Et mua kiihottaa kovasti itseäni vanhemmat miehet,huomattavasti vanhemmat(n.20)? Onko kellään sama juttu? Aina kun tyydytän itseäni,niin mietin just kaikki vanhempia miehiä.
Onks normaalii?
10
2849
Vastaukset
- hmmmh...
sama "ongelma" on mullakin ;) että älä huolestu, et ole yksin.
- nainen 20-v
En mä normaalista tiedä, mut mua kiihottaa myös itseäni vanhemmat miehet. Noin kolmikymppiset ja siitä ylöspäin...ja siis ihan kunnolla ylöspäin ;)
- Kestävä
Tervehdys!! Täälä olisi 38 vuotias mies tarjolla josko kiinostaisi.Asun uudenmaan etelä rajalla ja paikkakin löytyisi kiihkeisiin tapaamisiin;) T.Ikinuori;)
- Yllätys
Kestävä kirjoitti:
Tervehdys!! Täälä olisi 38 vuotias mies tarjolla josko kiinostaisi.Asun uudenmaan etelä rajalla ja paikkakin löytyisi kiihkeisiin tapaamisiin;) T.Ikinuori;)
Että tuli tällainen visti! Vielä kun tulisi joku,tosimies itseään kehumaan!
- Kestävä
Yllätys kirjoitti:
Että tuli tällainen visti! Vielä kun tulisi joku,tosimies itseään kehumaan!
Anteeksi mutta vastaukseni oli aivan totta seksi kiinostaa ja nuori nainen mikäs sen parempi;) voisipa jotain kenties opettaakin;) ikääkin kun on kertynyt tuo 38 ja jonkun verran kokemusta myös.Ei muuta kuin nauttikaa elämästä ja hyvää kesän jatkoja;)T Ikinuori
- AROSUSI-09
että miettisit vaikka mua.ikää 38.yhteyttä saa ottaa...
- Normaalia
Minuakin kiinnosti kovasti 18-vuotiaana vanhemmat naiset (35-45 v)ja nyt kun olen 42-vuotias, niin minua kiinnostaa kovasti nuoremmat naiset (18-25 v)?
Mies 42 v- t_impe
miraseni et ole epänormaali jos haaveilet vanhemmasta miehestä varsinkaan jos olet 18v,sillä sun ikäiset kollit eivät taida osata muutakuin tuikata heppinsä sisään jä rynkyttää parikertaa ja homma on siinä??!!
meillä aikuisilla miehillä on aikaa esileikkiin ja rauhalliseen rakasteluun ja ennenkaikkea siihen jälkihoitoon...
ihan normaalia toi on. nuorempana kiinnostaa vanhemmat ja vanhempana nuoremmat. minua kolmekymppistä miestä kiinnostaa taas parikymppiset hyvärunkoiset neidit, mutta en pane vastaankaan jos joku hyvä nelikymppinen sattuu kohdalle.
- Lolita1982
Kuten jo eräässä aiemmassa keskustelussa mainitsin, itse olen kihloissa n. 33v itseäni vanhemman miehen kanssa.
Toki minulla on nuoriakin poikia ystävinä, mutten pysty kuvittelemaan mitään seksuaalista kenenkään alle 40-vuotiaan kanssa... (käytännössä nuorin mies johon olen ollut rakastunut [ja samalla tietty himoinnut häntä] on tällä hetkellä 49v).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628