Mevlana kebab

Anonyymi-ap

Hämmästyttävän huono paikka. Epäkohteliaimmat kuskit mitä voi olla, haukkuvat ovella asiakkaita.

Google mapsista voi katsoa lisää.

16

190

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samat kokemukset, googlessa paljon 1 tähden arvosteluja enkä ihmettele miksi.

• Anonyymi00002

kaikkien palveluita tuottavien arvosteluissa pitäisi olla mahdollisuus antaa myös negatiivisia tähtiä, annukankuva olisi sopiva

maineikas mesta: viisi annelia :D

• Anonyymi00013
        Anonyymi00002 kirjoitti:

kaikkien palveluita tuottavien arvosteluissa pitäisi olla mahdollisuus antaa myös negatiivisia tähtiä, annukankuva olisi sopiva

maineikas mesta: viisi annelia :D

Annukankuvia saisi moni

• Anonyymi00003

Joku nappikorunaamainen paksu punkkarilikka ajoi pizzakuljetuksia kotiin. Sairastuttiin sen tuomasta pizzasta. Oli viimeinen kerta. Pani varmaan jotain myrkkysientä sekaan.

• Anonyymi00004

Älä valehtele. Näin ei käynyt.

• Anonyymi00005

Mistä tiedät?

• Anonyymi00007

Koskaan ei muualla pizzakuski hauku ja uhkaile asiakasta että ei tuo enää pizza, en ainakaan ole koskaan muualla kokenut.

Paljon on tällä paikalla oppmista asiakaspalvelusta.

0/5 tähteä.

• Anonyymi00008

Mulle ei myyty fantasia pitseriassa lainkaan. Odottelin vartin verran jos joku tulisi aspaan töihinsä.
        Sitten kyllästyin ja meni lessettiin

• Anonyymi00009

Miksi pizzakuski suuttui sinulle? Et antanut tippiä vai..?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi pizzakuski suuttui sinulle? Et antanut tippiä vai..?

Kuka noista meetoobimboista tietää.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mulle ei myyty fantasia pitseriassa lainkaan. Odottelin vartin verran jos joku tulisi aspaan töihinsä.
        Sitten kyllästyin ja meni lessettiin

Lessetin äijä on mukava

• Anonyymi00010

Itse olen aina saanut loistavaa palvelua, mut en toikkaroikaan sepalus auki, hieltä haisevana ja oksennuksset rinnuksilla ihmisten ilmoilla ja sitten uhriudu, kun palvelua ei tule. Hyvä niin. Ei asiakaspalvelijoiden tarvitse kaikkea sietää.

• Anonyymi00011

Onko suosio noussut päähän ja nyt ajatellaan että asiakkaat voidaan valikoida pukeutumisen perusteella? Jos joku haisee hielle ja paskalle voin kertoa ettei se ole kantis. Kassaneidilläkin vääntyi naama mutruun kuvotuksesta kun jonoon tuli jokin intialainen tai pakistanilainen. Herranjestas se äijä haisi patskalle ja hielle.Melkein oksensin maksupäätteelle.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onko suosio noussut päähän ja nyt ajatellaan että asiakkaat voidaan valikoida pukeutumisen perusteella? Jos joku haisee hielle ja paskalle voin kertoa ettei se ole kantis. Kassaneidilläkin vääntyi naama mutruun kuvotuksesta kun jonoon tuli jokin intialainen tai pakistanilainen. Herranjestas se äijä haisi patskalle ja hielle.Melkein oksensin maksupäätteelle.

Valehtelet taas, käyttävät vain laadukkaita tuoksuja.

• Anonyymi00016

Mikset toikkaroi? Sillä tavoin sulautuisit sujuvasti porilaiseen yhteisöön.

• Anonyymi00017

Olen ostanut pizzoja Mevlanasta monia monia vuosia. Ei yhtään huonoa kokemusta, ei koskaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      381
      1467
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      971
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      913
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      70
      886
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      619
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      595
    Aihe