sua somessa. Kun et sinäkään seuraa minua. Varmaan on sinulle helpotus. Olen katsonut ketä seuraat ja ketä et ja tehnyt päätelmäni. Et pidä mua saman arvoisena kuin muita, joita tunnet vastaavista kuvioista. Tässäkään asiassa. Otan vinkistä vaarin, vihdoinkin. Kiitos ja nähdään kasvokkain joskus, kun nähdään. Siihen asti, hyvää loppuelämää.
Nainen
Aattelin, että lakkaan vihdoin seuraamasta
10
104
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Arvostuksen puute on vakava asia. Peukkua👍
- Anonyymi00002
Se tykkää salasuhteilla.Se tarkoittaa ettei se halua sinua seurata julkisesti tuon takia.
- Anonyymi00003
Sehän on väärin niitä avoimia,hyviä ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sehän on väärin niitä avoimia,hyviä ihmisiä kohtaan.
Näinhän se on.Siitä saadaan orkkuja,salaisuus tekee kilteiöle kipeää ja mikäs sen ihanampaa orkuttelua kun hyvät ihmiset kärsii.Jeeeeee.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näinhän se on.Siitä saadaan orkkuja,salaisuus tekee kilteiöle kipeää ja mikäs sen ihanampaa orkuttelua kun hyvät ihmiset kärsii.Jeeeeee.
Olen Sataananpalvoja hullu nainen kuka esittää satanistia ettei Äiti ja tätit peljästy.
- Anonyymi00009
Ei liity mitenkään tuohon! Miksi pitäisi somessa seurata jotain? Jonka kanssa voi muutenkin jutella? Somessa katsoo vain miten muilla menee hyvin elämässä.
- Anonyymi00007
Mulla samantapainen tilanne. En tee mitään näkyvää, mutta tokihan tuo vaikuttaa. En ota häntä myöskään vakavasti kun hänkään ei näköjään mua.
Naiselta - Anonyymi00008
Mitä hiivattia stalkkaat? Ei somessa seuraaminen mitään tarkoita
- Anonyymi00010
Kertoo se siitä, kenen asioista on kiinnostunut, kenet kokee kaverikseen tai muuten merkittäväksi itselleen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kertoo se siitä, kenen asioista on kiinnostunut, kenet kokee kaverikseen tai muuten merkittäväksi itselleen.
Näin on. Minulle ainakin merkittävä este lähestymiselle on ollut se, ettei toinen seuraa takaisin. Pitää jalat maassa. Ymmärrän, etten enempää tyrkytä enkä tulkitse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi267757- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7571Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 59548