Eroa Ryhänen!

Anonyymi-ap

Olet sössinyt tuulivoimala- hankkeen!

35

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hyvä että kaatui mutta tuommoinen tupelo ei kuulu mihinkään luottamustoimeen.

      • Anonyymi00002

        Minkälaiset lienee sopimukset Savon voiman kanssa, tuleeko viivästyksestä vastuita?


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Minkälaiset lienee sopimukset Savon voiman kanssa, tuleeko viivästyksestä vastuita?

        Paljonko kaupunki menettää verotuloja, entäs maanomistajat vuokratuloja?


    • Anonyymi00004

      Natsi antin tulee erota! Eroa Lindtman!!!!!

      • Anonyymi00005

        Kova isku Puolueelle, ei sovi minkäänlaiseksi vaalimainokseksi.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kova isku Puolueelle, ei sovi minkäänlaiseksi vaalimainokseksi.

        Ihmeiden Iisalmi. Me emme etsi ihmeitä, me teemme niitä.


    • Anonyymi00007

      Ei siinä tuulivoima kaatunu,korkeintaan runnin kylpylä, kiitos valittajille

      • Anonyymi00008

        Mites se Runnin kylpylä tähän liittyy. Nimim (epätietoinen)?


    • Anonyymi00009

      Ropeleita ei tänne tarvita. Ne tulee kalliiksi max 15v. Sen jälkeen purkukunmossa. Ja kuka maksaa??

      • Anonyymi00010

        Yksikään suomessa toiminut/toimiva tuulivoimayhtiö ei ole tuottanut voittoa ainuttakaan euroa. Myös ruotsissa suuri tuulivoima yhtiö on mennyt konkurssiin. Yrittävät vain höynäyttää kuntia ja maanomistajia, eri tuloilla, valtio jo ilmoitti, että he vaativat kuntien saamasta verotuloista puolet.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Yksikään suomessa toiminut/toimiva tuulivoimayhtiö ei ole tuottanut voittoa ainuttakaan euroa. Myös ruotsissa suuri tuulivoima yhtiö on mennyt konkurssiin. Yrittävät vain höynäyttää kuntia ja maanomistajia, eri tuloilla, valtio jo ilmoitti, että he vaativat kuntien saamasta verotuloista puolet.

        Tästä kaikesta saadaan kiittää kepuleita ja sosialisteja. Ensin Pekkarisen piti saada valtion tukemaan vävyn tuulivoimayritystä ja viime kaudella sosialistit yhdessä kepun kanssa lanseerasivat maailman kunnianhimoisimman ilmastopolitiikan minkä kirjasivat vielä lakiin, jossa Suomen on oltava hiilineutraali vuoteen 2030 mennessä eli 15v ennen muuta Eurooppaa. Nyt sitten nautitaan sen politiikan seurauksista ja kuinka ollakaan niin nämä samat urpot jotka äänestivät vasemmistoa ja kepua ovat nyt tuulivoimaa vastaan ja sitä, että sähkö ei saisi olla halpaa edes silloin kun tuulee.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Tästä kaikesta saadaan kiittää kepuleita ja sosialisteja. Ensin Pekkarisen piti saada valtion tukemaan vävyn tuulivoimayritystä ja viime kaudella sosialistit yhdessä kepun kanssa lanseerasivat maailman kunnianhimoisimman ilmastopolitiikan minkä kirjasivat vielä lakiin, jossa Suomen on oltava hiilineutraali vuoteen 2030 mennessä eli 15v ennen muuta Eurooppaa. Nyt sitten nautitaan sen politiikan seurauksista ja kuinka ollakaan niin nämä samat urpot jotka äänestivät vasemmistoa ja kepua ovat nyt tuulivoimaa vastaan ja sitä, että sähkö ei saisi olla halpaa edes silloin kun tuulee.

        https://yle.fi/a/74-20232663?origin=rss

        Maailman kunnianhimoisimman ilmastopolitiikan seurauksena meillä näyttää "lystiä" riittävän jatkossakin, kun ei saa olla tuulivoimaa ja ydinvoimaan ei kannata investoida kun tulevaisuudesta ei ole mitään takeita mikä voisi olla investoinnin takaisinmaksuaika.

        "Sähköautojen määrän nopea kasvu ja autojen lataamisen aiheuttamat kulutuspiikit voivat haastaa sähkön riittävyyttä Suomessa jo 2030-luvun alussa. Näin todetaan Aalto-yliopiston tuoreessa tutkimuksessa. Sähkön riittävyyden arvioidaan olevan koetuksella etenkin alkutalven kylmillä säillä, jolloin sähkön kysyntä on kovimmillaan ja tuulivoiman tuotanto on usein vähäistä."


    • Anonyymi00013

      Puhuu ja käyttäytyy niinkuin ei mitään olisi tapahtunut. Käsittämätön mäntti.

      • Anonyymi00016

        Josko hän kohtapuoliin loikkaa persuihin?


    • Anonyymi00014

      Politikoilla on kova pokka.

      • Anonyymi00015

        Pitää viedä pj koljonvirralle teatteriin katsomaan Pokka pitäätä.


    • Anonyymi00017
      UUSI

      Tahallaan teki, täytyihän tuo tietää.

    • Anonyymi00018
      UUSI

      Miksi olisi tehnyt tahallaan?

      • Anonyymi00019
        UUSI

        Kun ei ole nykyään mitään väliä jääkö kiinni vai ei.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kun ei ole nykyään mitään väliä jääkö kiinni vai ei.

        Nyt se selvisi, kun lukee tämän päivän Iisalmen sanoman. Pellehän tämä on, Keskustapuolueen pelle. Nyt viimeistään loppu keskustan äänestäminen!!


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Nyt se selvisi, kun lukee tämän päivän Iisalmen sanoman. Pellehän tämä on, Keskustapuolueen pelle. Nyt viimeistään loppu keskustan äänestäminen!!

        Nyt alkoi joukkopako keskustapuolueesta, meillä ei ole varaa ylläpitää tällaista valtavien kustannusten aiheuttajaa Iisalmessa. Taitaa olla sama ryhtyä muuttamaan vaikka Siilinjärvelle, siellä on ainakin puolta vähemmän velkaa per/asukas.
        " Kallis serkku"!.


      • Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Kun ei ole nykyään mitään väliä jääkö kiinni vai ei.

        Aika harva on viitsinyt sidonnaisuuksiaan ilmoittaa, jos tämä lista käytäisiin läpi tiheällä kammalla, niin aika moni tehty päätös näyttäytyisi aivan toisessa valossa. Hyvä veli verkostot ja yleinen suhmurointi on jatkunut Iisalmessakin jo pitkään ja tulee jatkumaan, koska ei näytä minkäänlaista valvontaa olevan, eikä kukaan joudu teoistaan vastuuseen, saati, että jollakin olisi sen verran moraalin rippeitä jäljellä, jotta puuttuisi tuohon toimintaan.
        Esim. teknisessä jaostossa on henkilöitä, jotka pystyvät edesauttamaan omiin hankkeisiinsa liittyvien lupien hyväksymistä ym. ym.

        https://julkaisu.iisalmi.fi/ktwebscr/lumu_lumulist_sid.htm


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Aika harva on viitsinyt sidonnaisuuksiaan ilmoittaa, jos tämä lista käytäisiin läpi tiheällä kammalla, niin aika moni tehty päätös näyttäytyisi aivan toisessa valossa. Hyvä veli verkostot ja yleinen suhmurointi on jatkunut Iisalmessakin jo pitkään ja tulee jatkumaan, koska ei näytä minkäänlaista valvontaa olevan, eikä kukaan joudu teoistaan vastuuseen, saati, että jollakin olisi sen verran moraalin rippeitä jäljellä, jotta puuttuisi tuohon toimintaan.
        Esim. teknisessä jaostossa on henkilöitä, jotka pystyvät edesauttamaan omiin hankkeisiinsa liittyvien lupien hyväksymistä ym. ym.

