Minusta tuntuu

Anonyymi-ap

ettei minulla ole mitään tarvetta löytää edes uutta ikäistäni ystävää! Miksi ette kysyneet niitä kysymyksiä, niin kaikki olisi ollut selvää jo yli kymmenen vuotta sitten! Luulitte auttavanne minua, mutta minulla ei ollut mitään avun tarvetta, ainoa mitä olisin halunnut ja tarvinnut olisi ollut saada tehdä töitä!! Kuinka edes kehtasitte aloittaa projektin niin vähäisillä tiedoilla! En ole enää mukana projektissa, enkä halua enää koskaan uutta ystävää kenestäkään, en edes homosta! Olen kokenut jo vuosien ajan ettei minun mielipiteestäni pidetä ja minua yritetään muuttaa toisenlaiseksi kuin olen! Jos olisitte kysyneet ne kysymykset ennen projektin aloitusta, olisitte tienneet millainen olen ja mitä halusin elämältäni!Yksikään ihminen ei vain kiinnosta minua millään tavalla ja ihan kauheaa on ollut joutua kokemaan stalkkaamista ja asumisen häirintää vuosien ajan! Onko yksikään ns. projektin aloittajista koskaan osannut asettua minun asemaani! Kun käytävällä huudettiin ovia ja paiskottiin monen vuoden ajan, eikä minulla ollut minkäänlaista keinoa saada sitä loppumaan! Ahdistus oli todella valtaavaa ja pelkoa on yhä vieläkin, kuten myös ulkona liikkuessa! Miten sellaisessa tilanteessa kukaan haluaisi ja jaksaisi mitään muuta, kuin juuri oman elämänsä hoitaa! Projekti on ollut hyvä vahvistaja omille mielipiteilleni, koska tunsin itseni hyvin jo ennen projektia, koska olin käynyt asioita läpi jo viimeisinä parisuhteeni vuosina ja tunsin itseni todella hyvin ja tiesin, että ainoa tärkeä asia minulle oli työnteko! Sitä ette minulta hyväksyneet koskaan! Hypin suorastaan seinille joka ikisessä vieraassa työpaikassa, koska inhosin sitä syvästi etten voinut tehdä töitä, koska kautta rantain kertomus! Kenestä tahansa kerroittekin niin heillä ei ollut mitään merkitystä koskaan minulle! Eikä tule koskaan olemaankaan! Inhosin joka ikistä ihmistä, jota yrititte minulle tarjota! Pikku hiljaa minusta tuli yhä arempi, koska kukaan ei oikeasti koskaan nähnyt sitä mitä oikeasti halusin, en ketään ihmistä koskaan!Elämässäni olivat jo ne ihmiset joiden kanssa halusin vain olla tekemisissä omat lapseni ja minulle rakkaat työkaverit! Projektista minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana! Sen negatiivisuus on ollut syvästi ahdistavaa ja todella sterssaavaa aina! Se on ollut pahin kokemus elämässsäni alusta loppuun saakka! Miksi en saa elää rauhassa ja olla oma itseni, ei minulla ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa enää koskaan, lukuunottamatta niitä ihmisiä, jotka ovat olleet jo todella kauan elämässäni! Koiran haukunta on aina yhtä kuin kirous! Se on eniten inhoamani ääni!!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Projekti loppuu minun osaltani tähän päivään! Joka oli muuten äitini syntymäpäivä! Jos häirikkö vielä kerran yrittää lähestyä minua, teen asiasta rikosilmoituksen ja kerron kaikesta isolle määrälle ihmisiä tietoa! Ei ole ollut mitenkään hyväksyttävää etteivät projektin aloittajat ole auttaneet minua, koska olisi ollut heidän tehtävänsä poistaa kaikki häiriköt elämästäni! Siksi olisi ollut välttämätöntä sopia kaikesta jo ennen projektin aloitusta, jotta olisin saanut apua projektin aloittajilta! He eivät reagoineet koskaan siihen kuinka pahoin minä voin koko projektin ajan! Ja se oli minusta aivan kamalaa! Minut laitettiin yksin vastustamaan stalkkeria ja hänen peesaajiaan! Mielestäni se oli täysin kohtuutonta! Kukin miettiköön tahollaan miltä se tuntuisi itse kenestäkin, kun pitäisi vuosien ajan pelätä stalkkeria! Lähes joka päiväinen ovien paukuttelu käytävällä ei todellakaan tee hyvää mielenterveydelle sen kaikki varmasti ymmärtävät! Pelolla on minua yritetty vaikuttaa siihen, että suostuisin heidän vaatimuksiinsa ja se jos mikä on vaurioittanut minua! Ja kaikesta tapahtuneesta kestää kauan selvitä! Voi teitä minkä teitte minulle projektin aloittajat!

    • Anonyymi00002

      minä en halua tutustua uusiin ihmisiin tunnen heti pumpussa nämö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe