Mökillämme on isohko laituri ja poiju, joiden avulla veneen on saanut turvallisesti kiinni kovillakin tuulilla. Edellisen mökinomistajan aikana on mökkirannassa ollut itsetehty venetelakka, joka kuitenkin purettiin, koska se oli niin ruosteessa. Kesti kuitenkin kuulemma yli 20 vuotta, joka on pitkä aika. Veneenä ollut Delphin 740.
Olisi mukava säilyttää vene omassa rannassa talven ja tehdä huollot/pesut veneeseen. Siksi venetelakka on alkanut kiinnostamaan. Onko kellään kokemuksia yritysten tekemistä venetelakoista?
Olen huomannut, että Suomessa on muutama varteenotettava yritys, jotka tekevät telakoita. Alutrack, Ranturi, Venos ja Veneroller. Venos putoaa valitettavasti pois, koska telakoitava vene on 1500 kg (Anytec 622 SPD) ja Venoksen painoraja on 1000 kg.
Hintahaitari lienee 3000-7000 euron välillä asennuksineen kaikkineen.
Jos on kokemuksia venetelakoista, kirjoita niistä. Kiitän ja kumarran etukäteen.
Venetelakka merenrantamökin rantaan
2
60
Vastaukset 2
Unohtui: olen lukenut aiheeseen liittyvät postaukset suomi24.fi:stä.
- Anonyymi00001
Pamroc tekee laadukkaita venetelakoita, ja hinta-laatusuhde on monien mielestä kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483