Nyt kun jäähalliin vierus tie on laitettu 40 nopeuteen niin samalla tullut pysäköinti kiellot tien varteen. Ihan mielenkiinnolla odottaa kerhon pelejä.. mihin hittoon ne autot voi jättää... onkohan parkkitalo tulossa
Pysäköinti kiellot
10
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kannata, pitkä aika kauden alkuun.
- Anonyymi00002
B- sarjassa hallin oma parkkialue riittää kyllä
- Anonyymi00003
Puhutko pysäköintikiellosta?
- Anonyymi00006
Jos hän sanoo että pyäköintikiellot on tullut tien varteen niin puhuuko hän pysäköintikielloista? Empä usko.
- Anonyymi00004
Joo pysäköinti kiellosta hyvinkin. Poltsarin ympyrästä lähtee kiellot, jäähalliin kohdalla pieni pätkä saa pysäköidä ja taas jatkuu
- Anonyymi00005
Pelien aikana saa varmaan kuitenkin pysäköidä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pelien aikana saa varmaan kuitenkin pysäköidä.
Tottakai saa aina saanut ihan mihin vaan vaikka jalkakäytävällä. Talvella jos sataa lunta koko kaupungin aurauskalusto on ensimmäisenä puhdistamasta jalkakäytäviä lumesta kaikkialla hallin lähellä niin että niille voi pysäköidä pelipäivänä. Kaikki muut ajoväylätkin saavat silloin odottaa kunnes hallin ympärillä km säteellä ei ole enää lumihiutalettakaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tottakai saa aina saanut ihan mihin vaan vaikka jalkakäytävällä. Talvella jos sataa lunta koko kaupungin aurauskalusto on ensimmäisenä puhdistamasta jalkakäytäviä lumesta kaikkialla hallin lähellä niin että niille voi pysäköidä pelipäivänä. Kaikki muut ajoväylätkin saavat silloin odottaa kunnes hallin ympärillä km säteellä ei ole enää lumihiutalettakaan.
Samaa mieltä ja hyvä kun kaupunki panostaa palveluun.
- Anonyymi00009
Ihan oikein! Pysäköinti kielto myös kantolaan. Kiitos
Monta happipaikkaa ollut! Sairasta että noita pysäköintejä saa tehdä ihan miten sattuu.
Miksi rekat ajaa keskustan kautta motarille vaikka isot tiet menee vieressä? Enemmän hidasteita varsinkin viipurintielle. Sama kantolaan. Voisi olla turvallisempaa koululaisillekkin - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tottakai saa aina saanut ihan mihin vaan vaikka jalkakäytävällä. Talvella jos sataa lunta koko kaupungin aurauskalusto on ensimmäisenä puhdistamasta jalkakäytäviä lumesta kaikkialla hallin lähellä niin että niille voi pysäköidä pelipäivänä. Kaikki muut ajoväylätkin saavat silloin odottaa kunnes hallin ympärillä km säteellä ei ole enää lumihiutalettakaan.
Siellä olisi kyllä tilaa parkkipaikalle laittaa pysäköinti halli ja siitä kaupungille hyvää rahantuloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481