Että oletko luovuttanut vai et?
Usein pohdin
11
105
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mieti irl!!
- Anonyymi00002UUSI
Voit pohtia edelleenkin. Ei mua haittaa sun pohdiskelut.
- Anonyymi00003UUSI
En vaan tee enää mitään. Kaikkeni olen yrittänyt aikoinaan ja silloin se ei riittänyt.
- Anonyymi00007UUSI
Mikset sitten unohda minua?
- Anonyymi00004UUSI
Pitäisi ensin saada viite kuka olet tai vaihtoehtoisesti kenelle kysymys osoitettu?
Miten bimboja te olette ? :)
Vastaan itse... tosibimboja - Anonyymi00005UUSI
En varmaan kokonaan, ihmettelen khyllä.
- Anonyymi00006UUSI
Mä en ymmärrä näitä syvällä itsekseen pohtijoita jotka eivät lähesty ja koita kokeilla kepillä jäätä, kysyä, tunnistella ja lähestyä. Selvästi sinua vaivaa tuo asia joten ota ohjat käsiisi, maailma kaipaa kommunikaatiota, ihmiset kaipaavat kommunikaatiota. Ei tuo parane itsekseen pohtimalla.
- Anonyymi00008UUSI
Rakas...
- Anonyymi00009UUSI
Viime viestissä laitoin pientä jään koputtelua. Katotaan miten käy.
- Anonyymi00010UUSI
Ei tää nyt voi näin jäädä eli en.
- Anonyymi00011UUSI
Jos vastaukset lähettämiini irl viesteihin ovat luokkaa "?" ja "En",
se kertonee kaiken oleellisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311509
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!481396Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka671081Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r90919- 102912
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51835Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59675
- 34666