        https://julkaisu.iisalmi.fi/ktwebscr/lumu_lumulist_sid.htm

        Asiasta tietoisena kokeilumielessä. Nyt romahti luottamus Iisalmen päätösten tekoon. Kokeilumielessä aiheutetaan kansalaisille turhaan valtavia kustannuksia. Nyt virka vastuulla toimineille luottamushenkilöille lopputili ja korvaus lasku perään.


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Aika harva on viitsinyt sidonnaisuuksiaan ilmoittaa, jos tämä lista käytäisiin läpi tiheällä kammalla, niin aika moni tehty päätös näyttäytyisi aivan toisessa valossa. Hyvä veli verkostot ja yleinen suhmurointi on jatkunut Iisalmessakin jo pitkään ja tulee jatkumaan, koska ei näytä minkäänlaista valvontaa olevan, eikä kukaan joudu teoistaan vastuuseen, saati, että jollakin olisi sen verran moraalin rippeitä jäljellä, jotta puuttuisi tuohon toimintaan.
        Esim. teknisessä jaostossa on henkilöitä, jotka pystyvät edesauttamaan omiin hankkeisiinsa liittyvien lupien hyväksymistä ym. ym.

        https://julkaisu.iisalmi.fi/ktwebscr/lumu_lumulist_sid.htm

        Tuossa ei näy nyt kaikki. Kysyin tuttavalta, joka on valtuutettu.


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tuossa ei näy nyt kaikki. Kysyin tuttavalta, joka on valtuutettu.

        Miten tuossa listassa näkyi juhannuksena Markku Eestilän sidonnaisuudet, nyt ei mies ole edes listalla ?! Käyty kopeloimassa listaa 😂


      • Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Miten tuossa listassa näkyi juhannuksena Markku Eestilän sidonnaisuudet, nyt ei mies ole edes listalla ?! Käyty kopeloimassa listaa 😂

        Eestilän kaikki sidonnaisuudet löytyi silloin, nyt listan ensimmäinen nimi on Ikonen Samu ????


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Eestilän kaikki sidonnaisuudet löytyi silloin, nyt listan ensimmäinen nimi on Ikonen Samu ????

        Koko listaa ajetaan alas, nyt ollaan J-kirjaimesta.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Koko listaa ajetaan alas, nyt ollaan J-kirjaimesta.

        Tämä on nyt niin kinkkistä että lähetin kysymyspalautteen kaupungin hallinnolle


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Koko listaa ajetaan alas, nyt ollaan J-kirjaimesta.

        Alkoiko siellä panikointi?? Tukkeutuukohan samaan aikaan myös virastotalon paperisilppurit.🤣🤣


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Alkoiko siellä panikointi?? Tukkeutuukohan samaan aikaan myös virastotalon paperisilppurit.🤣🤣

        Nyt ollaan K kirjaimen kohdalla, otin kuvakaappauksen.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Nyt ollaan K kirjaimen kohdalla, otin kuvakaappauksen.

        Miksiköhän listasta poistetaan luottamushenkilö kerrallaan?


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Miksiköhän listasta poistetaan luottamushenkilö kerrallaan?

        … ja kuka poistaa millä valtuuksilla ja miksi?????


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Paskaajauhava valehtelija. Ei sovi kaupunginhallituksen pjksi eikä kyllä valtuustoonkaan tuommonen kpää.

    • Anonyymi00034
      UUSI

      Olisiko niin, että sivua päivitetään?

      • Anonyymi00035
        UUSI

        Silloin tyhjällä sivulla lukisi :”Päivitämme sidonnaisuuslistaa”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      749
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. 52
      571
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe