ettei minulla ole mitään tarvetta löytää edes uutta ikäistäni ystävää! Miksi ette kysyneet niitä kysymyksiä, niin kaikki olisi ollut selvää jo yli kymmenen vuotta sitten! Luulitte auttavanne minua, mutta minulla ei ollut mitään avun tarvetta, ainoa mitä olisin halunnut ja tarvinnut olisi ollut saada tehdä töitä!! Kuinka edes kehtasitte aloittaa projektin niin vähäisillä tiedoilla! En ole enää mukana projektissa, enkä halua enää koskaan uutta ystävää kenestäkään, en edes homosta! Olen kokenut jo vuosien ajan ettei minun mielipiteestäni pidetä ja minua yritetään muuttaa toisenlaiseksi kuin olen! Jos olisitte kysyneet ne kysymykset ennen projektin aloitusta, olisitte tienneet millainen olen ja mitä halusin elämältäni!Yksikään ihminen ei vain kiinnosta minua millään tavalla ja ihan kauheaa on ollut joutua kokemaan stalkkaamista ja asumisen häirintää vuosien ajan! Onko yksikään ns. projektin aloittajista koskaan osannut asettua minun asemaani! Kun käytävällä huudettiin ovia ja paiskottiin monen vuoden ajan, eikä minulla ollut minkäänlaista keinoa saada sitä loppumaan! Ahdistus oli todella valtaavaa ja pelkoa on yhä vieläkin, kuten myös ulkona liikkuessa! Miten sellaisessa tilanteessa kukaan haluaisi ja jaksaisi mitään muuta, kuin juuri oman elämänsä hoitaa! Projekti on ollut hyvä vahvistaja omille mielipiteilleni, koska tunsin itseni hyvin jo ennen projektia, koska olin käynyt asioita läpi jo viimeisinä parisuhteeni vuosina ja tunsin itseni todella hyvin ja tiesin, että ainoa tärkeä asia minulle oli työnteko! Sitä ette minulta hyväksyneet koskaan! Hypin suorastaan seinille joka ikisessä vieraassa työpaikassa, koska inhosin sitä syvästi etten voinut tehdä töitä, koska kautta rantain kertomus! Kenestä tahansa kerroittekin niin heillä ei ollut mitään merkitystä koskaan minulle! Eikä tule koskaan olemaankaan! Inhosin joka ikistä ihmistä, jota yrititte minulle tarjota! Pikku hiljaa minusta tuli yhä arempi, koska kukaan ei oikeasti koskaan nähnyt sitä mitä oikeasti halusin, en ketään ihmistä koskaan!Elämässäni olivat jo ne ihmiset joiden kanssa halusin vain olla tekemisissä omat lapseni ja minulle rakkaat työkaverit! Projektista minulla ei ole yhtään hyvää sanaa sanottavana! Sen negatiivisuus on ollut syvästi ahdistavaa ja todella sterssaavaa aina! Se on ollut pahin kokemus elämässsäni alusta loppuun saakka! Miksi en saa elää rauhassa ja olla oma itseni, ei minulla ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa enää koskaan, lukuunottamatta niitä ihmisiä, jotka ovat olleet jo todella kauan elämässäni! Koiran haukunta on aina yhtä kuin kirous! Se on eniten inhoamani ääni!!
Minusta tuntuu
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Projekti loppuu minun osaltani tähän päivään! Joka oli muuten äitini syntymäpäivä! Jos häirikkö vielä kerran yrittää lähestyä minua, teen asiasta rikosilmoituksen ja kerron kaikesta isolle määrälle ihmisiä tietoa! Ei ole ollut mitenkään hyväksyttävää etteivät projektin aloittajat ole auttaneet minua, koska olisi ollut heidän tehtävänsä poistaa kaikki häiriköt elämästäni! Siksi olisi ollut välttämätöntä sopia kaikesta jo ennen projektin aloitusta, jotta olisin saanut apua projektin aloittajilta! He eivät reagoineet koskaan siihen kuinka pahoin minä voin koko projektin ajan! Ja se oli minusta aivan kamalaa! Minut laitettiin yksin vastustamaan stalkkeria ja hänen peesaajiaan! Mielestäni se oli täysin kohtuutonta! Kukin miettiköön tahollaan miltä se tuntuisi itse kenestäkin, kun pitäisi vuosien ajan pelätä stalkkeria! Lähes joka päiväinen ovien paukuttelu käytävällä ei todellakaan tee hyvää mielenterveydelle sen kaikki varmasti ymmärtävät! Pelolla on minua yritetty vaikuttaa siihen, että suostuisin heidän vaatimuksiinsa ja se jos mikä on vaurioittanut minua! Ja kaikesta tapahtuneesta kestää kauan selvitä! Voi teitä minkä teitte minulle projektin aloittajat!
- Anonyymi00002
minä en halua tutustua uusiin ihmisiin tunnen heti pumpussa nämö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560