Onko kenelläkään täällä tietoa kaksoisliekeistä? Uskon kohdanneeni omani. Voimakas tuntemus varsinkin rinnassa. Tunnen häntä kohtaan voimakasta kiintymystä. Se tuntuu välillä tuskana rinnassa. Aluksi kaikki sujui meillä hyvin, mutta sitten jokin pimeä voima tuli väliimme. Muistan ajatelleeni, että en halua menettää häntä koskaan. Melkein heti sen jälkeen loukkasin häntä todella pahasti eikä hän anna sitä koskaan anteeksi. Pahinta on se, että olen ajautunut kierteeseen, jossa satutan liekkiäni henkisellä tasolla. Koska meidän välillä on telepaattinen yhteys, se on mahdollista. Hän tuntee pimeän energian. Mietin, mitä voisin tehdä? Tarvitaan ihme, että välimme enää korjaantuisivat. Toivon kuitenkin että pystyisin päättämään tämän kierteen, jossa satutan häntä. Miten voisin saada ajatukseni pois hänestä? Miten katkaista pahan kierre? En ole koskaan kokenut vastaavaa. Se on niin paljon suurempaa kuin rakkaus. Kysyn itseltäni onko tämä totta vai olenko unessa.
Kaksoisliekki
88
324
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olet ikävä ihminen jos toista pitää loukata.
- Anonyymi00091UUSI
Sää oot vissiin koukussa tällaiseen tunne-elämysten hakemiseen trollipalstan kautta? No siinä mielessä olet nääs tullut oikeaan paikkaan. Vaikutat nihkeältä ja ahdistavalta
- Anonyymi00002UUSI
Kaksoisliekkien tavoite on auttaa toisiaan henkisessä kasvussa.
Vastaus kysymykseesi: mikä tahansa henkinen kasvu parantaa oloasi. Voit vaikka lukea jotain itseäsi kiinnostavaa henkisyyteen liittyvää, tai tavata aiheesta kiinnostuneita ihmisiä.
Huoli pois. ☺️ Jos olet kiintynyt kaksoisliekkiisi ja ajattelet kauniita asioita hänestä, et satuta häntä. Tuo kuvaamasi "pimeä voima" on vain henkistä kypsymättömyyttä teissä molemmissa, ja liekkimatkan tarkoitus on oppia paremmaksi sieluksi. Parempi yhteys omaan sieluusi poistaa tunteen tuosta "pimeästä voimasta".
Kukaan ei moiti sinua siitä kehitystasosta, jolla olet nyt, ellet varta vasten yritä hidastaa kehitystäsi. En usko että siitä on sinun kohdallasi kyse. Toinen liekki on joskus kehittyneempi kuin toinen. Jos olet se vähemmän kehittynyt, on mahdollista, että toinen tuskastuu välillä "lapsellisuuteesi" eli egosi voimakkuuteen. 😂 Mutta ei se toinen sinun kehitystasosi vuoksi kärsi. Hän tietää tilanteesi, jos on sinua kehittyneempi, ja silloin hänellä on myös parempi yhteys omaan sieluunsa kuin sinulla. ☺️
Rauhoitu nyt ensin. Mieti kauniita asioita äläkä pelkää niin kovasti. 🤗 - Anonyymi00003UUSI
LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊
- Anonyymi00007UUSI
Mulla on lääkkeet.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mulla on lääkkeet.
Liian heikkotehoiset.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Liian heikkotehoiset.
Erittäin humoristinen ja hulvaton kommentaari piristämään aloittajaäijän näytelmää ponteva ja jämäkkä johtonainen
- Anonyymi00004UUSI
Voin sanoa, että tässä on paljon muutakin. Tarkoitin kysymykselläni, mitä minun pitää tehdä tilanteessa, jossa paha voima ottaa minussa vallan ja saa minut satuttamaan henkisellä tasolla häntä, josta välitän paljon? Kysyn tätä hänen vuokseen, en itseni. Olen harjoittanut noituutta, joten portit pimeille henkivalloille ovat olleet sitä myöten auki. Harkitsen jopa itsemurhaa, kun mikään ei ole auttanut. En usko Jumalaan. Väitän uskovani seurakunnassa, jossa käyn, mutta en ole oikeasti uskossa.
- Anonyymi00005UUSI
Oletko nainen vai mies? Varmaan nainen?
- Anonyymi00006UUSI
Henkinen kasvu on myös sitä, että otat oman voimasi takaisin itsellesi. Mikään pimeä henkiolento ei ole vahvempi kuin sinä, jos niin päätät.
Ratkaisevaa on aikomuksesi. Et satuta häntä henkisellä tasolla, ellet varta vasten halua satuttaa.
Näen kyllä selvänäköisesti, että olet käyttänyt noituutta aika paljon aikaisemmissa elämissäsi ja satuttanut sillä muita. Sanoisin, ettei tässä ole kyse siitä. Musta magia edellyttää intention vahingoittaa toista. Ellei sinulla ole sellaista, älä huolehdi. ☺️ - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Henkinen kasvu on myös sitä, että otat oman voimasi takaisin itsellesi. Mikään pimeä henkiolento ei ole vahvempi kuin sinä, jos niin päätät.
Ratkaisevaa on aikomuksesi. Et satuta häntä henkisellä tasolla, ellet varta vasten halua satuttaa.
Näen kyllä selvänäköisesti, että olet käyttänyt noituutta aika paljon aikaisemmissa elämissäsi ja satuttanut sillä muita. Sanoisin, ettei tässä ole kyse siitä. Musta magia edellyttää intention vahingoittaa toista. Ellei sinulla ole sellaista, älä huolehdi. ☺️Ehkä kuvittelen vain kaiken. Ehkä hän ei ole kaksoisliekkini. Olen häntä loukannut ja satuttanut sekä sanoilla, että teoilla. Jos hän olisi liekkini, en olisi niin varmaankaan tehnyt. Vai
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä kuvittelen vain kaiken. Ehkä hän ei ole kaksoisliekkini. Olen häntä loukannut ja satuttanut sekä sanoilla, että teoilla. Jos hän olisi liekkini, en olisi niin varmaankaan tehnyt. Vai
Tiedät kyllä, jos hän on liekkisi. ☺️ Jos asia vaivaa sinua, voit myös pyytää häneltä anteeksi, joko fyysisellä tasolla tai sielutasolla henkimaailmassa.
Kipu valitettavasti kuuluu liekkimatkaan niin kauan, että löydät yhteyden omaan sieluusi. Tarkoitus on, valitettavasti, että kipu tuntuu niin syvällä sielussa, ettei mikään maallinen keino voi sitä helpottaa. Silloin toteaa, että vain itseään tutkiskelemalla ja sieluyhteytensä avaamalla kivusta pääsee pois. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tiedät kyllä, jos hän on liekkisi. ☺️ Jos asia vaivaa sinua, voit myös pyytää häneltä anteeksi, joko fyysisellä tasolla tai sielutasolla henkimaailmassa.
Kipu valitettavasti kuuluu liekkimatkaan niin kauan, että löydät yhteyden omaan sieluusi. Tarkoitus on, valitettavasti, että kipu tuntuu niin syvällä sielussa, ettei mikään maallinen keino voi sitä helpottaa. Silloin toteaa, että vain itseään tutkiskelemalla ja sieluyhteytensä avaamalla kivusta pääsee pois.Hän on kiltti, hyvä ja kaunis ihminen. Haluaisin sanoa sen hänelle, mutta hän ei kuule. Tuska on välillä tosi voimakas.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hän on kiltti, hyvä ja kaunis ihminen. Haluaisin sanoa sen hänelle, mutta hän ei kuule. Tuska on välillä tosi voimakas.
Jos ei kuule niin kirjoita se hänelle.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Varmaan nainen?
Harjoittaako miehet noituutta, en tiedä. Tietämäni henkilöt ovat kaikki naisia. Ap voisi vastata, onko hän nainen vai mies.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kipu valitettavasti kuuluu liekkimatkaan niin kauan, että löydät yhteyden omaan sieluusi. Tarkoitus on, valitettavasti, että kipu tuntuu niin syvällä sielussa, ettei mikään maallinen keino voi sitä helpottaa. Silloin toteaa, että vain itseään tutkiskelemalla ja sieluyhteytensä avaamalla kivusta pääsee pois.Jos sanoilla ja teoilla satuttaa toista niin siinä mitään henkimaailman avulla pyydellä anteeksi..
Eikä liekkimatkallakaan satuteta tahallaan toista
Muutoinkin sun liekkitarinasi on vääristettyä.
Mietipä hetki oletko kuinka pahasti sotkenut
tai satuttanut jotakuta, ja noin perustelet sen? - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei sitä voi sanoilla korjata jos loukkaa toista. Luottamus on sellainen jota ei sanat tai tarinat korjaa.
- Anonyymi00018UUSI
Käytkö kristillisessä seurakunnassa vai edustatko muuta uskontoa?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hän on kiltti, hyvä ja kaunis ihminen. Haluaisin sanoa sen hänelle, mutta hän ei kuule. Tuska on välillä tosi voimakas.
Onko tämä naiselta naiselle?
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ehkä kuvittelen vain kaiken. Ehkä hän ei ole kaksoisliekkini. Olen häntä loukannut ja satuttanut sekä sanoilla, että teoilla. Jos hän olisi liekkini, en olisi niin varmaankaan tehnyt. Vai
Ehkäpä onkin sun liekkisi, ja siksi oot satuttanut.
Ja jos ei olisikaan niin kun tiedät loukanneet ja satuttaneesi niin eikö olis reilua ja oikein pyytää anteeksi häneltä? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei sitä voi sanoilla korjata jos loukkaa toista. Luottamus on sellainen jota ei sanat tai tarinat korjaa.
Jos noin ajattelet niin et taida pahemmin edes välittää oikeasti hänestä.
Hiljaisuusko sitten sen luottamuksen korjaa?
Tai sen miltä hänestä tuntuu?
Ei tarinoita kuitenkaan kannata alkaa keksimään mutta jotain sanoja voisit sanoa hänelle.
Mikäli siis välität ja olet pahoillasi. - Anonyymi00022UUSI
Semmosta se vapaan seksideittailijan elämä on, aina loukkaa jotain tahoa ja rikkoo muiden elämiä sekä perheitä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos noin ajattelet niin et taida pahemmin edes välittää oikeasti hänestä.
Hiljaisuusko sitten sen luottamuksen korjaa?
Tai sen miltä hänestä tuntuu?
Ei tarinoita kuitenkaan kannata alkaa keksimään mutta jotain sanoja voisit sanoa hänelle.
Mikäli siis välität ja olet pahoillasi.Uskon sen toisen kestävän ja antavan anteeksi. Ei kanna kaunaa, eikä katkeruutta. -sivusta
- Anonyymi00024UUSI
Jeesus Kristus on ainoa, joka voi vapauttaa sinut ja hän haluaa tehdä niin, sillä hän todella rakastaa sinua. Sellaista rakkautta ja lepoa ei löydy mistään muualta. Pääset eroon pahoista ajatuksista ja syyllisyydestä. Jos käyt kristillisessä srk:ssa, voit pyytää, että siellä rukoillaan puolestasi. Kristityt tietävät, että moni kamppailee nykyisin tuollaisten asioiden kanssa. Niistä pitää sanoutua täysin irti.
Voit myös itse suoraan rukoilla Jeesusta ja pyytää että hän ilmaisee itsensä sinulle. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedän. Petin hänen luottamuksen. Ei ole kyse siitä. Haluan lopettaa hänen satuttamisen henkisellä tasolla. Vasta sitten voin jatkaa eteenpäin. Onko mitään keinoa, jolla voisin saada hänet ehjäksi? Tuntuu, että olen rikkonut hänen sydämen ja omani. 💔💔🔥🔥
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Semmosta se vapaan seksideittailijan elämä on, aina loukkaa jotain tahoa ja rikkoo muiden elämiä sekä perheitä.
Anteeksi. Ymmärrän, että et anna anteeksi. Haluan kuitenkin pyytää. Kaikki alkoi mennä pieleen sillä hetkellä, kun ajattelin kuinka mukava ihminen olet ja että haluan pitää sinut elämässäni. Jonkinlainen matrix efekti. Tai jotain sellaista. Kumpa en olisi ajatellut niin. Olet oikeassa luottamusta ei voi palauttaa. Minun on pakko jatkaa eteenpäin jos löytäisin elämääni ihmisen, jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut. Toivon sinun elämääsi ystäviä ja rakkautta. Toivon, että olet onnellinen ❤️
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Uskon sen toisen kestävän ja antavan anteeksi. Ei kanna kaunaa, eikä katkeruutta. -sivusta
Oot tainnut joskus aiemminkin sanoa jostakin jota et edes tuntenut että
uskot sen jonkun kestävän ja ymmärtävän kyllä jonkin ihmissuhteen päättymisen.
Onkohan sulla osuus palstan takia ihmissuhteiden rikkoontumisissa kenties?
Ei ehkä kuule anna anteeksi, jos ei edes pyydetä. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiedän. Petin hänen luottamuksen. Ei ole kyse siitä. Haluan lopettaa hänen satuttamisen henkisellä tasolla. Vasta sitten voin jatkaa eteenpäin. Onko mitään keinoa, jolla voisin saada hänet ehjäksi? Tuntuu, että olen rikkonut hänen sydämen ja omani. 💔💔🔥🔥
Aloita pyytämällä anteeksi.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ehkä kuule anna anteeksi, jos ei edes pyydetä.Älä huoli, ei liity sinuun.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Älä huoli, ei liity sinuun.
Sinäkö sen tiedät? Tai kuinka voit tietää sitäkään kuka kukakin ano on?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Älä huoli, ei liity sinuun.
Sinuunko liittyy?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pilasin meidän välit. Ei auta kun jatkaa eteenpäin. Toivon, että löydät onnen elämääsi. Ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat. Rikki olen minäkin, vaikka se tuskin lohduttaa sinua. Rukoilen rakkautta elämääsi.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sano se hänelle!!!
Mn - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sano se hänelle!!!
MnEn voi sanoa. Jos näen hänet jossain, en kykene nostamaan katsettani ja katsomaan häntä. Olen kuin en tuntisikaan. Se loukkaa häntä. Pelkään, että hän näkee minusta totuuden. Sen kuinka paljon haluaisin häntä halata. En ole niitä ihmisiä, jotka näyttävät tunteensa avoimesti. Olen kovan kuoren alla todella herkkä. Toivon, että hän löytää jonkun toisen. Olen huono ihminen ja hän ansaitsee parempaa.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
En voi sanoa. Jos näen hänet jossain, en kykene nostamaan katsettani ja katsomaan häntä. Olen kuin en tuntisikaan. Se loukkaa häntä. Pelkään, että hän näkee minusta totuuden. Sen kuinka paljon haluaisin häntä halata. En ole niitä ihmisiä, jotka näyttävät tunteensa avoimesti. Olen kovan kuoren alla todella herkkä. Toivon, että hän löytää jonkun toisen. Olen huono ihminen ja hän ansaitsee parempaa.
Olen jo pitkään toivonut, että nämä tunteet häntä kohtaan menisivät ohi. Olen rukoillut hänen elämäänsä rakkautta. Jos nyt vihdoin pääsisin eteenpäin. Toivon, että hän ei ole yksin. Hänenlaisellaan ihmisellä on kyllä ystäviä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Olen jo pitkään toivonut, että nämä tunteet häntä kohtaan menisivät ohi. Olen rukoillut hänen elämäänsä rakkautta. Jos nyt vihdoin pääsisin eteenpäin. Toivon, että hän ei ole yksin. Hänenlaisellaan ihmisellä on kyllä ystäviä.
Entä jos ei olekaan?
Jos onkin ihan yksin suruissaan, ja luovuttaa. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Entä jos ei olekaan?
Jos onkin ihan yksin suruissaan, ja luovuttaa.Pelkään sitä. Hän on kyllä vahva nainen. Toista maata kuin minä.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pelkään sitä. Hän on kyllä vahva nainen. Toista maata kuin minä.
Sekin voi muuttua koska tahansa.
Itelle kävi niin. Sydän särkyi ja nyt en tiiä selviinkö enää edes tätä päivää. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sekin voi muuttua koska tahansa.
Itelle kävi niin. Sydän särkyi ja nyt en tiiä selviinkö enää edes tätä päivää.Olen surullinen sinun puolesta. 😢Tsemppiä sulle. 🫂
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pelkään sitä. Hän on kyllä vahva nainen. Toista maata kuin minä.
Kyllä äiti jaksaa soutaa, ei hätää
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Pilasin meidän välit. Ei auta kun jatkaa eteenpäin. Toivon, että löydät onnen elämääsi. Ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat. Rikki olen minäkin, vaikka se tuskin lohduttaa sinua. Rukoilen rakkautta elämääsi.
Niin just palstaäijä- kaikkee hyvää siis kaikkee hyvää pinocchio
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aloita pyytämällä anteeksi.
Sulla ei ole kaikki villat mintissä vintilläs
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jaa kuvaako nääs nämä emojiet monologisetä aapee tätä tilannetta erityisellä tavalla? Tee
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Anteeksi. Ymmärrän, että et anna anteeksi. Haluan kuitenkin pyytää. Kaikki alkoi mennä pieleen sillä hetkellä, kun ajattelin kuinka mukava ihminen olet ja että haluan pitää sinut elämässäni. Jonkinlainen matrix efekti. Tai jotain sellaista. Kumpa en olisi ajatellut niin. Olet oikeassa luottamusta ei voi palauttaa. Minun on pakko jatkaa eteenpäin jos löytäisin elämääni ihmisen, jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surut. Toivon sinun elämääsi ystäviä ja rakkautta. Toivon, että olet onnellinen ❤️
Onks gubbe äitis pakottanu sua lukemaan pelkästään tiettyä kaunokirjallisuutta pienenä vai miten susta ÄLÖITTÄJÄ tuli tommonen? T naiselta fasilitaatio
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ehkä kuule anna anteeksi, jos ei edes pyydetä.” Onkohan sulla osuus palstan takia ihmissuhteiden rikkoontumisissa kenties? ” Aika vaffoja kuvia siulla tyyppi tämän keskustelufoorumin ulottuvuuksista. Ainakin pokkaa riittää heittää täyslaidallisia kelle sattuu
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Sinäkö sen tiedät? Tai kuinka voit tietää sitäkään kuka kukakin ano on?
Dude i think you might need like lithium or somethin
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jeesus Kristus on ainoa, joka voi vapauttaa sinut ja hän haluaa tehdä niin, sillä hän todella rakastaa sinua. Sellaista rakkautta ja lepoa ei löydy mistään muualta. Pääset eroon pahoista ajatuksista ja syyllisyydestä. Jos käyt kristillisessä srk:ssa, voit pyytää, että siellä rukoillaan puolestasi. Kristityt tietävät, että moni kamppailee nykyisin tuollaisten asioiden kanssa. Niistä pitää sanoutua täysin irti.
Voit myös itse suoraan rukoilla Jeesusta ja pyytää että hän ilmaisee itsensä sinulle.Auttaako aloittajaäijä tämä psykedeelinen keskustelu itsesi kanssa järjestämään päätäs ns ?
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kerrotko hieman lisää tästä aiheesta ylikarismaattinen- mitä tämä nonsense edes tarkoottaaa? Hae hjälppiä ei hele
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kyllä äiti jaksaa soutaa, ei hätää
Tiiäks kun äiti ei vaan nyt enää jaksa ):
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näen kyllä selvänäköisesti, että olet käyttänyt noituutta aika paljon aikaisemmissa elämissäsi ja satuttanut sillä muita. Sanoisin, ettei tässä ole kyse siitä. Musta magia edellyttää intention vahingoittaa toista. Ellei sinulla ole sellaista, älä huolehdi. ☺️” Näen kyllä selvänäköisesti, että olet käyttänyt noituutta aika paljon aikaisemmissa elämissäsi ja satuttanut sillä muita.” Tätä skaa e vaan voi aloittajaäijä enää keksiä. T naiselta tervetuloa realiteetteihin white trashyt
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jaa, no sonni sinä mies vaikka housuus sitten ns. Ei vaan- eikö tämä ns sukupuolitus ym hohhoijaa ole omiaan osoittamaan että aapeeäijä on vähän tuskaan ja draamaan addiktoinut tarinankertoja?
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä psykedeelisempi tilitys miehet pyhän kunniaksi sen parempi, mm juuri tällainen luonneanalyysi poikkeaisi massasta hei
- Anonyymi00010UUSI
Para doksi.
- Anonyymi00015UUSI
Oletko varma että hän ei anna anteeksi? Mitä jos hän miettii samaa? Juttelu voisi puhdistaa ilmaa ja auttaa molempia eteenpäin.
- Anonyymi00072UUSI
Black humaus coming strong
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Black humaus coming strong
Have you ever felt your blood boiling bro
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Have you ever felt your blood boiling bro
Niin jykevää on rakkaus
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Niin jykevää on rakkaus
Niin oliks kui monta tunneteoriaa?
- Anonyymi00027UUSI
https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=How+god+spouse
- Anonyymi00028UUSI
Mitä linkissä on?
- Anonyymi00029UUSI
En availe linkkejä.
- Anonyymi00039UUSI
❤️ Kiva kun laitoit linkin
- Anonyymi00032UUSI
Googlasin noilla sanoilla. Youtube video ensinnäkin. Kyseessä Jumalallinen puoliso. Vähän kuin kaksoisliekki, ei kuitenkaan aivan. Joka tapauksessa syvä henkinen yhteys. Jotain tällaista?
- Anonyymi00034UUSI
En tiedä, ei pahemmin leikkaa, kun olen valvonut koko yön. Niin, kuinka löytää Jumalallinen puoliso. Jotain sellaista. En ole hyvä englannissa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
En tiedä, ei pahemmin leikkaa, kun olen valvonut koko yön. Niin, kuinka löytää Jumalallinen puoliso. Jotain sellaista. En ole hyvä englannissa.
Kaksoisliekki kuitenkin. Ota noista selvää. Miten voi pyytää joltakin anteeksi, jos ei ole yhteyttä? Ehkä Ig:ssa?
- Anonyymi00038UUSI
Godly spouse viittaa siihen, ketkä Jumala haluaa yhdistää avioliittoon. Sillä tarkoitetaan kahta Jeesuksen seuraajaa. Siinä on kyse ihmisistä, joka ovat kuin toisiaan varten luotuja, erityispiirteenä että eivät vie toista kauemmas Jumalasta ja hengellisestä tehtävästä, vaan lähemmäs.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Godly spouse viittaa siihen, ketkä Jumala haluaa yhdistää avioliittoon. Sillä tarkoitetaan kahta Jeesuksen seuraajaa. Siinä on kyse ihmisistä, joka ovat kuin toisiaan varten luotuja, erityispiirteenä että eivät vie toista kauemmas Jumalasta ja hengellisestä tehtävästä, vaan lähemmäs.
Ennen kuin Godly spouse löytyy, saattaa elämään tulla ihminen, joka tuntuu lähes täydelliseltä. Kyseessä ei kuinkaan ole se oikea, vaan eksytys, joka vie ihmistä kauemmas Jumalan kutsusta ja siitä oikeasta puolisosta. Oikean tunnistaa levollisesta olosta ja sisäisestä rauhasta, joka muiden kanssa puuttuu.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ennen kuin Godly spouse löytyy, saattaa elämään tulla ihminen, joka tuntuu lähes täydelliseltä. Kyseessä ei kuinkaan ole se oikea, vaan eksytys, joka vie ihmistä kauemmas Jumalan kutsusta ja siitä oikeasta puolisosta. Oikean tunnistaa levollisesta olosta ja sisäisestä rauhasta, joka muiden kanssa puuttuu.
Mielenkiintoista. Ehkä löydän viimein elämäni miehen.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mielenkiintoista. Ehkä löydän viimein elämäni miehen.
Onko sulla se appsi gubbe kans jo?
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onko sulla se appsi gubbe kans jo?
