ihan pihalla siitä mitä en muka olisi ymmärtänyt, vaikka ymmärsin kaiken jo monia vuosia sitten! Minulla ei ole tapana valehdella, eikä keksiä asioita! Sisäinen maailmani kertoo minulle miten minun pitää toimia. jotta elämäni olisi juuri minun näköistä elämää! Ja olen varma siitä, etteivät sairaudet olisivat puhjenneet, jos olisin saanut tehdä töitä itselle mieluissa työpaikassa vielä tänänkin päivänä! Ensimmäinen sairaus puhkesi sen takia, kun olin kauhuissani kun en ymmärtänyt silloin ensimmäisenä vuotena ollenkaan, mitä ympärilläni tapahtui minulle rakkaassa työpaikassa! Jos joutuu olemaan äärimmäisessä stressitilanteessa monen vuoden ajan, se vie kaikki voimat ja elämästä tulee pelkkää selviytymistä vuodesta toiseen ja niin minulle todella kävi! Ja se on jatkunut tähän päivään asti! Tuntuu todella ahdistavalta se, ettei kukaan ymmärtänyt sitä!! Ainoa vaihtoehto minulle on saada ikäiseni ystävä, koska yksi tietty kulkee omia teitään ja seksiä en voi enää koskaan harrastaa yhdenkään miehen kanssa! En pysty edes kuvittelemaan, että olisin samassa tilassa oman lapseni ikäiseni kanssa! On hyvin eri kuntoisia 70v miehiä ja koska etsin lenkkikaveria haluan sellaisen ystävämiehen, joka myös tykkää lenkkeilystä! Projekti teki elämästänit helvettiä, enkä olisi koskaan halunnut osallistua siihen, jos olisin tiennyt sen merkityksen! Miksi salasitte minulta sen, mikä sen tarkoitus oli! Koska minä olin todella keskeiseesä osassa olisi minulle pitänyt kertoa rehellisesti kaikki asiat jo etukäteen projektiin liittyen! En ymmärrä sitä miksi yhä mainostitte minua selvästi nuorempaa miestä joka käveli minua vastaan, kun olin kävelemässä kaupasta bussipysäkille! Eikö sen ikäinen mies, muka halua seksiä ja sitä hän ei minulta voisi koskaan saada! Eikä kukaan muukaan! Jos seksi aiheuttaa kipua, niin siilloin sen harrastaminen on naiselle mahdotonta! Sitä olen myös ajatellut, että koska olen elänyt ahdistavassa tilanteessa jo yli kymmenen vuoden ajan, jaksanko enää tutustua keneenkään koskaan! En voi koskaan antaa kiitosta projektin aloittajille, koska teidän takia jouduin kokemaan elämäni raskaimmat ja kamalimmat vuodet ja ne vuodet veivät minultta luottamuksen ihmisiin täysin!
Olette olleet
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja lisään vielä että kaikkein kauheinta oli kokea stalkkaamista niin monen vuoden ajan ja mielestäni projektin aloittajien olisi pitänyt tehdä siitä loppu jo monta vuotta sitten! Koko projektin ajan on tuntunut siltä, ettei minun omia mielipiteitä ja ajatuksia ole koskaan kunnioitettu! HÄVETKÄÄ!
- Anonyymi00002
Mitäpä luulit ymmärtäneesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666