haalia uusia ystäväehdokkaita projektiin, koska ei minulla ole mitään tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa koskaan! Ja noin se on ollut jo erosta lähtien! Projektin aloittajat mokasivat kunnolla, kun eivät ottaneet minusta selvää ennen sen aloitusta! Ja juuri siksi sillä ei ollut koskaan mitään mahdollisuutta saada mitään aikaan. Jos ei ole tarvetta mihin tahansa asiaan, silloin sillä ei ole mitään merkitystä! Ja silloin on hyväksyttävä se, että ihan jokaisella ihmisellä on oikeus olla oma itsensä! Ja varsinkin erityispiirteisellä, koska jos häntä yrittää muuttaa, hän alkaa voida todella huonosti ja niin juuri kävi minulle!
Ei kannata enää
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miettikää yli kymmenen vuotta ja jos olisi kysytty tietyt kysymykset kaikki olisi ollut täysin selvää jo ennen kuin projektia olisi edes aloitettu! Ja sen sijaan olisi ollut mahdollisuus tehdä töitä ja olla oma itsensä tuntematta surua ja tuskaa ja stressiä ja kaikkea muuta mikä aiheutti kauan jatkuvaa huonoa oloa! Eikö kenelääkn ollut sitä tietoa, että olen erityispiirteinen, työkaverit tiesivät-sen!
- Anonyymi00002UUSI
Menetin elämästäni aivan liian monta hyvää vuotta ja vain muutaman kysymättä jääneen kysymyksen takia! Hävetkää projektin aloittajat!
- Anonyymi00003UUSI
Vaikuttaa siltä että aiheen aloittajalla on paha päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113941
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 59597
- 15590
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 57471
- 54470