Olen vähän koukussa niin sanoakseni hyväpeppuisin naisiin. Jos vielä on tuttukin tietyllä tavalla!
Olet kai nainen tietoinen?
19
272
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ai luulin että olet maitomiehiä. 🍼
- Anonyymi00003
Peppu on tärkeämpi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Peppu on tärkeämpi.
Arvot se on oltava tms?
- Anonyymi00004
Ai niitä on useita?
- Anonyymi00005
Yksi tietty.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yksi tietty.
Kirjain?
- Anonyymi00007
Koko helvetin palsta on tietoinen pers*innostuksestasi. Valitettavasti.
- Anonyymi00016
Ihan hyvällä asialla sinänsä. Nämä sukupuolittuneen väkivallan tyyppiset ulinat mm puuduttaa enemmän
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihan hyvällä asialla sinänsä. Nämä sukupuolittuneen väkivallan tyyppiset ulinat mm puuduttaa enemmän
So sorry bout alll dividions or spirit of one. Not on me, but
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
So sorry bout alll dividions or spirit of one. Not on me, but
Vähän narsistisiakin nyansseja joillain vrt mikä jumalallinen neuvosto luuletta olevanne. Take a step back on the earth
- Anonyymi00009
Olen tietoinen, mutta onko hän?
Mikä on mielestäsi hyvä?- Anonyymi00013
Sitäpä gubbe justiin että tule hei paikan päälle arvosteleen. Moroo
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitäpä gubbe justiin että tule hei paikan päälle arvosteleen. Moroo
Elikkä ny se kuuluisa sano IRL päin naamaa tai ilmeisesti nyt myös prsettä mihin aiheeseen tahansa, nyt siis tähän. Höhö. T
- Anonyymi00010
Pieni vaalea nainen?
- Anonyymi00011
No koita sinä kommunikoida hälle vaikka sen hanurin kautta?
- Anonyymi00015
Niin että on molemmat päät mitkä yhdistää toisiinsa vai millä tavalla tuttukin vielä palstaäijä? Sinulle kysymys huom herne
- Anonyymi00019
Teitä ei ahistais läheskää niin paljon jos ette itse olisi olleet hyvin voimakkaasti henkilöiviä suhteessa palstaäijän höpinään. Äiti ei ehi teille pullaa leipomaan itse tee työ kaksostaakkani
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Teitä ei ahistais läheskää niin paljon jos ette itse olisi olleet hyvin voimakkaasti henkilöiviä suhteessa palstaäijän höpinään. Äiti ei ehi teille pullaa leipomaan itse tee työ kaksostaakkani
Täytyy noille wanhemmille herrasmiehelle keksiä joku oma twisti etteivät ensinnäkään järkyty älä setä vaa järkyty
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Täytyy noille wanhemmille herrasmiehelle keksiä joku oma twisti etteivät ensinnäkään järkyty älä setä vaa järkyty
Febrillaattori pykälään ja keskustelemaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871294
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85832
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50701Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t249604Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 52552
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550