sulle naurettiin yhtenä päivänä irl?
Huomasit varmaan kun
35
257
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Håmå🫵
- Anonyymi00009UUSI
En oo håmå 🤣
- Anonyymi00002UUSI
Siinähän nauratte.
- Anonyymi00003UUSI
Itku pitkästä ilosta, on vanha suomalainen kansanviisaus.
- Anonyymi00004UUSI
Kenelle onko sillä jotain merkitystä kertoo kummasta mitä siitä josta naurettiin vai hänestä/heistä jotka nauroivat
- Anonyymi00006UUSI
mukava porukalla tehdä yhdestä pilaa. Tuskin ees tajuaa vaikka on samassa huoneessa
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
mukava porukalla tehdä yhdestä pilaa. Tuskin ees tajuaa vaikka on samassa huoneessa
Ei voi kuin ihmetellä tuollaista käytöstä. Pahasti päässä vikaa.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä tuollaista käytöstä. Pahasti päässä vikaa.
Ei se ees tajua että sen ulkonäölle nauretaan
- Anonyymi00005UUSI
joo kyl koht lätisee lätty
- Anonyymi00007UUSI
Nauroinhan minä itsekin, mukavaa kun on kesähauskaa
- Anonyymi00010UUSI
Oliko naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00011UUSI
Naiselle
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naiselle
Typeriä olette
- Anonyymi00012UUSI
Mitäköhän päivää tarkoitat?
Ja kyllä ,olen sen jo aikoja sitten huomannut että kuulun siihen ryhmään jolle nauretaan. Mutta sinä joka naurat minulle, oletko koskaan miettinyt mitä kerrot itsestäsi???
Niinpä🫢 - Anonyymi00015UUSI
Ikävä kyllä en huomannut kun en elä teidän kanssa elämääni enkä edes huomaa teitä.
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä, suomalaisten lempi,viihde Uuno Turhapuro ohella, on nauraa ja kiusata, itse Jumalaa, & ja, Suomen armeija on nauramisessa ja kiusaamisesta ihan täyttä kärki,luokkaa & tulipa Suomeen oikeita miehiä & kuten eliitti,poliiseja & eliitti,vartijoita & eikä, tuollaista täysin hemmoteltua ja täysin varastelevaa romaani,porukkaa, kuten Suomen armeija, N,
- Anonyymi00017UUSI
Juu. Mäkin nauroin teille vedet silmissä.
- Anonyymi00018UUSI
Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Mitä luulet tulenko sinne enää naurettavaksenne?
- Anonyymi00025UUSI
Ja tähän on pakko vielä lisätä, että sinä olet idiootti, muut vain harmittomia höpsöjä niin kuin minäkin. Kumpi olisit mieluummin hullu vai tyhmä?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja tähän on pakko vielä lisätä, että sinä olet idiootti, muut vain harmittomia höpsöjä niin kuin minäkin. Kumpi olisit mieluummin hullu vai tyhmä?
Niin ja sullehan vielä maksetaan siitä huvista.
- Anonyymi00019UUSI
Itse huomaan paljonkin asioita. En vain jaksa välittää. 👍
- Anonyymi00020UUSI
Suomalaiset ovat siinä mielessä hölmöjä etteivät tajua että muu maailma nauraa heille. Maailman silmissä monet ovat tosiaan kun Uuno Turhapuro matkustaa; kun
Suomalaiset kävelevät rehvakkaasti maailmalla ja ajattelevat nuokin ihmiset supattelevat keskenään; varmaan minusta, vaikka oikea vaikutus; mahtipontinen ihminen maasta, jota hädin tuskin tunnetaan. Kaikki muut pohjoismaat ovat paljon tunnetumpia. Tosin voihan humoristisuus aiheuttaa myös hyvää mieltä.- Anonyymi00036UUSI
Minkä maalainen sä olet? Anonyymi00020
2026-06-20 15:21:19 Onko sulle myönnetty passi? Mikä sun kansalaisuus on? Tidätkö, sulle nauretaan täällä ja muualla. Sulla ei ole edes peiliä josta sä näkisit ja yrittäisit ymmärtää mikä sä olet ja miksi sulle nauretaan.
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä mä huomasin miten nauroitte mulle. Mulla on vaan vähän kuulo, niin hankala tietää mitä puhuitte. Koen kyllä olevani ihan vähän henkisesti kypsempi. Kenellekään en naureskele enkä pilkkaa ketään.
- Anonyymi00022UUSI
Miltä itse näytätte?
- Anonyymi00023UUSI
Sitäkin porukkaa kun kuuntelee hetken niin voi sanoa ettei ole mitään varaa naureskella muille. Luulitko että se satuttaisi mua kun tulit sen tänne kertomaan? Ehkä vähän joo, mutta itsetunto alkaa olla kohdillaan. Se on teidän häpeänne, ei minun.
- Anonyymi00024UUSI
Suomen armeijan ihmiseltä, Pelle Hermanni puku päällä & ja, toinen käsi sanomassa punaista Ferraria & kaikki, tietysti, niin sanotun jumalan.nimissä,
- Anonyymi00026UUSI
Ihan vapaasti voitte nauraa. Kaikesta huolimatta yritän olla ystävällinen, mut jossain kohtaa jotkut huomaa että ei olis kannattanu tehdä pilaa.
- Anonyymi00027UUSI
…karma
- Anonyymi00029UUSI
Juurikin tämä
- Anonyymi00031UUSI
En kyllä huomannut. 🤷🏻♂️
- Anonyymi00032UUSI
No vittttu enpä huomannut. Eipä taida uskaltaa kukaan sanoa mitään suoraan naamatusten, ei edes viestillä,
tai muutenkaan. - Anonyymi00033UUSI
Taitaa olla paljon fiksumpia kuin sinä jos ei reagoi millään tavalla. Tämä sinun julkaisu kertoo kaiken oleellisen juuri sinusta.
- Anonyymi00034UUSI
Juu, perus settiä, yksin vaan hymyillään, ja porukassa nauretaan ja osoitellaan sormella.
Ei ole ensimmäinen kerta, eikä viimeinen. 🍺 - Anonyymi00035UUSI
Nämä naurajat ovat itse asiassa kadehtivia, koska heiltä puuttuu Rohkeus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211340
- 113991
- 17819
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus296758- 42700
- 59637
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on229555- 61553
- 37537
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38535