Niin hieno ja ohjaamo kuin avaruus alus.
BMW kuin avaruus alus
17
105
Vastaukset
- Anonyymi00002
...ja kuskikin aivan kuutamolla.
- Anonyymi00003
Ajamiseen riittää kyllä tavallinen ajokortti, mutta laite itsessään vaatisi tyyppikoulutuksen. Koulutuksen puute näkyy liikenteessä, koska tyypeillä ei ole koulutusta.
- Anonyymi00004
Miksi BMW pitää olla enemmän tehoja kuin kuuraketissa?
- Anonyymi00005
Nii? On se hemmetin hyvä että on toisille niitä autoja joista tykkäävät.
Ja niille myös ketkä jotain haluavat- Anonyymi00006
Siinäpä vasta aforismi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinäpä vasta aforismi.
Jep. Omalla kohtaa korkeintaan kusen tiettyjen eli muiden merkkien renkaille koska olen hankkinut itselle auton jonka halunnut.
Ja kyllä - se on Bmw.
Maailma tarvitsee myös meitä ettei muut leimaudu. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep. Omalla kohtaa korkeintaan kusen tiettyjen eli muiden merkkien renkaille koska olen hankkinut itselle auton jonka halunnut.
Ja kyllä - se on Bmw.
Maailma tarvitsee myös meitä ettei muut leimaudu.Tuohan varmistaa ettei bmv-kuskeilla ole tyyli- eikä käytöstapoja muista tavoista puhumattakaan.
- Anonyymi00011
Ajoin noin viikon aikana työnantajani bemmiä muutaman sata kilsaa. Ei kiva. Jotenkin raskas ja kolkko lotja. Ei ajotuntumaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ajoin noin viikon aikana työnantajani bemmiä muutaman sata kilsaa. Ei kiva. Jotenkin raskas ja kolkko lotja. Ei ajotuntumaa.
Omalla kohtaa ajan noin 20-30 erimerkkistä autoa kuukaudessa.
Bmw on ainoita automerkkejä jossa ei tarvitse kuin lähtiessä säätää ajoasento kohdalleen.
Kaikissa muissa sitä saa hieroa itseään sekä säätöjä pitkin matkaa tai sit tyytyy kohtaloonsa ja on siinä minkä lähimmäs sattuu saamaan. - Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja kyllä - se on Bmw.
Maailma tarvitsee myös meitä ettei muut leimaudu.Kahta saksalaista erehdystä lukuunottamatta olen ajanut ja ajan Citroenilla, mutta edellisessä tila-autossani ilmenikin että siinä oli ns BMW moottori jollaista ei yhdessäkään PSA konsernin autossa ennen ollut, söi ja vuoti öljyä, aivan järjetön moottori jota on BMW, Citroen, Peugeot ja Mini Coopereissa.
Edellinen öljyä syövä autoni oli Audi , ei ole enää, eikä tule.
BMW on yleinen näky katollaan penkalla talven tultua, sen valot , jos ne ovat koskaan päällä ovat sellaiset ettäkiiltomadon valo häikäisee enemmän.
BMW;n olisi pitänyt jatkaa vain moottoripyörien boxerimoottoreitten parissa, muuhun siitä ei ole.
- Anonyymi00008
Bmw kuskeilla tulisi olla oikeus tulla haudatuksi autossaan, kun kuolema jonain päivänä tulee. Autohajottamolle.
- Anonyymi00009
Amispojun märkä uni.
- Anonyymi00013
On kyllä maukkaita laitteita! Olleet aina ja varsinkin nykyään kun laitettu näyttöä ja paneelia kunnolla kojelautaan!
Tykkään ja ymmärrän myös heitä jotka elävät menneessä aikamuodossa se heille suotakoon. - Anonyymi00014
Ai, lentoonkos ne yrittääkin? Ei vaan taida oikein nousta, parhaimmatkin vain puunrunkoa puoleen väliin...
- Anonyymi00015
Moni pemarinössö on maakuuntelukomppaniassa toukkien ruokana onnittelut nössöt sinnekkö halajatte.
- Anonyymi00016
Monikohan bemari-pölhö ajaa itsensä kuolioon Juhannuksena...?
- Anonyymi00017
Tuskin sen useampi mitä tojokiinankipollakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691