Olen vapaa, mitään muuta et halunnut?
Miksi halusit että
26
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaa vaan nähdä ettei saa ketään muuta
- Anonyymi00002
Keneltä kenelle tämä on! Minä en halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Keneltä kenelle tämä on! Minä en halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni!
Nyt lopetat tai saat kielisuudelman, jota et voi unhoittaa. m>n
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt lopetat tai saat kielisuudelman, jota et voi unhoittaa. m>n
Älä yliarvioi taitojasi. Et tiedä mitä olen elämässäni kokenut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä yliarvioi taitojasi. Et tiedä mitä olen elämässäni kokenut.
Minä olen kielisuutelija. Elämänkokemuksesi kiihohttaa. m>n
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt lopetat tai saat kielisuudelman, jota et voi unhoittaa. m>n
Hyi ällöttää pelkkä ajatuskin sellaisesta suudelmasta, koska jätin seksinkin harrastamisen jo reilut 13 vuotta sitten! Viihdyn todella hyvin yksin ja en voisi enää kuvitellakaan olevani suhteesa yhdenkään miehen kanssa enää koskaan! On ihanaa, kun saa olla rauhassa, eikä kukaan vaadi minulta mitään huomiota!
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä yliarvioi taitojasi. Et tiedä mitä olen elämässäni kokenut.
Siitä huolimatta saat kielisuudelman, että pääset vähän eteenpäin. m>n
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä olen kielisuutelija. Elämänkokemuksesi kiihohttaa. m>n
Minä en halua koskaan minkäänlaista kielisuudelmaa yhdeltäkään mieheltä! Eikä minulta saa yksikään mies seksiäkään koskaan!
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siitä huolimatta saat kielisuudelman, että pääset vähän eteenpäin. m>n
Et voi tehdä niin minulta lupaa kysymättä koskaan! Se on kiellettyä jos toinen ei sitä halua! Jos teet sen ilman lupaa, niin et ole hyvä ihminen!
- Anonyymi00005
Haluan että olet onnellinen sen kanssa joka tekee sinut onnelliseksi se on mitä haluan... Tulen onnelliseksi jos näen sinut onnellisena :)
- Anonyymi00006
Olenko mielestäsi onnellinen?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olenko mielestäsi onnellinen?
Toivon että olet onnellinen... Onhan asia niin?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toivon että olet onnellinen... Onhan asia niin?
En voi olla onnellinen koska jätit rumat jäljet
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
En voi olla onnellinen koska jätit rumat jäljet
Pelkäsin ettet välitä minusta ja käyttäydyin tahallaankin sitten niin huonosti ja välinpitämättömästi koska olin turhautunut surullinen ja kaikkea... Anteeksi. Merkitset niin paljon rakastan sinua ja olen ihan sekaisin ajattelen sinua jatkuvasti ja olen ollut mustasukkainen.
- Anonyymi00015
Minä olen onnellinen kun saan olla yksin!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pelkäsin ettet välitä minusta ja käyttäydyin tahallaankin sitten niin huonosti ja välinpitämättömästi koska olin turhautunut surullinen ja kaikkea... Anteeksi. Merkitset niin paljon rakastan sinua ja olen ihan sekaisin ajattelen sinua jatkuvasti ja olen ollut mustasukkainen.
Älä jaksa
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älä jaksa
Miksi kirjoitat minulle jos et halua kuulla mitä haluan sanoa?
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi kirjoitat minulle jos et halua kuulla mitä haluan sanoa?
Koska en usko tuota irl. Itse aiheutit irl kaiken tuskan
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älä jaksa
Miten niin en jaksa, totta kai jaksan, koska halusin sitä jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Kaksi kertaa yli kymmenen vuotta sitten yritin seurustella ikäiseni miehen kanssa ja se vaan ruvennut kiinnostamaan ja toisenkin miehen kanssa yritin seurustella, mutta myös silloinkaan se ei tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta ja sen jälkeen olen nauttinut yksin olemisesta! Monet vanhemmat naiset eivät enää halua uutta parisuhdetta, koska hekin kokevat elämänsä paremmaksi, kun yksikään mies ei oleenää läsnä heidän elämässään!
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Koska en usko tuota irl. Itse aiheutit irl kaiken tuskan
Jos kerrot alkukirjaimesi että olen 100 varma niin kirjoitan tähän pitkän viestin ja selitän asioita.
- Anonyymi00008
Haluan!
- Anonyymi00011
Ei kiinnosta se, että oletko vapaa vai varattu. Olen siirtynyt elämässä eteenpäin.
- Anonyymi00019
Siltäpä tuo näyttää?
- Anonyymi00012
haluun sut
- Anonyymi00018
minua ei saa kukaan, se kannattaa muistaa koska en jaksa enää miehiä ja heidän vaatimuksiaan
- Anonyymi00022
Ostan vaan ne Norjalaisilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381870
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449