Eksytys jumalan kutsusta? Näinkin sen kai voi gubbe muotoilla
- Anonyymi00068UUSI
Voi hyvä ihme aloittajaäijä
- Anonyymi00041UUSI
Metsään menin. Tämä yö kului valvoessa. Yritän nyt nukkua. Pistä siekin nukkumaan.
- Anonyymi00042UUSI
Kelle sanoit ton?
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kelle sanoit ton?
Sisällön eli tenttauksen kellonajankin huomioon ottaen mitvit
- Anonyymi00048UUSI
Oikeaa rakkautta ei ole olemassakaan. Ihmismieli ja toiveet,halut tekevät tepposiaan.
Kuvitellaan tilanne että tapaat maailman komeimman miehen tai kauneimman naisen. Joka saa aikaan voimakasta kiintymystä ym. vetovoimaa suurta rakkautta. Mutta kun selviää ihmisen ammatti tai muu tausta.Niin tämä maailman kaunein ,komein ihminen muuttuu yhtä-äkkiä täysin vastenmieliseksi ja kiinnostus loppuu kokonaan. Mikä liekki se tämä sitten on?- Anonyymi00050UUSI
Ehkä sulla on noin, mulla ei oo.
-sivusta joku joka rakastaa - Anonyymi00064UUSI
Herra mun vereni gubbe käkäkäkä eri ku kikakika
- Anonyymi00088UUSI
Et taida olla vain koskaan rakastunut.
- Anonyymi00053UUSI
Olet oikeassa. Kuvittelin koko jutun. Netti on täynnä kaikenlaisia juttuja, joihin ei kannata uskoa. Tuntuu vain, kun lukee niitä, että tämä on minua koskeva juttu. Vähän niin kuin tällä palstalla. En enää usko, että hän olisi kaksoisliekkini. Enkä olisi satuttanut häntä niin pahasti, jos olisi.
- Anonyymi00054UUSI
Näyttää muuttuvan sulla nopeasti mieli.
- Anonyymi00055UUSI
Oli liekki tai ei niin tiedät loukanneesi kuitenkin joten olisi aiheellista pyytää anteeksi.
Jos ei hän välittäisi susta niin olisiko hän edes loukkaantunut? Ja toivotaan että oot tarpeeks tunteeton jos hän luovuttaa. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Oli liekki tai ei niin tiedät loukanneesi kuitenkin joten olisi aiheellista pyytää anteeksi.
Jos ei hän välittäisi susta niin olisiko hän edes loukkaantunut? Ja toivotaan että oot tarpeeks tunteeton jos hän luovuttaa.En ole. Pyydän häneltä kyllä anteeksi. Ryömin vaikka polvillani, kunhan hän ei tee itselleen mitään pahaa. Hän on ihana ja kiltti ihminen. Olen itsekäs ja ikävä ihminen.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
En ole. Pyydän häneltä kyllä anteeksi. Ryömin vaikka polvillani, kunhan hän ei tee itselleen mitään pahaa. Hän on ihana ja kiltti ihminen. Olen itsekäs ja ikävä ihminen.
Niin olet nyt sellainen ns muuttunut mies sitomatta mihinkään aiheeseen
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Näyttää muuttuvan sulla nopeasti mieli.
No ja onneksi sulla riittää guben höpinää minkä kautta aistia ja muuntaa mieltä erityisen positiivisella ja elämänmyönteisellä tavalla. Naiselta sivusta oisko terapia mitää
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Jos ei hän välittäisi susta niin olisiko hän edes loukkaantunut? Ja toivotaan että oot tarpeeks tunteeton jos hän luovuttaa.Joo ja jos ei muuta rutiinia keksi, niin hartauteen voi aina mennä. Kumman tunteikasta tekstiä sinulla trollaavalle äijälle
- Anonyymi00058UUSI
No kerroppa meille gubbe tästä liäkkihommelin ydinajatuksests- että tuskaa kipua pitää aina olla ja aiheeseen liittyä? Tee
- Anonyymi00059UUSI
Itkin aamulla illalla sillalla ja sitten uuteen nousuun. Moro ihmiset😏
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Itkin aamulla illalla sillalla ja sitten uuteen nousuun. Moro ihmiset😏
Pusuja 😘
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251458
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!451343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka641059- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r86862Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s79753Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656