Rikkooko se poronhoito lakia vai ei?
Poronhoito
17
130
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rikkooko kaupassa käynti lakia?
- Anonyymi00002
Hyvä, omaperäinen ja uudentyyppinen aloitus sinulta, tätä olemme kaivanneetkin. Jatkoon....
- Anonyymi00003
Ja taas:)
- Anonyymi00004
Ei
- Anonyymi00005
kyllä ei
- Anonyymi00006
No siitä ei ole pienintäkään epäilystä
- Anonyymi00007
Aloittaja kannattaa ohjata hoitoon ,taitaa olla myöhäistä.?
- Anonyymi00008
Vaikka aloitus on ilmeisesti tehty kieli poskessa niin muistukseksi. Porotouhu rikkoo päivittäin ainakin perustuslakia, poronhoitolakia ja maastoliikennelakia.
- Anonyymi00009
Ei riko
- Anonyymi00010
Tuota on aivan turha mylykyttää kun ainakin sata kertaa on lain kohdat ollu täällä näkyvillä. Se on eri asia jos asiaa ymmärrä
- Anonyymi00011
Kysymys oli. Rikkooko no ei riko
Etkö ymmärrä vai oletko vain niin tyhmä? - Anonyymi00012
Ei riko,menikö jakeluun.
- Anonyymi00013
Tuppukylässä ainut ongelma porot ,hyvinkö on muuten asiat jumalanselän takana.?
- Anonyymi00014
Tälläkin hetkellä porot on varmasti jonkun sellaisen pihassa tai kasvimaalla joka ei niitä sinne halua. Eli lakia rikotaan juuri nytkin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tälläkin hetkellä porot on varmasti jonkun sellaisen pihassa tai kasvimaalla joka ei niitä sinne halua. Eli lakia rikotaan juuri nytkin.
Ja se se on sinun suurin päänvaiva
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja se se on sinun suurin päänvaiva
Vastaus tuohon kun joku vieläkin kehtaa väittää, ettei poron”hoito” toimi lain vastaisesti.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vastaus tuohon kun joku vieläkin kehtaa väittää, ettei poron”hoito” toimi lain vastaisesti.
Ei riko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711579
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361186- 561051
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40773
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533661- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588