Downton Abbey alkaa taas pyöriä tv:ssä

Anonyymi-ap

15

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Katson juuri DA:tä Netflixillä.

    • Anonyymi00002

      Kiitos kun kerroit!

      Alkaa huomenna Avalla. Vaikkei sitä voi suoraan tv:stä katsoa, sen voi tallentaa ElisaViihteelle ja katsoa sitten sieltä. Tulee todella tiiviisti, kaksi jaksoa päivässä.

      Voi kun toi noiden kanavien välinen kiista menisi ohi!

    • Anonyymi00003

      Ava näkyy ainakin stadissa.

      • Anonyymi00004

        Paitsi jos asiakkaalla on Elisa Viihde.


    • Anonyymi00005

      Muuten voisin katsoa, mutta siinä on pitkä masentava kausi, kun yksi
      mies joutuu syyttömänä vankilaan. Ahistaa, vaikka lopputuloksen
      tietääkin ja sen, että se se on keksitty sarja.

      • Anonyymi00016

        Sarjaan on sisällytetty kaikki mahdollinen hyvä ja paha mitä elämässä voi ihmisille tapahtua. Mutta hyvin kyllä käsitelty näitä aiheita.

        Katson D.A:ta Netflixillä ja olen nyt 4. jakson loppupuolilla. Otan silti nuo Avan jaksotkin tallennuksiini.


    • Anonyymi00006

      Abbey Roadille olis kiva päästä tallustamaan.

    • Anonyymi00008

      MIKSI EROSI KAHDEN VALLASSAOLOVUODEN PÄÄSTÄ

      Starmer astui virkaan heinäkuussa 2024 voitettuaan maanvyörymävoiton parlamenttivaaleissa, mutta sen jälkeen hallituksen suosio on laskenut valtavasti tyytymättömyyden hänen johtajuuteensa kasvaessa.

      Työväenpuolue sai sarjan tappioita välivaaleissa paikallisesti

      ja teki erilaisia U-käännöksiä jossa tehtiin lakeja sitten peruttiin

      VENÄJÄ KAATOI MYÖS
      kun Starmerin puolustusministeri John Healey erosi yllättäen. Myös aseministeri Al Carns seurasi pian perässä.

      Kaksikko erosi päätöksen vuoksi osoittaa puolustusinvestointisuunnitelmaan vain 10 miljardia puntaa 23 miljardin punnan sijaan aikana, kun maailmasta on tulossa yhä vaarallisempi Ukrainan ja Lähi-idän sotien vuoksi. Starmer oli luvannut nostaa puolustusmenot 3,5 prosenttiin bruttokansantuotteesta seuraavan parlamentin puoliväliin mennessä

      Vielä huolestuttavampaa oli Naton varoitus, että Britannia ja sen liittolaiset voisivat olla sodassa Venäjän kanssa viiden vuoden kuluttua.

    • Anonyymi00011

      Greenspan on kuollut
      100 vuotta

      Alan G meni naimisiin 30 vuotta sitten hääkuva
      https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/t_fit-560w,f_avif,q_auto:eco,dpr_2/rockcms/2023-02/210407-alan-greenspan-andrea-mitchell-wedding-ew-113p-a3ea5b.jpg

      Hän hoiti maailman taloutta myös hetkellä ich bin ein Laden = ole kauppa
      iski torneihin

      pani pörssin kiinni jotain viikoksi laski rutosti korkoja pörssi romahti
      mutta nousi nopeasti sain miljoonan kun myin jouluna nokiat pois jotka
      ostin iskupäivänä mutta ikä kyllä oli markka-aika

      muistan grenspania lämmöllä
      tai siis muistan

    • Anonyymi00013

      Englannin uusi johtaja Andy Burnham
      on parhaillaan junassa matkalla Lontooseen

      juna saapuu pian asemalle
      Englannissa on PALJON asemia kun junat olivat alussa yrityksiä
      joilla oli omat asemansa

      eli Burnham saapuu Lontooseen EUSTONIN asemalle

      • Anonyymi00014

        Helikopteri seuraavat juna alko jo hidastaa
        juna on vähän eli 20 minuuttia myöhässä


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Helikopteri seuraavat juna alko jo hidastaa
        juna on vähän eli 20 minuuttia myöhässä

        ihmisiä tulee junasta ei näy andya
        andyn kavereita alkaa valua ulos andy piilottelee
        missä on andy juna seisoo ilmiset asennossa andy puuttuu
        ovi on auki
        molemmilla puolilla junaemännät
        vain andy puuttuu
        koneovet yrittävät mennä kiinni mutta

        emmännät aukaisevat
        vaunu K raide 11
        NYT HÄN TULEE
        toimittaja juoksee vierellä mitä aiot tehdä
        hän on ehkä sukulaisten? ympäröimä


    • Anonyymi00017

      Ikinä ette näkisi usan johtajan tulevan pääkaupunkiin pikajunalla
      tavisten vaunussa

      kirjoitin sen takia ylläolevan
      mutta kukaan ei huomannut

      eli kaksi maata joista usa on syntynyt Englannista - valkoinen talokin alueineen
      kopioitu sieltä - ja aivan eri kulttuuri

      juna tulee, ensin taviksia nousee ulos, ovi vain pidetään auki - se on etu - ja sitten
      tuleva ydinasevaltion johtaja astuu ulos tavisten joukossa

      usassa lentäisi koneella jota suojaisivat panssarit kentällä panssaroituja autoja

    • Anonyymi00018

      En ymmärrä miten edellä olevat pitkät sepustukset liittyvät Downton Abbeyhin. Kyseinen perhe ei ole kuninkaallinen vaan aatelinen. Brittien junissa on myös (olleet) eri "luokat", rahakas väki matkustaa nk. 1. luokassa.

      Eivät maailman aateliset ole karttaneet julkisia kulkuneuvoja kuin ehkä vasta nykyään kun on ollut mahdollisuus omiin lentokoneisiin ja helikoptereihin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe