Miksi halusit että

Anonyymi-ap

Olen vapaa, mitään muuta et halunnut?

26

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Haluaa vaan nähdä ettei saa ketään muuta

      • Anonyymi00002

        Keneltä kenelle tämä on! Minä en halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni!


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Keneltä kenelle tämä on! Minä en halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni!

        Nyt lopetat tai saat kielisuudelman, jota et voi unhoittaa. m>n


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nyt lopetat tai saat kielisuudelman, jota et voi unhoittaa. m>n

        Älä yliarvioi taitojasi. Et tiedä mitä olen elämässäni kokenut.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Älä yliarvioi taitojasi. Et tiedä mitä olen elämässäni kokenut.

        Minä olen kielisuutelija. Elämänkokemuksesi kiihohttaa. m>n


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nyt lopetat tai saat kielisuudelman, jota et voi unhoittaa. m>n

        Hyi ällöttää pelkkä ajatuskin sellaisesta suudelmasta, koska jätin seksinkin harrastamisen jo reilut 13 vuotta sitten! Viihdyn todella hyvin yksin ja en voisi enää kuvitellakaan olevani suhteesa yhdenkään miehen kanssa enää koskaan! On ihanaa, kun saa olla rauhassa, eikä kukaan vaadi minulta mitään huomiota!


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Älä yliarvioi taitojasi. Et tiedä mitä olen elämässäni kokenut.

        Siitä huolimatta saat kielisuudelman, että pääset vähän eteenpäin. m>n


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Minä olen kielisuutelija. Elämänkokemuksesi kiihohttaa. m>n

        Minä en halua koskaan minkäänlaista kielisuudelmaa yhdeltäkään mieheltä! Eikä minulta saa yksikään mies seksiäkään koskaan!


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Siitä huolimatta saat kielisuudelman, että pääset vähän eteenpäin. m>n

        Et voi tehdä niin minulta lupaa kysymättä koskaan! Se on kiellettyä jos toinen ei sitä halua! Jos teet sen ilman lupaa, niin et ole hyvä ihminen!


    • Anonyymi00005

      Haluan että olet onnellinen sen kanssa joka tekee sinut onnelliseksi se on mitä haluan... Tulen onnelliseksi jos näen sinut onnellisena :)

      • Anonyymi00006

        Olenko mielestäsi onnellinen?


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Olenko mielestäsi onnellinen?

        Toivon että olet onnellinen... Onhan asia niin?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Toivon että olet onnellinen... Onhan asia niin?

        En voi olla onnellinen koska jätit rumat jäljet


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        En voi olla onnellinen koska jätit rumat jäljet

        Pelkäsin ettet välitä minusta ja käyttäydyin tahallaankin sitten niin huonosti ja välinpitämättömästi koska olin turhautunut surullinen ja kaikkea... Anteeksi. Merkitset niin paljon rakastan sinua ja olen ihan sekaisin ajattelen sinua jatkuvasti ja olen ollut mustasukkainen.


      • Anonyymi00015

        Minä olen onnellinen kun saan olla yksin!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Pelkäsin ettet välitä minusta ja käyttäydyin tahallaankin sitten niin huonosti ja välinpitämättömästi koska olin turhautunut surullinen ja kaikkea... Anteeksi. Merkitset niin paljon rakastan sinua ja olen ihan sekaisin ajattelen sinua jatkuvasti ja olen ollut mustasukkainen.

        Älä jaksa


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Älä jaksa

        Miksi kirjoitat minulle jos et halua kuulla mitä haluan sanoa?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat minulle jos et halua kuulla mitä haluan sanoa?

        Koska en usko tuota irl. Itse aiheutit irl kaiken tuskan


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Älä jaksa

        Miten niin en jaksa, totta kai jaksan, koska halusin sitä jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Kaksi kertaa yli kymmenen vuotta sitten yritin seurustella ikäiseni miehen kanssa ja se vaan ruvennut kiinnostamaan ja toisenkin miehen kanssa yritin seurustella, mutta myös silloinkaan se ei tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta ja sen jälkeen olen nauttinut yksin olemisesta! Monet vanhemmat naiset eivät enää halua uutta parisuhdetta, koska hekin kokevat elämänsä paremmaksi, kun yksikään mies ei oleenää läsnä heidän elämässään!


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Koska en usko tuota irl. Itse aiheutit irl kaiken tuskan

        Jos kerrot alkukirjaimesi että olen 100 varma niin kirjoitan tähän pitkän viestin ja selitän asioita.


    • Anonyymi00008

      Haluan!

    • Anonyymi00011

      Ei kiinnosta se, että oletko vapaa vai varattu. Olen siirtynyt elämässä eteenpäin.

      • Anonyymi00019

        Siltäpä tuo näyttää?


    • Anonyymi00012

      haluun sut

      • Anonyymi00018

        minua ei saa kukaan, se kannattaa muistaa koska en jaksa enää miehiä ja heidän vaatimuksiaan


      • Anonyymi00022

        Ostan vaan ne Norjalaisilta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1870
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      609
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe