Olette olleet

Anonyymi-ap

ihan pihalla siitä mitä en muka olisi ymmärtänyt, vaikka ymmärsin kaiken jo monia vuosia sitten! Minulla ei ole tapana valehdella, eikä keksiä asioita! Sisäinen maailmani kertoo minulle miten minun pitää toimia. jotta elämäni olisi juuri minun näköistä elämää! Ja olen varma siitä, etteivät sairaudet olisivat puhjenneet, jos olisin saanut tehdä töitä itselle mieluissa työpaikassa vielä tänänkin päivänä! Ensimmäinen sairaus puhkesi sen takia, kun olin kauhuissani kun en ymmärtänyt silloin ensimmäisenä vuotena ollenkaan, mitä ympärilläni tapahtui minulle rakkaassa työpaikassa! Jos joutuu olemaan äärimmäisessä stressitilanteessa monen vuoden ajan, se vie kaikki voimat ja elämästä tulee pelkkää selviytymistä vuodesta toiseen ja niin minulle todella kävi! Ja se on jatkunut tähän päivään asti! Tuntuu todella ahdistavalta se, ettei kukaan ymmärtänyt sitä!! Ainoa vaihtoehto minulle on saada ikäiseni ystävä, koska yksi tietty kulkee omia teitään ja seksiä en voi enää koskaan harrastaa yhdenkään miehen kanssa! En pysty edes kuvittelemaan, että olisin samassa tilassa oman lapseni ikäiseni kanssa! On hyvin eri kuntoisia 70v miehiä ja koska etsin lenkkikaveria haluan sellaisen ystävämiehen, joka myös tykkää lenkkeilystä! Projekti teki elämästänit helvettiä, enkä olisi koskaan halunnut osallistua siihen, jos olisin tiennyt sen merkityksen! Miksi salasitte minulta sen, mikä sen tarkoitus oli! Koska minä olin todella keskeiseesä osassa olisi minulle pitänyt kertoa rehellisesti kaikki asiat jo etukäteen projektiin liittyen! En ymmärrä sitä miksi yhä mainostitte minua selvästi nuorempaa miestä joka käveli minua vastaan, kun olin kävelemässä kaupasta bussipysäkille! Eikö sen ikäinen mies, muka halua seksiä ja sitä hän ei minulta voisi koskaan saada! Eikä kukaan muukaan! Jos seksi aiheuttaa kipua, niin siilloin sen harrastaminen on naiselle mahdotonta! Sitä olen myös ajatellut, että koska olen elänyt ahdistavassa tilanteessa jo yli kymmenen vuoden ajan, jaksanko enää tutustua keneenkään koskaan! En voi koskaan antaa kiitosta projektin aloittajille, koska teidän takia jouduin kokemaan elämäni raskaimmat ja kamalimmat vuodet ja ne vuodet veivät minultta luottamuksen ihmisiin täysin!

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja lisään vielä että kaikkein kauheinta oli kokea stalkkaamista niin monen vuoden ajan ja mielestäni projektin aloittajien olisi pitänyt tehdä siitä loppu jo monta vuotta sitten! Koko projektin ajan on tuntunut siltä, ettei minun omia mielipiteitä ja ajatuksia ole koskaan kunnioitettu! HÄVETKÄÄ!

• Anonyymi00002

Mitäpä luulit ymmärtäneesi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2368
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      33
      1297
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      634
      952
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      818
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      686
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe