Siitä ei ole epäilystäkään.
Luottaisin sut käsiisi
44
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikun mut... :)
- Anonyymi00009
Parempi niin :) kyllähän minä annan itseni käsiini joka ilta :D nooo ei joka ilta
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Parempi niin :) kyllähän minä annan itseni käsiini joka ilta :D nooo ei joka ilta
Joo :) kohtuus kaikessa :D
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
No sepä hönöjä monologeja itsekseen kirjoitteleva hymiömies JA AP sporttinen ajatus ja epäilemättä näin toimisit
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo :) kohtuus kaikessa :D
Ja ens kerralla entistä paremmin tjn
- Anonyymi00002
Eteläpuistokadun neiti voi kertoo monta sai kun tavattiin
- Anonyymi00003
Niin olen ajatellutkin
- Anonyymi00004
Ehkäpä jo huomasitkin sen
- Anonyymi00005
En luottaisi sinua talouteeni.
Keep on dreaming.- Anonyymi00007
Selväpä se...
- Anonyymi00008
Jos tutustuisit, niin luottaisit.
- Anonyymi00028
Millä tavalla menet tai menisit talous edellä suhteessa öö johonkin skenaarioon?
- Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Selväpä se...
Aika jumalharhainen ajatus, eikö? Mut se oli varmsa nääs tämä rollisetä
- Anonyymi00030
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos tutustuisit, niin luottaisit.
Mitä hemmettiä se sinä solkkaat trolliäijälle, eli aapeelle ooks joku talouskonsultti
- Anonyymi00006
Kenen käsiin? Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi00019
Luottaisi toisen henkilön tämän henkilön omiin käsiin. Eli itse pysyttelisi kaukana ja toinen henkilö hommailisi omien käsiensä kanssa. Niinhän tuossa aloituksessa on.
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
Luottaisi toisen henkilön tämän henkilön omiin käsiin. Eli itse pysyttelisi kaukana ja toinen henkilö hommailisi omien käsiensä kanssa. Niinhän tuossa aloituksessa on.
No niin, aloittajaäijä täsmensi salaperäisesti ja entistä ufommin aloitustaan.
- Anonyymi00011
Usein kaikkein luotettavinta ihmistä pidetään epäluotettavana, koska hän on niin peräänantamaton rehellisyydessään.
- Anonyymi00012
Voisitko tarkentaa hieman!
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sen olen huomannut, että ihmiset menevät enemmän ja enemmän siihen suuntaan, ettei lupauksia pidetä sillä tavalla kun ne luvataan. Ihka rehellinen ihminen odottaa että kaikki lupaukset pidetään niin kuin ne on sovittu. Yksi ihmistyyppi on, että lupaukset alkavat ”elämään” ja saattaa tulla uusia yllättäviä ehtoja jo ennakkoon sovittuun. Näiden lentävien, uusien ehtojen keksijä ei pidä sitä edes epärehellisyytenä, rehellinen ihminen pitää niitä petoksena. Kyse voi olla osittain myös kulttuurieroista. Suomalainen haluaa aina tietää jostain maksettavasta sen lopullisen hinnan. Amerikkalaisessa kulttuurissa ei ajatella välttämättä loppusummaa vaan aletaan maksamaan ja joudutaan maksamaan monelle tahoille, ikäänkuin maksettavaa kokonaissummaa ei tiedettäisi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sen olen huomannut, että ihmiset menevät enemmän ja enemmän siihen suuntaan, ettei lupauksia pidetä sillä tavalla kun ne luvataan. Ihka rehellinen ihminen odottaa että kaikki lupaukset pidetään niin kuin ne on sovittu. Yksi ihmistyyppi on, että lupaukset alkavat ”elämään” ja saattaa tulla uusia yllättäviä ehtoja jo ennakkoon sovittuun. Näiden lentävien, uusien ehtojen keksijä ei pidä sitä edes epärehellisyytenä, rehellinen ihminen pitää niitä petoksena. Kyse voi olla osittain myös kulttuurieroista. Suomalainen haluaa aina tietää jostain maksettavasta sen lopullisen hinnan. Amerikkalaisessa kulttuurissa ei ajatella välttämättä loppusummaa vaan aletaan maksamaan ja joudutaan maksamaan monelle tahoille, ikäänkuin maksettavaa kokonaissummaa ei tiedettäisi.
No joo noinkin, vaikka loppu meni vähän yli "hilseen".
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Alusta samaa mieltä, loppu oli hepreaa.
- Anonyymi00032
They like it and they know it. I am semiautistic too
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo en usko että sopis suhun esim. Sivusta
- Anonyymi00034
Anonyymi00014 kirjoitti:
No joo noinkin, vaikka loppu meni vähän yli "hilseen".
Joo, palstaäijän pakinat paranee nääs aina loppua kohden, koko ns värisuora tulee kullakin kerralla samaan syssyyn aiheet vähän vaihtuu
- Anonyymi00035
Anonyymi00020 kirjoitti:
Alusta samaa mieltä, loppu oli hepreaa.
Sää täällä mietit nyt aamullakin, että mitä tästä trolliäijän kälätyksestä sais kasaan vai?
- Anonyymi00015
Hyvä!
- Anonyymi00016
Mutta en ihan vielä. Pitää palautua.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta en ihan vielä. Pitää palautua.
Palautua mistä?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Palautua mistä?
Ehkä ei mistään. Viime aikoina vähän liian lujaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ehkä ei mistään. Viime aikoina vähän liian lujaa.
Siis mennyt...
- Anonyymi00036
Anonyymi00017 kirjoitti:
Palautua mistä?
Juhannuksena mm kohmeloa valittavat miehet ainakin, saattaa olla palstaäijän solkotuksen ydin ns hohhoijaa
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juhannuksena mm kohmeloa valittavat miehet ainakin, saattaa olla palstaäijän solkotuksen ydin ns hohhoijaa
Ja jopa naisväkikin notta
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja jopa naisväkikin notta
Jos et jahvaksi pitsaksi muutu, oo hiljaa
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jos et jahvaksi pitsaksi muutu, oo hiljaa
Ei koske mua tällä kertaa mui bien
- Anonyymi00018
Vähänkö hoono soonekeeli tajuuminen sulla. Mieti nyt itsekin mitä kirjoitit. Onko mielestäsi järkevä lause tuossa aloituksessasi? ”Luottaisin sut käsiisi”. Siis mitä?
- Anonyymi00022
No eihän se ole :) Ajankohta oli kuitenkin juhannusyönä. Ei ihan järki toiminut, mutta melkein.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
No eihän se ole :) Ajankohta oli kuitenkin juhannusyönä. Ei ihan järki toiminut, mutta melkein.
Toivottavasit järkesi alkaa toimia, koska se ei ole mielestäni toiminut kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toivottavasit järkesi alkaa toimia, koska se ei ole mielestäni toiminut kymmeneen vuoteen!
Et voi tietää mun järjen toiminnasta mitään. Oot hauska :)
- Anonyymi00040
Vähän yli-innolla palstaäijä pelaat näillä lukijoilla teennäisellä tavalla omaa tekstiä ruotien. Miksi muuten- jotta muut jaarittelisi kanssasi karaktääristä mitä ei ole kun itse sen ”loit”
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Vähän yli-innolla palstaäijä pelaat näillä lukijoilla teennäisellä tavalla omaa tekstiä ruotien. Miksi muuten- jotta muut jaarittelisi kanssasi karaktääristä mitä ei ole kun itse sen ”loit”
Nyt nämä nk ihmistieteiden ammattilaiset on ihsn että vou vou
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Nyt nämä nk ihmistieteiden ammattilaiset on ihsn että vou vou
Kirjoita sinä minä tarkistan menikö oikein? No miin ja sitten eteenpäin
- Anonyymi00043
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kerrotko aamuyön ahkera alustaja, että millä perusteella päädyit ko aikajaksoon suhteessa hymiöäijään? T naiselta
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tai sitten se oli tämä eräs räpätäti spinnaamassa sedän yhteiskunnallisesti merkittävää avausta, ”aika” WT:tä on mummielest
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574