Onko Haapavedellä näkynyt pääskysiä ja jos on, niin missä.
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Huru mykke,talojen pihoilla,konehallien ja latojen orsilla,niinku aina
- Anonyymi00002
Mä mäin kaupas lentelemässä.
- Anonyymi00003
Joo sokkarilla somasti viserteli
- Anonyymi00004
S-Marketissa taitaa olla pääskysen pesiä katon rajassa
- Anonyymi00005
Sisälläkö?
- Anonyymi00006
Ihanko totta?
- Anonyymi00007
Aiheuttavatko pääskyset hygieniahaittoja elintarvikkeiden seassa?.
- Anonyymi00008
Vuosia sitte tupoksen apsilla oli kans,pikkusen arvelutti majoneesi makkarapottujen päällä,söin kuitenki
- Anonyymi00009
Eikös ennen luultu,että pääskyt talvehtii vesien pohjamudissa? Miten joku on voinut edes noin luulla
- Anonyymi00010
Isosta lehestä satuin tuola vähö kauempana huoltamolla lukeen
Peltosirkut loppuneet Etelä PohojNmaa viljelyksiltä isännät havainneet.
Ja nyt " aletaan tehä jotai toisi" että peltosirkkukanta elpyis.siellö Lapuan Alajien suunnalla
Että kyllä on hieno juttu ku näin luontua kunnioitetaa , kyllä joka puolella pitää seurata miten luonto jaksaa.
Ei oo vain viherpipertäjätyttöjen asia.
- Anonyymi00011
Siis kaupan sisälläkö niitä visertelee, häh?.
- Anonyymi00012
Kyllä niitä sokoksella visertelee. Sisällä.
- Anonyymi00013
Paskooko ne ruokiin?
- Anonyymi00014
Eipä ne mitään haittaa. Elintarvikkeet on pakkauksissa ja lasikaapeissa
- Anonyymi00029
Irtotomaatit, mandariinit, mansikat avolaatikoissa, varhaisperunat ym, ei kaikki ole kaapissa ja pusseissa, ja eihän lintujen kuulu lennellä elintarvike kaupassa.Salmonella riski
- Anonyymi00015
Ei oo todellista ettei niitä saa pois
- Anonyymi00016
Kyllä kannattas jotain tehdä asialle, ennen kuin sotkevat joka paikan, eihän kaikki elintarvikkeet ole kaapeissa. Mitähän mieltä terveysviranomaiset on asiasta?.
- Anonyymi00017
Ei ole näkynyt. Yksi tai kasi vain
- Anonyymi00018
Vieläkö siellä kaupassa linnut lentelee?.
- Anonyymi00019
Ei lentele,ole ihan huoleti.
Minua ei kyllä haitanneet - Anonyymi00020
Ei ole yhtään haitannut, päin vastoin. Iloitsen pääskysistä💕
- Anonyymi00022
Ihan samaa mieltä👍. Jos on jo poikaset,niin ei saa mennä särkeen pesiä. Just kuuntelin radiosta niin sanottiin että pääskyset on kaikkein siisteimpiä lintuja
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihan samaa mieltä👍. Jos on jo poikaset,niin ei saa mennä särkeen pesiä. Just kuuntelin radiosta niin sanottiin että pääskyset on kaikkein siisteimpiä lintuja
Käy ulkona paskalla ja tulee takas sisään.
- Anonyymi00021
Hasan ympäristössä on pääskysiä
- Anonyymi00023
Pääskysen uloste mansikka laatikossa antaa hyvän säväyksen.
- Anonyymi00024
Ois kyllä hyvä saada kauppiaan haastattelu aiheesta lehteen, mitä mieltä hän on elintarvikehygieniasta?.
- Anonyymi00026
No minkä se kauppias sille tekee
- Anonyymi00028
No on naurettavaa. Onko porukka erkaantunut pikkasen luonnosta. Siellä mansikkalaatikossa voi olla monenlaista ihan pellolta tullutta. Älkää viitsikö panikoida parista pääskysestä
- Anonyymi00027
Niin, näyttää olevan liian vaativa ongelma ratkaistavaksi, ei voi odottaa mahdottomia.
- Anonyymi00030
Vieläkö lintuset sirkuttaa somasti S kaupassa?.
- Anonyymi00031
On näkynyt kylällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568