Miten oletkin saanut itsestäsi tehtyä kalsean tylsän ja tyhjän.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Aikamoinen saavutus tosiaan. Kilpailijat tietysti hyvillään.
- Anonyymi00002
Kalsean tylsä ja tyhjä on aloituskin.
- Anonyymi00003
Osui ja näemmä upposkin.
- Anonyymi00004
Kymmenkunta vuotta asuin Aulangontiellä. Olen aloittajan kanssa pitkälle samaa mieltä. Mutta mistä se sitten johtuu ? Minulla ei ole vastausta. Hyvällä paikalla maamme kartalla. Edulliset asunnot. Opiskelumahdollisuuksia löytyy, pienen (pöivittäin kuljettavan) matkan päässä vaikka kuinka. Vanaja ja veneily, Aulanko ja patikointi, ...
- Anonyymi00006
Aulanko ja patikointi? Ehkä lenkkeily mutta patikointi huutista.
- Anonyymi00005
Täysin paska kaupunki , ei ikinä pitänyt muuttaa tänne.
- Anonyymi00007
Leirintäaluetta ei ole enää Aulangolla. Matkailu on tyrehtynyt sen vuoksi.
- Anonyymi00011
Eikä matkailijoita tunnuta edes haluavan - esim. juhannuskokkoa juhlista puhumattakaan ei ole järjestetty vuosikausiin. Matkamessut yms. skipattu ja palvelujen hinta-laatusuhde sinnepäin. Lisäksi kaikki jotenkin keskentekoista/räiskittyä, ja jopa puistot on saatu erinomaisen ankeiksi.
- Anonyymi00008
Kaunis paikka ollut joskus. Nyt on kuin kisten juostu. Levällään kuin jokisen eväät joka puolelta revitty ja auki kaikki liikkeet on edelleen kanta hämäläisen hiekkakauhan liikettä. Ei pysty katselemaan tätä keskeneräisyyttä. Missään ei ole päätä eikä häntää. Veroraha kelpaa. Lääkäri puhelu 70e.
- Anonyymi00009
Kadut on todella huonossa kunnossa.
Lääkäripalvelut on huonoa osaamista.
Mm elävät kuin herrat. Ei tarvitse töissä käydä edes. Hienot autot.
Huume ja seksikauppa ja l..p... rehottaa.
Poliisista ei tietoakaan.
Sama jatkuu
Työt jatkuu autolla ajelua kaupungin piikkiin. 10- 13 Työ ei valmistu.- Anonyymi00012
Hyvä kuvaus Hämeenlinnasta. Toki osa Suomea, jossa mikään ei vaan toimi ja onnistu.
Se on seuraus "suomettumisen", ajan ja siinä sivussa osaamisen, ja järjen purkamisesta. Suomismalla kaiken maailman juppeja ja muita huuhaa-porukoita. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hyvä kuvaus Hämeenlinnasta. Toki osa Suomea, jossa mikään ei vaan toimi ja onnistu.
Se on seuraus "suomettumisen", ajan ja siinä sivussa osaamisen, ja järjen purkamisesta. Suomismalla kaiken maailman juppeja ja muita huuhaa-porukoita.Vanhus leikkii taas tietävänsä asioita. Pitäisi viedä päivälevolle.
- Anonyymi00010
Joku rikastuu? Tekemättä töitään?
- Anonyymi00013
Voisiko kokoomusta paremmin kuvailla.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisiko kokoomusta paremmin kuvailla.
Miten se rikastuu?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten se rikastuu?
Ei kyllä pidä paikkaansa että vanhuus toisi viisautta. Vanhukset on ihan S******n tyhmiä. Eivät opi edes älypuhelinta käyttään.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kyllä pidä paikkaansa että vanhuus toisi viisautta. Vanhukset on ihan S******n tyhmiä. Eivät opi edes älypuhelinta käyttään.
Ei ihme että nykynuorten silmät pyörii kun hedelmäpelissä, sellaisessa vanhusajan hedelmäpelillä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ihme että nykynuorten silmät pyörii kun hedelmäpelissä, sellaisessa vanhusajan hedelmäpelillä.
Työnteko heitille tuntematonta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yrititkö ihan tosissasi vastata esitettyyn kysymykseen?
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vanhushullu aktivoitunut, taitaa olla taas maaninen vaihe päällä. Muista aamu-litiumit !
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ovat X suku. Noin 20% tyhmempiä noi nuoret kuin esim 70luvulla syntyneet.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ovat X suku. Noin 20% tyhmempiä noi nuoret kuin esim 70luvulla syntyneet.
Tämä on siis tutkittu asia
- Anonyymi00020
Veksi Salmikin sanoi Veksi-dokkarissa: Hämeenlinna on vanha rakas kotikaupunki, siellä on kiva käydä mutta myös kiva päästä pois !
- Anonyymi00022
Ihmeesti tämän muualle muuttaneen vanhan runkkarin näyttää olevan Hämeenlinnaa ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542