Kummalla mahtaapi olla isompi uima-allas?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2847
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      208
      1121
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1033
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      947
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      66
      868
    6. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      822
    7. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      93
      723
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      20
      676
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      65
      665
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      578
    Aihe