Molemmat etsii uudet sopivammat? Vai toinen on rohkea ja lähestyy viestillä ja asiat selvitetään? Jos kaikki on vain rohkeudesta kiinni...Kannaitasko yrittää vielä. Kesän lopussa voi olla jo liian myöhäistä.
Joko päätös on tehty
19
236
Vastaukset
- Anonyymi00004
Sinähän sen päätöksen jo teit. Minun päätös olisi ollut toinen.
- Anonyymi00005
Epävarmuuden naamiointia uhkailuun, noloa!
- Anonyymi00007
Miksi kesän lopulla olisi myöhäistä?
- Anonyymi00008
Uhkailut onkin suosikkejani.
- Anonyymi00009
Sitä paitsi, en usko että olisi sopivampaa... Intuitio.
- Anonyymi00011
Niin mitä silloin tulee tehdä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin mitä silloin tulee tehdä
Kirjoitella palstalla kaikki liikenevä aika 😆
En minä tiedä, miten tämän tilanteen saisi liikahtamaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En minä tiedä, miten tämän tilanteen saisi liikahtamaan.Jos on yhteystiedot niin kysy mitä kuuluu ja mitä oot tehnyt kesällä. Ainakin tietää että ajattelet häntä
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
En minä tiedä, miten tämän tilanteen saisi liikahtamaan.Ei sitä saa mitenkään liikahtamaan enää koskaan, siksi että tapahtui liikaa sellaista mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua! Kerron itsestäni sen, että näen ihmiset vain ohimenevinä värillisininä läiskinä, minun siihen sen kummemmin mitään tarvetta reagoida! Olen todella uupunut ja ahdistunut vuosia jatkuneen "ajojahdin jälkeen!" En halua enää koskaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Näen yhä painajaisia, enkä voi koskaan edes halata ihmistä, jonka takia mentin elämäni työpaikan!
- Anonyymi00010
Ei ole sopivampaa kuin hän...
- Anonyymi00014
Okei...
- Anonyymi00016
Tai siis okei ja selvä...?
- Anonyymi00017
Ei tässä nyt voi olla varma onko edes oikeat ihmiset...?
- Anonyymi00021
Irl voi!
- Anonyymi00018
Tuo on totta, jonnekin pitää laittaa piste ei voi ikuisuutta roikkua. Tosin tää on väärä paikka tuollaiselle viestille, koska täällä on enemmistö sellaisia ikuisia haaveiljioita.
- Anonyymi00019
Minä suunnittelen vakavissaan muuttoa ja kauas.Sota kohta täällä.Jos hän haluaa jotain ,otan yhteyttä sieltä ja kutsun kylään.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä suunnittelen vakavissaan muuttoa ja kauas.Sota kohta täällä.Jos hän haluaa jotain ,otan yhteyttä sieltä ja kutsun kylään.
Lisään.Hänellä pitäisi olla sukua siellä päin joten hänelle sinne tulo voi olla ihan jees.
- Anonyymi00022
Tiedostan hyvin, että hän voi koska tahansa tavata sellaisen henkilön, jonka kanssa sitten alkaa pitkäksi aikaa yhteen. Se ei silti muuta sitä, että hänen on otettava yhteyttä minuun, jos meillä mitään yhteistä enää tulee.
- Anonyymi00023
Ikävä sanoa mutta on jo liian myöhäistä. Mitäs jahkailit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671