On se kumma kun suomalaiset ei osaa viettää juhannusta siististi. Kohelletaan ja kolaroidaan ,ryypätään ja lähdetään autolla tai veneellä.
Nyttemmin on monta ihmistä kuollut juhannus vietossa ja poliiseilla ollut kauheesti tehtäviä.
Sitä en tiedä oliko Loimaalla mitään, mut en oo kyl poliisiautoakaan nähnyt.
Ja että Tikkurilassa joku putosi taas kuolemaansa parveke lasin läpi, en ymmärrä miten ne on niin heikkoja,onko tehty ollenkaan tarkistuksia vai valittu väärät lasit
Suomen juhannus
15
159
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Niinpä, ja kun tämmöset säät niin tulee paljon murheellisia tapahtumia lisää.
Tikkurilasssa piti olla just tarkastetut, mutta käydäänkö ne oikeesti kaikki tutkimassa? Parvekkeen kaidelevyihin ei kannata kovin voimallisesti nojata koskaan, ei varsinkaan kyseisellä tavalla kiinnitettyihin. Tästä tapauksesta emme tiedä jospa on vaikka tapeltu
lajijasuris - Anonyymi00002
Näyttivät tosi hepposilta kun lehdestä katselin.. tosi huonosti tehty ja huonoa materiaalia
- Anonyymi00003
Ootko ehkä alan ihmisiä, niin onko muuta oikeesti turvallista ratkaisua kuin se, että lasin ulkopuollella kehikko RHS-teräsputkesta tms?
Joku asukas kertoi kuulleensa kuin lasi olisi haljennut! Jos näin pääsee käymään, silloin kai joku virhe lämpölaajemisen huomioimisen suhteen vai kuinka?
lajijasuris
- Anonyymi00004
Itse en nousisi edes tollasen parvekkeeseen. Ja miks parvekkeen alaosakin tarvii olla yleensä lasia, ei ole turvallinen
- Anonyymi00005
Niin, niin, mutta kun se arkkitehtuuri...
- Anonyymi00006
On laitettu kaikista halvin materiaali.
- Anonyymi00007
Ei normaali ihminen putoa parvekkeelta, pitää ainakin olla niin päissään tai huumeissa ettei tajua enää maailmasta mitään. Täällä ollaan kuin Venäjällä jo, pudotaan ikkunoista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei normaali ihminen putoa parvekkeelta, pitää ainakin olla niin päissään tai huumeissa ettei tajua enää maailmasta mitään. Täällä ollaan kuin Venäjällä jo, pudotaan ikkunoista.
Juu mut siellä vähän jelpataan kaiteen yli.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Normaali ihminen ei putoa parvekkeelta, vaikka ei olisi kaiteita ollenkaan.
- Anonyymi00009
Lasiset parveke seinät ja kaiteet on lisäksi rumia. Kaikki tavara parvekkeelta näkyy ulos, kuten kuivuvat pyykit, ym.
- Anonyymi00012
Joo, vähän samaa mieltä, muuten näyttää omaan silmään paremmalta. Tämmöset pitäisi kuitenkin tehdä turvallisuus edellä, eikä tuoreimmassa tapaukssa olisi tarvittu kuin putkikehikko siihen puoliväliin sisäpuolelle. On mattalasisiakin, mutta ne maksaa enemmän.
Mutta joo, kyllä maalaisjärjellä pitäisi tajuta ettei tolla rakenteella pitäisi nojata ollenkaan, vaikka olisi tarkastettu. Niinkuin nähtiin, ei ne takaa mitään. Laitetaan hyvin pieni ehkä sairauskohtauksen tai tappelun vuoksi lasia päin lentämiselle, mutta tästä ei ole mitään viitteitä.
Tolta korkeudelta ei kannata tahallaankaan pudottautua. Mä oon yhden tavannut, joka on pudonnut vastaavalta tasolta rakennustelineiltä - irrotettuaan ensi suojakaideputkia jostain syystä! - ei kyllä uskoisi, vähän klenkkasi kävellessä. Täytyny olla jotain pehmustetta tai sitten korkeus 5 m eikä 5. kerrros? Oli myös yliylpeä besserwisser aitostadilainen eli jospa aivovamman myötä persoonallisuuden muutos mikä on aika yleistä (ehkä myös itsellä😉), mutta tollasia ne monet persoonaltaan onkin.
lajijasuris
- Anonyymi00011
Tyhmät kuolee. Se parantaa kansan koostumusta.
- Anonyymi00015
huh huh
- Anonyymi00013
Kaksinkertainen karkaistulasi välissä laminoninti. Elikä ei ole heikko materiaalina . Kuvista näki et paketti maahan suht kokonaisena sirpaleet kiinni laminoinnissa. Mieleen ei muuta kuin lasi liian väljä aukkoonsa.
- Anonyymi00014
luulen että parhaat lähtee ensteks..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554