Onko teille tehty ikinä niin

Anonyymi-ap

että teistä juorutaan pahoja aika ajoin ja sitä mukaa mitä tutustutte uusiin ihmisiin niin kohta nämä uudetkin ihmiset ovat kääntyneet teitä vastaan jollain tavoin koska joku kylän tietty porukka on taas sabotoinut ja mustamaalaillut sinusta piruja seinille?

41

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On tuttua. Haluaisin vaihtaa paikkakuntaa.

• Anonyymi00002

Minuakin yritetään häätää.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vai että oikein häätää? Tartuin ilmaisuun kun on ajatuksena sen verran psykedeelinen. Talikolla takaa ajaen kunnanrajalle ja sitä rataa. Trollaat varmaankin gallupäijä, eli älöittäjä

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vai että oikein häätää? Tartuin ilmaisuun kun on ajatuksena sen verran psykedeelinen. Talikolla takaa ajaen kunnanrajalle ja sitä rataa. Trollaat varmaankin gallupäijä, eli älöittäjä

Kerran tänne kirjoitti joku epämääräinen hörhö, että ”hänet vainotaan ulos täältä” . Aika jumalallista ajattelua

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kerran tänne kirjoitti joku epämääräinen hörhö, että ”hänet vainotaan ulos täältä” . Aika jumalallista ajattelua

Ja kovin kiintoisa oli sanavalinta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Toisilla on tapana syöttää näitä epäilyn siemeniä ja aina, kun kokee jotain normista poikkeavaa, sitä alkaa epäilemään, että onko minua mustamaalattu taas jollekin jne. Työelämässä tuttua valitettavasti.

• Anonyymi00003

No onneks oon tällänen erakko nainen en ees tutustu uusiin ihmisiin.
      Kyttäily on kyllä ärsyttävää.
      Eikö miespuoleiset naapurit ole ennen naista nähny?

• Anonyymi00004

Eipä kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin enään kun pienet on piirit suorastaan sisäsiittoiset.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eipä kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin enään kun pienet on piirit suorastaan sisäsiittoiset.

Tuo on minulle todella hyvä tieto ja asut nyt ilmeisesti muualla!

• Anonyymi00022

No eipä net kaikki tosiaan ns kaiketi aloittajaäijä draamailemassa ole nähneet ei. Ns paheksuminen tms voi ”hiukan” kosahtaa ja tyyppi x päätyy olemaan nk tilanteessa kriipi jäbä parkkipaikalla ja jopa omilla kotikonnuilla. Ens kerralla paremmin sitten varsinkin jos omat kakarat mukana muhaha

• Anonyymi00026
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Herra taivaan äläkä saata minua kiusaukseen omm amen. Tämä provo oli vaikea ohittaa todella

• Anonyymi00006

Joo on ja käyttänyt keinona minua vastaan jopa identiteettivarkautta.

• Anonyymi00008

Ite epäilen kohdallani jtn samankaltasta

• Anonyymi00025

Vai että palstaäijä nääs oikein identiteettivarkautta. Tulee mieleen jonkun tukarin tarinatädin hervoton proosa nimikirjaimista netissä lähinnä ensimmäisenä kuvaillessa tätä ”rikollisuuden” muotoa koko tohrorintötsän korkeudelta. Sad

• Anonyymi00007

Joo, mut ei kiinnosta.

• Anonyymi00009

Huomannut varmaan olet sen, että eläinkin on paremmassa asemassa tässä maailmassa kuin ihminen.

• Anonyymi00024

Voi kultapieni kun sinäkin olet tavallinen kuolevainen, etkä voi hallita tilannetta napottamalla kapakissa joka toinen pvä

• Anonyymi00010

Ehkä, ja olen ylpeä siitä

• Anonyymi00011

Vähän samansuuntaisia kokemuksia täälläkin. Oletan, että se olet sinä ap, joka laittaa tuon kertomasi tapahtumaan.

• Anonyymi00012

Lisäys vielä edelliseen: ...jollekin toiselle.

• Anonyymi00013

On, aina tehty niin mulle.
      Jopa sukulaiset tekee niin mulle.

• Anonyymi00015

Pahasti päässä tuollaisilla vikaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Se on ollut selvää aina!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niin on, mutta palstaäijän suvun ym sisällyttäminen provoiluunsa ei ole kovin kosher sekään

• Anonyymi00014

Ei musta ole puhunu pahaa kun ne kateelliset jokka eivät itse ymmärrä että kaikki se vähäkin mitä kerkeään elämänsä aikana hankkimaan senkin eteen pitäs itse tehdä jotain kuulemma paras tapa on käyttää toisia hyväkseen niin ei tarvitse itse tehdä töitä hyvä muistaa rahaa palaa tuolasti enemmän

• Anonyymi00021

Siitä ei ole ollut kyse, vaan siitä, että sinun takiasi menetin vakituisen työpaikan, koska halusivat eri työpaikoilla esitelläm mahdollisia uusia puolisoehdokkaita minulle ja siksi voin todella huonosti! Työpaikka ei koskaan puolison etsinnän hakupaikka! Mitä kauemmin se jatkui sitä huono vointisemmaksi tulin ja lopulta en pystynyt tekemään töitä ollenkaan! Ja kamalinta siinä oli se, ettei minulla ole ollut minkäänlaista mielenkiintoa enää eroni jälkeen, ollut löytää enää ketään elämääni! Projektin aloittajat eivät ymmärrä ihmisyydestä mitään, kun noin toimivat. Kukaan ihminen ei halua muuta kuin olla oma itsensä ja sen he unohtivat täysin!

• Anonyymi00017

On. En anna lokeille sitä iloa, että luonnehtisin tarkemmin tms. Mitäs siitä sitten edes?

• Anonyymi00027

Ei ole edes minkäänlaisia haluja tutustua mihinkään porukoihin.

• Anonyymi00028

Minun kulkemille reiteille ilmestyy aika ajoin kaikenlaista lapsellista pskaa jolla on tarkoitus saada minut tuntemaan itseni ahdistuneeksi.

• Anonyymi00029

S mies, A nainen M mies, N nainen, J mies, T mies, J nainen tossa yksi mustamaalaaja porukka

• Anonyymi00030

Kerro vielä kuka sinä kirjoittaja olet.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kerro vielä kuka sinä kirjoittaja olet.

Ja kaikki muut palstaäijän provoilun ”nimikirjaimet” tunnistit henkilöiksi, mutta et tiedä kuka henkilö kirjoittaa heistä? Mielenkiintoista 🙄

• Anonyymi00032

Siellä oma perhekin puhuu toistensa selän takana pahaa toisistaan.

• Anonyymi00035

Joo mun oma sisko haukkunu mua täällä usein

• Anonyymi00033

Pahan puhumiselta ei kukaan voi välttyä. Työpaikallakin kaikista puhutaan pahaa. Kultaakin kalliimpi on ihminen johon voi luottaa. Sanoo pahankin kasvokkain kahden ollessa. Ei selän takana.

• Anonyymi00037

Miten tyhjää elämä joillakin on. Käyttäen aikansa pahan puhumiseen ihmisestä ketä ei edes tunne😂 ilonsa kullakin.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miten tyhjää elämä joillakin on. Käyttäen aikansa pahan puhumiseen ihmisestä ketä ei edes tunne😂 ilonsa kullakin.

Sitä se nimenomaan on ja vielä pöntömmät menevät mukaan. Kukaan itseään kunnioittava ei halua olla tuollaisen ohjailtavana.
        Tämän kun tajuaa niin on helpompi hengittää. Ja lähteä eri suuntaan vaikka.

• Anonyymi00034

Hah, mitä mistään juoruista välität. Kateiden panettelua. Naura tuollaisille ja nauti elämästäsi. Häiriötä he tahtovat koska näkevät sinut uhkana itselleen. Ihan heidän omaa heikkoutta on. Itse tiedät mitä olet. Pidä se.🤷‍♀️

• Anonyymi00036

Kaappihomot levittelee juoruja,siitä sanonta.Että mies ei usko ennen kuin näkee mutta kaappihomo heti kun kuulee.

• Anonyymi00038

En tiedä en tunne homoja enkä ole homo vaikka jotkut niin luulevatkin

• Anonyymi00041

Ei, elleivät tienneet mt sairauksista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      196
      1492
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      934
    3. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      911
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      816
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      710
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      703
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      671
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      664
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      636
    Aihe