Kokeilu parhaan kaverin kanssa

Anonyymi-ap

Olen juhannuksen parhaan kaverin kanssa sen mökillä. Oltiin illalla saunassa ja otettiin vähän olutta. Se alkoi avautuu että muijan kans menee ihan ok mut tämä ei suostu ottamaan suihin millään. Eikä niillä kait muutenkaan kovin hyvin mene. Sauna oli aika pieni ja oltiin siinä tosissamme ihan kiinni. Jutut muuttui rohkeemmiksi ja sanoinkin että jos olisin nainen niin imisin miestäni vähän väliä niin hyvää se tekee. Kohta molemmilla alkoi ottamaan vähän eteen jolloin käytiin välillä uimassa. Terassilla katselin kaverin posliinia alapäätä, itsellä ei ihan posliini. Kaveri kysyikin että mitäs tykkäät, vastasin että ihme jos ei muija tuota halua imeä. Se naurahti että siitä vaan anna mennä, jotain päässäni tapahtui ja menin polvilleen kaverin eteen ja aloin imeä. No sehän kangistui välittömästi ja kaveri otti päästäni kiinni. Kullin pää oli kurkussani ja aloin vähän laukomaan. Onneks ei ollut karvoja. Kohta se sanoi että taidan kohta laueta mut en pystynyt vastaamaan niin se laukesi suoraan kurkkuuni, mielin kun en muuta voinut. Oli eka kokemus miehen kanssa molemmilla. Pyysin tekemään mulle saman mut ei heti halunnut, lupasi koittaa aamulla kun herää. Sitä tässä nyt odottelen että koska sais kaverilta suihinoton😁. Vähän on morkkis olo, tuntuu kun olisin pettänyt omaa muijaani. En ainakaan sille tunnusta mitä kaikkea tuli mökillä tehtyä. Kokemus oli kyllä kiihottava, spermakaan ei ollut niin pahaa kuin voisi ehkä luulla. Ehkä joskus uusiksi... En pitänyt itseäni homona tai edes olisin bi mutta jotain pervoa ja kiihottavaa tossa oli.

13

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jep mulla oli saman tapa en oltiin kalassa veneilemässäkaverin kanssa. mulle tuli kova kusihätä no kuse siitä laidan yli sanoi kaveri mutta aalokko heilutti se verran että menin nurin kaveri kysyi sattuko ei sattunut mutta paikat kastu no mennäänkö saaren uimaan niin saat pestyä vaatteet jo vain siinä sitten kuivateltiin mitenkä siinä muuta kaveri kysy saanko pitää hyvänä ei se haitaksikaan te joten nytten ollaan muutamia kertoja avitettu toisiamme

• Anonyymi00003

Saanko kysyä, mitä olette tehneet? Käsin, suulla, miten? Kyllä oma suhtautuminen vähän muuttui tuon ekan kokemuksen jälkeen, pidän itseäni nyt vähintään kokeilunhaluisena😁. En olisi itsestäni eilen herätessäni uskonut että illalla otan kaveriltani suihin ja vielä loppuun asti. Heräisi tuo niin näkisi että pitääkö lupauksensa.

T: ap

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Saanko kysyä, mitä olette tehneet? Käsin, suulla, miten? Kyllä oma suhtautuminen vähän muuttui tuon ekan kokemuksen jälkeen, pidän itseäni nyt vähintään kokeilunhaluisena😁. En olisi itsestäni eilen herätessäni uskonut että illalla otan kaveriltani suihin ja vielä loppuun asti. Heräisi tuo niin näkisi että pitääkö lupauksensa.

T: ap

Ihan huippu kivaa kun on huippu salaista niin ettei tiedä itsekkään siitä juuri mitään

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ihan huippu kivaa kun on huippu salaista niin ettei tiedä itsekkään siitä juuri mitään

Trololoo ääliöt

• Anonyymi00002

Voiku ihkua!
      Ja tuo kaikki molemmissa tapauksissa edellä ovat täysin ihan muuta kuin bi-tai homoseksuaalisuuden ilmentymää!
      Ja osoittaa miten monimuotoista seksuaalisuus on ihmisillä!
      Myös elämillä ja siten voi luonnehtia suht normaaliksi, tilaisuuden tullen jne.

• Anonyymi00005

Näin on maailma on imellinen onnex

• Anonyymi00004

Kaveri heräsi juuri ja muisti mitä lupasi. Vakuutti että illalla saunassa saat, nyt tuntui olevan vähän häpeissään. No ehkä tuo kullin imeminen ei ole ekana mielessä kun krapulaisena herää. Kerron sit illalla kuinka kävi.

• Anonyymi00007

Kaveri lupasi tehdä sen sillä ehdolla että mulla myös posliini. En tiiä onko se sen arvoista ja mitä mun muija mahtaa aatella jos tuun reissusta poslarina. Saan päättää ajanko ite pois vai kaverini ajaa. Mitä mieltä ootte?

• Anonyymi00008

Käytiin jo saunassa. Hetken päästä kaveri sanoi että menepäs makaamaan lauteelle. Siihen mahduin juuri ja juuri. Sit se otti höylän ja aloitti työnsä. Mullahan pamahti heti kosketuksesta stondis. Koitin nostella välillä lantioo kun näytti suu olevan liki mut kaveri vaan sano että malta, äijähän on ihan kiimassa. Työn tehtyään käytiin uimassa ja huuhdoin paikat. Sit tuli käsky että makuulle. Kaveri otti mun kullin käteensä ja veteli pari kertaa. Sit alkoi imutus. Sitä kesti ehkä minuutin. Koitti myös kuinka syvälle saa, ei ihan loppuun. Kohta se kääntyi päälleni ja oltiin 69 asennossa. Kyllä oli aika kiihottava kokemus. Se sanoi että anna tulla vaan, teen saman kuin sinä. Molemmat lauettiin samaan aikaan ja nielastiin. Jatkettiin saunominen loppuun eikä juurikaan puheltu mut olipa kokemus!

• Anonyymi00012

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

• Anonyymi00009

Heräsin kun kaverin käsi silitti hiuksiani. Kun avasin silmät, kaveri antoi mulle hellän suukon. Hän siinä herkistyi ja tunnusti olevansa bi. Hänellä ei ollut aiempaa kokemusta miesten kanssa mut on katsellut miehiäkin. On halunnut jotain koittaa jo kauan mun kanssa mut ei ole halunnut pilata kaveri suhdetta. Kohta otti mua kiinni kovasta mulkusta ja pyörähti päälleni taas 69 asentoon. Nyt tehtiin se selvinpäin. Oli siinä vaan jotain pervoa ja rivoa kun kaverit imee toisiaan mut pirun kiihottavaa. Ja loppuhuipennuksena, kaveri antoi mulle pitkän kieli suudelman jossa sekoittui omat mällimme. En siinä vaiheessa enää välittänyt mistään vaan annoin palaa. Edelleen on vähän morkkis että luetaanko tämä pettämiseksi kun kaverit pitää toisiaan vähän hyvänä? Ja miten selitän mun muijalle että mihin mun karvat katos juhannuksena? Pitääkö tunnustaa mitä tehtiin? Muijallakin on kyllä kännissä tehty lesboilu kaverinsa kanssa joten ei sekään ole ihan täysin hetero.

• Anonyymi00010

Herättiin muutama tunti sitten. Molemmat katsottiin toisiamme silmiin ikäänkuin molemmat tietäisi mitä tulee tapahtumaan. Kohta hieroimme toistemme kulleja ja tällä kertaa 69 :ssä minä olin päällä. Teimme sen hitaasti ja nautiskellen. Laukesimme toistemme suuhun kuten on jo tavaksi tässä tullut. Kun siinä raukeina makoilimme niin kaveri kuuli että auton ovi olisi kolahtanut. Muutama sekunti myöhemmin kaverin pikkusisko ja mun muija on ovella ja toivottaa hyvää juhannuksen loppua ja nauraa että onko pää kipeä. Sanottiin että ei tässä mitään, hyvin on mennyt. Nousimme häveliäästi ylös koska olimmehan alasti. Mökki on aika pieni, pirtissä on parisänky ja pienessä makkarissa kerrossänky missä kaverini ja siskonsa nukkui kun olivat pienempiä. Onneksi muijaani ei antanut pusua, olisi voinut olla pieni sivumaku😁.

Pukeuduimme, siivosimme pikaisesti ja lähdimme. Kotimatkalla muija oli hetken hiljaa kuin miettien jotakin. Kohta hän kysyi että tota, miksi nukuitte alasti parisängyssä? Ja oli huomannut ylös noustessa että mun karvat oli lähteneet. Kysyi syytä siihenkin. Hän ehkä vähän lyhentää mut posliini ei ole. Vastasin että kokeilunhaluisena, niin vain kävi koska Janikin, tämä kaverini on posliini. Ei kuulemma uskoisi mut ei kait sitä päälle näe kuka ajelee?? En kyllä kertonut mitä muuta tapahtui. Kokeilunhaluisena todellakin!

Tämmöinen juhannus, tulipahan koettua ja kirjoitettua melkoinen stoori. En tiedä jääkö tuo kokemus Janin kanssa viimeiseksi, voi olla että ensi kerralla uudestaan...

• Anonyymi00014

Päivitystä. Oon tosta lähtien sheivannut päivittäin kun tuntuu sänki alkavan kasvaa. Totesin myös että ei oikeastaan hassumpi tunne, tuntee kalun liikkeet paremmin kun pitää löysiä shortseja ilman alkkareita niin ilmavirta tuntuu mukavalta 😁

Kaveri laittoi viestiä ja pyysi taas saunoon mökille. Enpä tiiä, olis toinen viikonloppu ilman muijaa. Sekin ehti jo kommentoimaan että sheivaatteko taas munanne vai jopa toistemme munat. Ihan kuin jotain aavistaa. Mut se tykkää mun karvattomasta alapäästä. Sitä on kiva kuulemma silitellä ja hyväillä. Ajoi myös itsensä posliiniksi joten nyt ollaan sit molemmat.

Haluaisin toisaalta ottaa uusiks Janin kans, siinä oli jotain niin uutta ja ihmeellistä ja kiellettyä, varmaan kohta puoliin tehdäänkin uusiksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      74
      1410
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      957
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      818
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      654
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      45
      605
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      603
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      598
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      564
    Aihe