Olen valinnut sinut.
Miksi jätät odottamaan?
Vuodet vierivät niin nopeasti.
Enkä haluaisi odottaa enää kuukausiakaan.
Olet alati mielessäni kuin mukana matkalla kuitenkaan olematta siinä, vierellä.
Missä olet?
17
411
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vinkkinä,ota yhteyttä häneen Irl...
- Anonyymi00002
Ei oo numeroa ja en ole mikään pokemon..
- Anonyymi00003
Asiat ovat aivan liian sekavia. Lisäksi se mitä minä näen tällä hetkellä, ei näytä kovin hyvälle, vaikka todellisuus (sitä mitä en tiedä) olisikin oikeasti valoisampi.
- Anonyymi00004
En tiedä onko tämä minulle tarkoitettu, mutta totuus on se, etten ole ihmisten kaipaaja! Se varmaan liittyy siihen, mitä jouduin aikoinaan parisuhteessani kokemaan ja myös siihen, että en ole eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni! Ainoa mikä kiinnostaa, on se,että löytäisin ikäisnei miehen lenkkikaveriksi ja muuhunkin liikuntaan!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä onko tämä minulle tarkoitettu, mutta totuus on se, etten ole ihmisten kaipaaja! Se varmaan liittyy siihen, mitä jouduin aikoinaan parisuhteessani kokemaan ja myös siihen, että en ole eroni jälkeen kokenut tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni! Ainoa mikä kiinnostaa, on se,että löytäisin ikäisnei miehen lenkkikaveriksi ja muuhunkin liikuntaan!
Ja pudotan myös lenkkikaveri mahdollisuuden pois jos sopivaa ei löydy!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja pudotan myös lenkkikaveri mahdollisuuden pois jos sopivaa ei löydy!
Ja lenkkikaveri ei voi olla minua paljon nuorempi koskaan, vaan samaa ikäluokka kuin itse olen! _
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja lenkkikaveri ei voi olla minua paljon nuorempi koskaan, vaan samaa ikäluokka kuin itse olen! _
Ja oikeestaan haluatkin olla vain yksin.
- Anonyymi00005
Mä en ole mitään mikä on valittavissa ole hyvä ota vaihtoehdoista seuraava jonosta
- Anonyymi00006
Voit ihan hyvin itse ottaa mieheen yhteyttä.
- Anonyymi00009
Olet kohtaloni. Tiedän sen 100%:sesti.
Kiduttavaa on se, etten voi olla vierelläsi.
Silti epäilen alati, pääsenkö kainaloosi koskaan?
Lähetän maailmankaikkeudelle viestin, tee siirto luokseni. - Anonyymi00010
Laita mies viestiä jotain kautta 😘
- Anonyymi00011
Teen mitä tahdot. Palaa luokseni.
- Anonyymi00013
Rakastan sinua. En tahdo elää ilman sinua. Palaa luokseni.
- Anonyymi00015
Täällä mä oon, vieläkin sun... ;-))
- Anonyymi00016
Teen miten tahdot. Jos tahdot vierellesi, tulen vierellesi. Jos tahdot pitää kauempana, pysyn kauempana. Kunhan palaat luokseni. Teen moten tahdot. Annathan minun rakastaa, edes kaukaa.
- Anonyymi00017
Toimin tahdossasi. Sinun tahtosi ei ole olla pois luotani. Muutoin et olisi aina mielessäni. Palaa luokseni. Osoitan ettet joudu sitä katumaan, koskaan.
- Anonyymi00018
Se olisi kuin ihmeellinen vastaus universumilta. Se on mitä toivon vaikka se voi vaikuttaa hullulta. Minulle riittää, että olet läsnä elämässäni. Se olisi sekin kuin ihme. Niin paljon merkitset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442