Hyvää juhannusta

Anonyymi-ap

Numballe täältä Chiang Maista sinne Simonkylään.

32

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muista myös Kuksa isolla Koolla.

      Mitä muita mielitekoja sulla on?

      • Anonyymi00033
        UUSI

        Tykkään ottaa Pupelta hanuriin.
        By NimBall, Simolla kylässä.


    • Anonyymi00001

      Kiitos toivotuksista!
      Lähdemme viettämään toista juhannusta Viron Pühajärvelle ensi viikolla sen oikeaan aikaan eli 24.6. Juhannusaatto 23.6 on Virossa myös voitonpäivä.

      • Anonyymi00002

        Juhannusta vietettiin alun perin vuoden valoisimpana päivänä eli kesäpäivänseisauksen aikaan, josta katolinen kirkko siirsi juhlan vieton kesäkuun 24. päivään eli vietettäväksi puolta vuotta ennen joulua.


      • Anonyymi00003

        "Lähdemme" on vale numero yksi. Posso on yksin.
        "Viron Pühajärvelle", on vale numero kaksi. Et ole menossa minnekään. Olet kännissä.
        "Toista juhannusta", on vale numero kolme, sillä et vietä ensimmäistäkään perinteisesti.

        Mutta älä välitä, en vielä minäkään ensimmäistä enkä toista juhannusta. Videopuhelussa näin vähän mökkielämää. Meinasin rakentaa herbaalin saunavihdan, mutta katsotaan sitä sitten huomenna.

        Sinulla on viinapäivä tänään ja huomenna, minulla hieman tänään osallistuen siten hieman kansallisperinteeseen. Sunnuntaina jo lenkkeillään.

        2010


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        "Lähdemme" on vale numero yksi. Posso on yksin.
        "Viron Pühajärvelle", on vale numero kaksi. Et ole menossa minnekään. Olet kännissä.
        "Toista juhannusta", on vale numero kolme, sillä et vietä ensimmäistäkään perinteisesti.

        Mutta älä välitä, en vielä minäkään ensimmäistä enkä toista juhannusta. Videopuhelussa näin vähän mökkielämää. Meinasin rakentaa herbaalin saunavihdan, mutta katsotaan sitä sitten huomenna.

        Sinulla on viinapäivä tänään ja huomenna, minulla hieman tänään osallistuen siten hieman kansallisperinteeseen. Sunnuntaina jo lenkkeillään.

        2010

        Juh, kateus on ainoa aito tunne.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        "Lähdemme" on vale numero yksi. Posso on yksin.
        "Viron Pühajärvelle", on vale numero kaksi. Et ole menossa minnekään. Olet kännissä.
        "Toista juhannusta", on vale numero kolme, sillä et vietä ensimmäistäkään perinteisesti.

        Mutta älä välitä, en vielä minäkään ensimmäistä enkä toista juhannusta. Videopuhelussa näin vähän mökkielämää. Meinasin rakentaa herbaalin saunavihdan, mutta katsotaan sitä sitten huomenna.

        Sinulla on viinapäivä tänään ja huomenna, minulla hieman tänään osallistuen siten hieman kansallisperinteeseen. Sunnuntaina jo lenkkeillään.

        2010

        Maanantaina istutaan tolpassa koko päivä

        2010


    • Anonyymi00005

      Vaimon juhannuksenvietto on näköjään vauhdissa. Sormuksia ei ole sormessa ja kuvaa ei ole otettu Pasalanrinteessä, joka on jo muuttunut sikalaksi ilman naisen käden jälkeä. Ystävillä on vihkisormukset, mutta vaimolla ei.
      https://ibb.co/1tSKvk5J

      "Olen hoitanut paremmin parisuhteitani kuin resuperseet ja ollut naimisissa 30 vuotta"

      • Anonyymi00006

        Voi voi, laita se 3000 niin saat kuvat, edelleenkin vaimoni on vaimoni, ollut jo 27 vuotta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Voi voi, laita se 3000 niin saat kuvat, edelleenkin vaimoni on vaimoni, ollut jo 27 vuotta.

        ja asumme samassa osoitteessa, on sinulla resupetteri mittavat ongelmat.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Voi voi, laita se 3000 niin saat kuvat, edelleenkin vaimoni on vaimoni, ollut jo 27 vuotta.

        Nyt et enää liioitellut kuin vuodella. Katsos kun jos menee naimisiin vuonna 2000, niin 27 vuotta tulee täyteen vuonna 2027. 30 vuotta tulee täyteen vuonna 2030.
        Miksi vaimollasi ei ole sormusta, miksi hän juhlii juhannusta thaimaalaisten kaveriensa kanssa jossakin muualla siistissä asunnossa? Paperillahan kannattaa olla naimisissa niin saa oleskelulupaa jatkettua ja suomalaista sosiaaliturvaa.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Nyt et enää liioitellut kuin vuodella. Katsos kun jos menee naimisiin vuonna 2000, niin 27 vuotta tulee täyteen vuonna 2027. 30 vuotta tulee täyteen vuonna 2030.
        Miksi vaimollasi ei ole sormusta, miksi hän juhlii juhannusta thaimaalaisten kaveriensa kanssa jossakin muualla siistissä asunnossa? Paperillahan kannattaa olla naimisissa niin saa oleskelulupaa jatkettua ja suomalaista sosiaaliturvaa.

        Perheväkivalta on ikävämpi juttu. Se on ainoa syy pitkäaikaiseen asumuseroon.
        Hampaat ja tukka lähti Hua Hinissa niin silloin ei kannata enää muuttaa yksiin.
        Herää kysymys mitä tapahtui todellisuudessa sille ensimmäiselle vaimolle.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Nyt et enää liioitellut kuin vuodella. Katsos kun jos menee naimisiin vuonna 2000, niin 27 vuotta tulee täyteen vuonna 2027. 30 vuotta tulee täyteen vuonna 2030.
        Miksi vaimollasi ei ole sormusta, miksi hän juhlii juhannusta thaimaalaisten kaveriensa kanssa jossakin muualla siistissä asunnossa? Paperillahan kannattaa olla naimisissa niin saa oleskelulupaa jatkettua ja suomalaista sosiaaliturvaa.

        Minua ei kauheasti kiinnosta onko vaimollani sormukset kuvassa mutta ainakin nyt näyttää olevan, lisäksi kuva on selfie joka on kaiketi itse ottanut, tai kaveri, minua ei koskaan näy samassa paikassa missä on useita thaikkuja, en kestä sitä meteliä mikä siitä porukasta syntyy... siis kuvassa suinkaan ole vasen käsi vaan oikea, ja ainakaan minä en pitä oikeassa kädessa mitään sormuksia.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Minua ei kauheasti kiinnosta onko vaimollani sormukset kuvassa mutta ainakin nyt näyttää olevan, lisäksi kuva on selfie joka on kaiketi itse ottanut, tai kaveri, minua ei koskaan näy samassa paikassa missä on useita thaikkuja, en kestä sitä meteliä mikä siitä porukasta syntyy... siis kuvassa suinkaan ole vasen käsi vaan oikea, ja ainakaan minä en pitä oikeassa kädessa mitään sormuksia.

        Olet melkoinen seurapiirimies. Yksin siis taas koko juhannus.
        Miksi ensin Senssuna vastasit? Oletko taas kännissä? Ei ole selfie koska ei näy selfiekepin pitäjää ja ottajaa. Kuva on jonkun neljännen ottama istualtaan tuolissa ja ihan oikeinpäin.
        Kahdella daamilla on vihkisormukset, kolmannella ei.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Minua ei kauheasti kiinnosta onko vaimollani sormukset kuvassa mutta ainakin nyt näyttää olevan, lisäksi kuva on selfie joka on kaiketi itse ottanut, tai kaveri, minua ei koskaan näy samassa paikassa missä on useita thaikkuja, en kestä sitä meteliä mikä siitä porukasta syntyy... siis kuvassa suinkaan ole vasen käsi vaan oikea, ja ainakaan minä en pitä oikeassa kädessa mitään sormuksia.

        Aiemmin sinua kiinnosti todella paljon. Teit kymmenittäin aloituksia joissa vaadit vaimolle sormuksia sormeen kaikissa tilanteissa. Selfie on kuva jossa näkyy kuvan ottajakin. Tässä kuvassa ei näy.

        Olet siis takavarikoinut vaimon sormukset omaan käyttöösi ja keksit kymmenittäin tarinoita kuinka minun vaimoni sormukset ovat alibabasta. Olet Pelle Hermanni numero Uno.

        2010


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Aiemmin sinua kiinnosti todella paljon. Teit kymmenittäin aloituksia joissa vaadit vaimolle sormuksia sormeen kaikissa tilanteissa. Selfie on kuva jossa näkyy kuvan ottajakin. Tässä kuvassa ei näy.

        Olet siis takavarikoinut vaimon sormukset omaan käyttöösi ja keksit kymmenittäin tarinoita kuinka minun vaimoni sormukset ovat alibabasta. Olet Pelle Hermanni numero Uno.

        2010

        Siis sinä kuvittelet minun olevan kiinnostunut, olin kiinnostunut vain sinun aliexpress sormuksistasi, joka sekin todellisuudessa oli feikki, kuten arvelinkin, ja aina niin... Kultaa oikein kiloittain, ei sinä ole pelle hermanni, ja katso peiliin oleko vanhentunut, lisää.

        Minusta on oikeasti vitun säälittävää että vaivaudut esiintymään laiffilan akkana, ja aijaat kultaharkkoja, jossa on sama sormus mutta mittasuhde on vain täysin väärässä, tuo jopa todistaa että et ole kumpakaan pitänyt kädessäsi, olisit tajunnut että itseasiassa 500g kultaharkko on pieni, ja sormus pitäisi olla suhteessa paljon suurempi,,,

        Tilasin vaimolleni kännykkä telineen, jossa on bt-kake, puolentoista metrin jaluistalla. hän on leikkinyt sillä paripäivää... joten sekin siitä huuhaasta.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Olet melkoinen seurapiirimies. Yksin siis taas koko juhannus.
        Miksi ensin Senssuna vastasit? Oletko taas kännissä? Ei ole selfie koska ei näy selfiekepin pitäjää ja ottajaa. Kuva on jonkun neljännen ottama istualtaan tuolissa ja ihan oikeinpäin.
        Kahdella daamilla on vihkisormukset, kolmannella ei.

        Voi sinua ääliö kuvassa on oikea käsi, ei vasen sormukset on vasemmassa.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Voi sinua ääliö kuvassa on oikea käsi, ei vasen sormukset on vasemmassa.

        Kuva ei ole selfie. Se on otettu takakameralla, aika huonolaatuisella sellaisella. Kuva on oikein päin, se ei ole peilikuva. Kahdella naisella on vihkisormukset nimettömissä.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kuva ei ole selfie. Se on otettu takakameralla, aika huonolaatuisella sellaisella. Kuva on oikein päin, se ei ole peilikuva. Kahdella naisella on vihkisormukset nimettömissä.

        Mutta ainoastaan pasasen huoralumppusella kuvassa on oikea käsi ja muilla naisilla vasen käsi. On näemmä lähdössä tienaamaan kun on huomannut istuvansa lompsan päällä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Mutta ainoastaan pasasen huoralumppusella kuvassa on oikea käsi ja muilla naisilla vasen käsi. On näemmä lähdössä tienaamaan kun on huomannut istuvansa lompsan päällä.

        Oli avioliitto sitten paperilla mitä tahansa, niin käytännössä ja todellisuudessa se on ohi siinä vaiheessa kun on asumusero ja sormukset vex sormista ja julkaisee itsestään sinkkukuvia someen. Ei kahta sanaa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Oli avioliitto sitten paperilla mitä tahansa, niin käytännössä ja todellisuudessa se on ohi siinä vaiheessa kun on asumusero ja sormukset vex sormista ja julkaisee itsestään sinkkukuvia someen. Ei kahta sanaa.

        Ei muuta kuin linkit palstalle, ei kahta sanaakaan.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ei muuta kuin linkit palstalle, ei kahta sanaakaan.

        Aihe ei ole kiva, mutta muista kuka täällä on se joka aloitti ilkkumaan muita avioeroistaan ja jätetyksi tulemisista ja kehuskeli itse olevansa huippuluokan aviomies.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Aihe ei ole kiva, mutta muista kuka täällä on se joka aloitti ilkkumaan muita avioeroistaan ja jätetyksi tulemisista ja kehuskeli itse olevansa huippuluokan aviomies.

        Aihe on täysin turha, tiedän tarkalleen millainen suhde minulla on vaimoni kanssa, sinulla on vain sanoja, tyhjiä sanoja, olemme olleet 27 vuotta aviossa yhdessä muutaman vuoden enemmän, asumme yhdessä, vaimollani on omat sormuksensa minulla omani, elämme ihan ihan normaalia perhe-elämään, joten lopeta jo... sinulla on vain sanoja ja harhoja.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Aihe on täysin turha, tiedän tarkalleen millainen suhde minulla on vaimoni kanssa, sinulla on vain sanoja, tyhjiä sanoja, olemme olleet 27 vuotta aviossa yhdessä muutaman vuoden enemmän, asumme yhdessä, vaimollani on omat sormuksensa minulla omani, elämme ihan ihan normaalia perhe-elämään, joten lopeta jo... sinulla on vain sanoja ja harhoja.

        Ok, hyvää juhannusta! Vaimollasi on aika persoonallinen vasemman käden nimetön, pakko myöntää. https://ibb.co/fWqNGZd


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Aiemmin sinua kiinnosti todella paljon. Teit kymmenittäin aloituksia joissa vaadit vaimolle sormuksia sormeen kaikissa tilanteissa. Selfie on kuva jossa näkyy kuvan ottajakin. Tässä kuvassa ei näy.

        Olet siis takavarikoinut vaimon sormukset omaan käyttöösi ja keksit kymmenittäin tarinoita kuinka minun vaimoni sormukset ovat alibabasta. Olet Pelle Hermanni numero Uno.

        2010

        Olenko kertonut pojistami jotka kiersivät pattayan gay baarit läpi?

        2010


    • Anonyymi00023
      • Anonyymi00024

        Annos mitä mainioin ja kaunis lautanen yksinäisellä miehellä juhannuksena.


      • Anonyymi00026

        Nyt on aitoa suomalaista ruokaa ja juhannuksenviettoa! Hyvät jussit sinne!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Annos mitä mainioin ja kaunis lautanen yksinäisellä miehellä juhannuksena.

        "Yksinäisen" miehen pullat ennen muurikassa paistamista https://ibb.co/v6MGyqg5

        48000€/v


      • Anonyymi00028

        Tää hyvältä näyttää...


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        "Yksinäisen" miehen pullat ennen muurikassa paistamista https://ibb.co/v6MGyqg5

        48000€/v

        .... niin tääkin!

        Hyvät Jussit ja jatkot 48000€/v


    • Anonyymi00032

      .... niin tääkin!
      Hyvää alkavaa Juhannusta!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe