Heippa! Sinä ihana muodoksas, lihava nainen. Vaikka reilusti vanhempikin ☺️ Jos sulla on tissiä, reittä, persettä ja vaikka masua ja haluat nuorta hyvää seuraa niin laita viestä mulle treffit puolella: Emppu1998
Oon 188/90/17 hyvä tekeen ruokaa, ja ennenkaikkea seurusteleen ja jutteleen! Voidaan tavata muutenkin kun seksin merkeissä. Vaikka vähän FWB tyylisesti? Kiitos jo ja hyvää juhannusta kaikille ☺️ M27
Chubby / BBW naiset
Anonyymi-ap
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Huhhuh ois kyllä upee… mistä niitä löytäis?
- Anonyymi00003UUSI
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00002UUSI
Tervemenoa niuvanniemeen siellä spede heittää munat pannulle buaahaa
Upeat ilmestykset kyllä, en ymmärrä miten miehet ei tajua… 🙈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631912Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701316La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12983- 98938
- 87822
- 93679
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49610- 38544
- 56517
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus240464