Se on laatusarja, mutta kuinka monta kertaa sen jaksaa katsoa ?
Vieläkö sinä aiot katsoa sen uudestaan ?
Downton Abbey, kaudet 1–6 pe 19.6. alkaen MTV Katsomo ja MTV Ava
Sarja nähdään alusta alkaen MTV Katsomossa ja MTV Avan kesässä. Sarjaa seurataan maksutta MTV Katsomossa tv:n tahtiin.
https://www.suomi24.fi/viihde/rakastettu-downton-abbey-sarja-palaa-nyt-kannattaa-olla-tarkkana?ref=s24
Downton Abbey alkaa taas pyöriä tv:ssä
15
57
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katson juuri DA:tä Netflixillä.
- Anonyymi00002
Kiitos kun kerroit!
Alkaa huomenna Avalla. Vaikkei sitä voi suoraan tv:stä katsoa, sen voi tallentaa ElisaViihteelle ja katsoa sitten sieltä. Tulee todella tiiviisti, kaksi jaksoa päivässä.
Voi kun toi noiden kanavien välinen kiista menisi ohi! - Anonyymi00003
Ava näkyy ainakin stadissa.
- Anonyymi00004
Paitsi jos asiakkaalla on Elisa Viihde.
- Anonyymi00005
Muuten voisin katsoa, mutta siinä on pitkä masentava kausi, kun yksi
mies joutuu syyttömänä vankilaan. Ahistaa, vaikka lopputuloksen
tietääkin ja sen, että se se on keksitty sarja.- Anonyymi00016
Sarjaan on sisällytetty kaikki mahdollinen hyvä ja paha mitä elämässä voi ihmisille tapahtua. Mutta hyvin kyllä käsitelty näitä aiheita.
Katson D.A:ta Netflixillä ja olen nyt 4. jakson loppupuolilla. Otan silti nuo Avan jaksotkin tallennuksiini.
- Anonyymi00006
Abbey Roadille olis kiva päästä tallustamaan.
- Anonyymi00008
MIKSI EROSI KAHDEN VALLASSAOLOVUODEN PÄÄSTÄ
Starmer astui virkaan heinäkuussa 2024 voitettuaan maanvyörymävoiton parlamenttivaaleissa, mutta sen jälkeen hallituksen suosio on laskenut valtavasti tyytymättömyyden hänen johtajuuteensa kasvaessa.
Työväenpuolue sai sarjan tappioita välivaaleissa paikallisesti
ja teki erilaisia U-käännöksiä jossa tehtiin lakeja sitten peruttiin
VENÄJÄ KAATOI MYÖS
kun Starmerin puolustusministeri John Healey erosi yllättäen. Myös aseministeri Al Carns seurasi pian perässä.
Kaksikko erosi päätöksen vuoksi osoittaa puolustusinvestointisuunnitelmaan vain 10 miljardia puntaa 23 miljardin punnan sijaan aikana, kun maailmasta on tulossa yhä vaarallisempi Ukrainan ja Lähi-idän sotien vuoksi. Starmer oli luvannut nostaa puolustusmenot 3,5 prosenttiin bruttokansantuotteesta seuraavan parlamentin puoliväliin mennessä
Vielä huolestuttavampaa oli Naton varoitus, että Britannia ja sen liittolaiset voisivat olla sodassa Venäjän kanssa viiden vuoden kuluttua. - Anonyymi00011
Greenspan on kuollut
100 vuotta
Alan G meni naimisiin 30 vuotta sitten hääkuva
https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/t_fit-560w,f_avif,q_auto:eco,dpr_2/rockcms/2023-02/210407-alan-greenspan-andrea-mitchell-wedding-ew-113p-a3ea5b.jpg
Hän hoiti maailman taloutta myös hetkellä ich bin ein Laden = ole kauppa
iski torneihin
pani pörssin kiinni jotain viikoksi laski rutosti korkoja pörssi romahti
mutta nousi nopeasti sain miljoonan kun myin jouluna nokiat pois jotka
ostin iskupäivänä mutta ikä kyllä oli markka-aika
muistan grenspania lämmöllä
tai siis muistan- Anonyymi00012
hääkuva paremmin
https://www.alamy.com/stock-photo-federal-reserve-board-chairman-alan-greenspan-and-his-new-bride-nbc-38521306.html
- Anonyymi00013
Englannin uusi johtaja Andy Burnham
on parhaillaan junassa matkalla Lontooseen
juna saapuu pian asemalle
Englannissa on PALJON asemia kun junat olivat alussa yrityksiä
joilla oli omat asemansa
eli Burnham saapuu Lontooseen EUSTONIN asemalle- Anonyymi00014
Helikopteri seuraavat juna alko jo hidastaa
juna on vähän eli 20 minuuttia myöhässä - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Helikopteri seuraavat juna alko jo hidastaa
juna on vähän eli 20 minuuttia myöhässäihmisiä tulee junasta ei näy andya
andyn kavereita alkaa valua ulos andy piilottelee
missä on andy juna seisoo ilmiset asennossa andy puuttuu
ovi on auki
molemmilla puolilla junaemännät
vain andy puuttuu
koneovet yrittävät mennä kiinni mutta
emmännät aukaisevat
vaunu K raide 11
NYT HÄN TULEE
toimittaja juoksee vierellä mitä aiot tehdä
hän on ehkä sukulaisten? ympäröimä
- Anonyymi00017
Ikinä ette näkisi usan johtajan tulevan pääkaupunkiin pikajunalla
tavisten vaunussa
kirjoitin sen takia ylläolevan
mutta kukaan ei huomannut
eli kaksi maata joista usa on syntynyt Englannista - valkoinen talokin alueineen
kopioitu sieltä - ja aivan eri kulttuuri
juna tulee, ensin taviksia nousee ulos, ovi vain pidetään auki - se on etu - ja sitten
tuleva ydinasevaltion johtaja astuu ulos tavisten joukossa
usassa lentäisi koneella jota suojaisivat panssarit kentällä panssaroituja autoja - Anonyymi00018
En ymmärrä miten edellä olevat pitkät sepustukset liittyvät Downton Abbeyhin. Kyseinen perhe ei ole kuninkaallinen vaan aatelinen. Brittien junissa on myös (olleet) eri "luokat", rahakas väki matkustaa nk. 1. luokassa.
Eivät maailman aateliset ole karttaneet julkisia kulkuneuvoja kuin ehkä vasta nykyään kun on ollut mahdollisuus omiin lentokoneisiin ja helikoptereihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429