Mitä oli ennen jyrähdystä ja pöyristymistä?

Anonyymi-ap

Oliko se joku presidentti joka ensimmäisen kerran jyrähti? Sen jälkeen on yksi jos toinen jyrähdellyt. Pöyristyminen lienee vielä yleisempää. Mediassa näitä sanoja käytetään ahkerasti, ehkä liiankin. Pitäisiköhän välillä hakea synonyymejä sanoille.

Muistatko joskus itse jyrähtäneesi? Tai oletko ollut pöyristynyt jostakin?

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En jyrähdä, suutun. Mutta pöyristymis-sanaa käytän.

• Anonyymi00008

Joskus pitää raivostua.

• Anonyymi00002

Siinä on tapana käydä niin, että kun riittävän usein pöyristyy ja jyrähtää, niin ei kukaan enää noteeraa. Inflaatiovaikutus iskee.

• Anonyymi00003

Sitä on, ja uhriutuminen on suosittua myös, varsinkin toisten puolesta. Ja nykyään myös joka toinen ihminen on median mukaan 'legendaarinen'.

• Anonyymi00004

Media käyttää niitä klikkiotsikoissa.

• Anonyymi00005

Se MYY.

• Anonyymi00006

Joskus tekisi mieli pöyristyä oikein kunnolla, kun huomaa miten ihmiset roskaavat surutta joka paikan. Äsken huoltamon vieressä olevan joutoalueen metsän jouduin siivoamaan, kun joku ääliö oli tosiaan levitellyt kaikki roskansa pitkin tannerta. Oli ruokaa, muovia ja oikeastaan kaikkea mitä huoltamo myy.

• Anonyymi00007

Eilen istuin rannas penkillä, siinä oli nurmella kaikenlaista sotkua, kun lähdin siivosin ne pois. Päivän hyvä työ.

• Anonyymi00009

Tarkoitit varmaankin, että tekisi mieli jyrähtää. 🤬

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe