siitä että olen niin uskollinen?
En ehkä haluaisi olla, mutta näin on käynyt.
Oletko iloinen
41
307
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tietysti olisin iloinen.
Miksi et haluaisi olla tai mitä tarkoitat? - Anonyymi00002
Minä haluan olla yhden naisen oma uskollinen kullanmuru. Palkkioksi kelpaisi miljoona pusua häneltä.
- Anonyymi00004
Mulle sopii kyllä ja pidäkkin sitten lupauksesi.
- Anonyymi00006
Käykö kaksisataamiljoonaa?
- Anonyymi00003
Olen iloinen että et ole viettiesi vietävänä. Siihen vielä kun lisäisi sen että osaisit tehdä omia päätöksiä, niin avot.
- Anonyymi00005
No oletko sinä minusta ilonen?
- Anonyymi00007
En ymmärrä aloitusta. Tätäkään niistä.
- Anonyymi00008
Luen tämän niin että ap on uskollinen kaipaamallensa, vaikka ei hänen kanssa ole/saa olla. Mikäli näin, niin ymmärrän häntä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luen tämän niin että ap on uskollinen kaipaamallensa, vaikka ei hänen kanssa ole/saa olla. Mikäli näin, niin ymmärrän häntä.
Niin, mutta ei haluaisi olla?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin, mutta ei haluaisi olla?
Se kyllä erikoista. Itse haluan.
- Anonyymi00009
Toisinaan uskollisuutesi hieman tuskastuttaa. Menisit ja olisit niin ei itse tarvitsisi tuntea olevansa ainoa himojensa vietävissä oleva.
- Anonyymi00011
Jaahas, missäs sitä nyt on menty ja oltu?
- Anonyymi00013
Tyhmää olla uskollinen pelkälle haavekuvalle.
- Anonyymi00014
Olen minäkin, sinua vaan ajattelen, aina.
- Anonyymi00015
Oon neitsyt.
- Anonyymi00016
Vapauttaako neitsyys jostain esim. Suoruudesta tai selkeydestä?
- Anonyymi00018
No ei ole pakko olla uskollinen, jos ette ole edes yhdessä.
- Anonyymi00019
Hetkinen, nythän mä vasta tajusin.
Miksi uskollisuus on jotain ekstraa tai ihmeellistä?
Eikös se vähän niinkus ole suhteen perusta ja itsestäänselvyys?
Ei muuta. Jatkakaa.- Anonyymi00027
Kyllä se noin oli silloin kun olin parisuhteessa! Mutta en saa seksistä enää mitään ja siihen on monia syitä! Ja niin se on ollut jo kauan!
- Anonyymi00020
Mitä uskollisuutta se on, jos ei ole edes kiinnostunut kenestäkään muusta? Eihän siinä ole mahdollisuutta joutua kiusaukseen. 🤔
- Anonyymi00021
Ei se, joka saattaa itsensä kiusaukseen ole ainakaan uskollisempi kuin se joka ei saata. Tietenkään ei pitäisi edes mennä niin pitkälle, että olisi mahdollisuus kiusaukseen 😶🌫️
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei se, joka saattaa itsensä kiusaukseen ole ainakaan uskollisempi kuin se joka ei saata. Tietenkään ei pitäisi edes mennä niin pitkälle, että olisi mahdollisuus kiusaukseen 😶🌫️
Se uskollisuudella kehuskelu, silloin kuin ei edes näe ketään muuta, on vähän kuin ihminen, jolla ei ole makuaistia, kehuskelisi sillä miten suoraselkäisesti kieltäytyy makeista ja epäterveelisistä herkuista.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei se, joka saattaa itsensä kiusaukseen ole ainakaan uskollisempi kuin se joka ei saata. Tietenkään ei pitäisi edes mennä niin pitkälle, että olisi mahdollisuus kiusaukseen 😶🌫️
Ja sivusta
Voi kiusauksen kiusallista kiusausta - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se uskollisuudella kehuskelu, silloin kuin ei edes näe ketään muuta, on vähän kuin ihminen, jolla ei ole makuaistia, kehuskelisi sillä miten suoraselkäisesti kieltäytyy makeista ja epäterveelisistä herkuista.
Hieman erikoinen ajattelumalli.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Se uskollisuudella kehuskelu, silloin kuin ei edes näe ketään muuta, on vähän kuin ihminen, jolla ei ole makuaistia, kehuskelisi sillä miten suoraselkäisesti kieltäytyy makeista ja epäterveelisistä herkuista.
Ei se ole kehuskelua, mutta asian voisi toki ilmaista vain, ettei kiinnosta muut.
En silti pitäisi vertauskuvaasi oikein osuvana.
En tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta ilmeisesti erilainen - Anonyymi00029
Minulla on ollut ihan samanlaisia ajatuksia, koska en ole ollut kiinnostunut kenestäkään seksuaalisesti yli kymmeneen vuoteen ja tuskin enää niin koenkaan, koska en voi harrastaa seksiä sairauteni takia!
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei se ole kehuskelua, mutta asian voisi toki ilmaista vain, ettei kiinnosta muut.
En silti pitäisi vertauskuvaasi oikein osuvana.
En tiedä mikä ap:n tilanne on, mutta ilmeisesti erilainenNiin, mietin mitä uskollisuus on.
Onko se tekoja, ja jos, niin voiko siitä sanoa mitään, jos sitä ei ole koskaan koeteltu? Jos on niin huumaantunut, ettei piittaa muista, onko se valittu sydämen asenne vai sokeaa orjuutta? - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin, mietin mitä uskollisuus on.
Onko se tekoja, ja jos, niin voiko siitä sanoa mitään, jos sitä ei ole koskaan koeteltu? Jos on niin huumaantunut, ettei piittaa muista, onko se valittu sydämen asenne vai sokeaa orjuutta?Hmmm 🤔 niin mikä nyt sitten katsotaan koettelemukseksi? Omassa maailmassa ei pidä päästää asioita siihen pisteeseen, että niitä tulee koettelemus. Kukaanhan ei suinpäin sellaiseen tilanteeseen päädy, jos ei itse päätä päätyä. Sitä uskollisuutta "koetellaan" paljon ennen niitä tekoja ja jokainen kyllä tiedostaa, jos alkaa kiinnostua jostain toisesta väärällä tavalla. Ja tilaisuus tekee monesta varkaan.
Kukaan meistä ei elä laput silmillä ja niin etteikö kontakteja mahdollisesti kiinnostaviin voisi herätä, jos asioilla leikkii tai sitä väheksyy.
Se, että tarkoituksellisesti asettaisi itsensä tilanteeseen, että pystyykö oleman uskollinen taas on täysin päin vastainen mitä itse ajattelen.
Tässä saattaa kuutenkin olla jotain eroavaisuutta miesten ja naisten välillä. - Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin, mietin mitä uskollisuus on.
Onko se tekoja, ja jos, niin voiko siitä sanoa mitään, jos sitä ei ole koskaan koeteltu? Jos on niin huumaantunut, ettei piittaa muista, onko se valittu sydämen asenne vai sokeaa orjuutta?Tarkennatko mitä tarkoitat huumaantumisella? Sitä, että tekee niin paljon mieli, ettei pysty vastustamaan?
Jos näin, niin palaan tuohon edellä sanomaani, ettei pidä päästää asioita siihen pisteeseen. - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hmmm 🤔 niin mikä nyt sitten katsotaan koettelemukseksi? Omassa maailmassa ei pidä päästää asioita siihen pisteeseen, että niitä tulee koettelemus. Kukaanhan ei suinpäin sellaiseen tilanteeseen päädy, jos ei itse päätä päätyä. Sitä uskollisuutta "koetellaan" paljon ennen niitä tekoja ja jokainen kyllä tiedostaa, jos alkaa kiinnostua jostain toisesta väärällä tavalla. Ja tilaisuus tekee monesta varkaan.
Kukaan meistä ei elä laput silmillä ja niin etteikö kontakteja mahdollisesti kiinnostaviin voisi herätä, jos asioilla leikkii tai sitä väheksyy.
Se, että tarkoituksellisesti asettaisi itsensä tilanteeseen, että pystyykö oleman uskollinen taas on täysin päin vastainen mitä itse ajattelen.
Tässä saattaa kuutenkin olla jotain eroavaisuutta miesten ja naisten välillä.Erinomainen kommentti. Kaikki on kiinni omasta asenteesta ja kuinka tärkeänä uskollisuutta pitää. En tiedä kumpi itse olet, mutta näin miehenä ajattelen.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Erinomainen kommentti. Kaikki on kiinni omasta asenteesta ja kuinka tärkeänä uskollisuutta pitää. En tiedä kumpi itse olet, mutta näin miehenä ajattelen.
Nainen olen 😊
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tarkennatko mitä tarkoitat huumaantumisella? Sitä, että tekee niin paljon mieli, ettei pysty vastustamaan?
Jos näin, niin palaan tuohon edellä sanomaani, ettei pidä päästää asioita siihen pisteeseen.Et nyt yhtään saanut ajatuksesta kiinni, ja palsta sensuroi. Ihan sama.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Nainen olen 😊
Oli kuin omasta näppäimistöstä. Mukava nähdä tuollaisia ajatuksia vielä löytyvän. 😊 Hyvät yöt.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Et nyt yhtään saanut ajatuksesta kiinni, ja palsta sensuroi. Ihan sama.
Luen unien jälkeen tuoreilla aivoilla, niin ehkä onnistun paremmin.
Öitä 😊 - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Luen unien jälkeen tuoreilla aivoilla, niin ehkä onnistun paremmin.
Öitä 😊Ymmärsin jo nyt, mutta en nyt kirjoita, koska tuli mielleyhtymä omaan tilanteeseen ja joudun vähän "jäähtymään" ja miettimään.
- Anonyymi00025
En. Tunnen syyllisyyttä.
- Anonyymi00028
Mistä koet syyllisyyttä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mistä koet syyllisyyttä?
Tuskin olet hän ja tähän en vastaa edes täällä. En tarkoita olla epäkohtelias.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuskin olet hän ja tähän en vastaa edes täällä. En tarkoita olla epäkohtelias.
Oot jaellut? 😝
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oot jaellut? 😝
En ole mutta nyt toivotan öitä. Heippa. Mieheltä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oot jaellut? 😝
Eiköhän hän ole suhteessa ja sivu nainen on uskollinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479