🤬 🪳 🪣 nyt on aika siirtyä muualle mun tavaroista. Raahustin flunssaisena kauppaan hakemaan kannellisen ämpärin ja kaikkein tehokkainta ötökkäspreitä. Mulla on jotain pienempiä tavaroita verkkovarastossa, jotka mahtuu ämpäriin. Ainetta päälle ja kansi kiinni. Muhikoon siellä siihen asti kun pääsen lähtemään mökille.
P.S. Talvirenkaat on auton takaluukussa. Laskin kuinka paljon kuluu kesällä bensaa enemmän niiden kanssa ja totesin, että paras säilyttää ne autossa kun kukaan ei niitä tule kantamaan varastoon. Halvemmaksi se tulee kuin kausisäilytys. Sitäpaitsi mökillä on niitä kuljettimia millä saa ne kärrättyä latoon jos häiritsevät.
Hyvää Yötä ja juhannuksen odotusta tänne.
Hemmetin torakat ja muut ötökät ja mönkiäiset
3
77
Vastaukset 3
- Anonyymi00003
Talvirenkaista saa hyvän pöydän parvekkeelle kun laittaa päällekkäin ja sopivan levyn päälle.
Hyvä sisustusidea. Mulla on mökillä naapurista saadut autonrenkaat kukkapenkkinä. Huutokauppakeisarin nikkaroija teki autonrenkaasta istuimen terassulle päällystämällä sen narulla.
- Anonyymi00004
pumpum sano 🌭
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389969- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei242789- 82716
- 72698
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601