Mitä rumaa

Anonyymi-ap

Voisit tehdä että saisit kaivattusi?

48

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En harrasta rumia tekoja!

      • Anonyymi00011

        Paitsi ☝️ voisin irvistää tosi tosi rumasti.


    • Anonyymi00002

      Jätin ihmisen, joka ei sen aiheuttamaa surua olisi ansainnut. Tunnen olevani itsekäs, vaikka uskon tehneeni oikein.

      • Anonyymi00003

        Eli se mitä rumaa teit niin uskot tehneesi oikein


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eli se mitä rumaa teit niin uskot tehneesi oikein

        Taisit viitata tuohon toiseen aloitukseen. Se ei ollut minulta. En tiedä kuinka rumaa tuo oli, mutta se tuli mieleen. Mahdoton tilanne oli, niin siksi ajattelen tehneeni oikein.


      • Anonyymi00015

        Yleensä parisuhteessa ollaan siitä syystä että molemmat haluaa niin. En nyt sanoisi itsekkääksi jos haluaa erota kun ei halua olla parisuhteessa. Se olisi toiselta itsekästä haluta jatkaa kuviota siinä tilanteessa.


      • Anonyymi00016

        Tulee jotenkin surullinen olo hänen puolestaan. 💔
        Miksi tuo olisi oikein? Jos se olisi oikein, tuskin sitä kokisi olevansa itsekäs, vaan silloin tietäisi 100% varmuudella tehneensä oikean ratkaisun. Itsekkyys ei ole mielestäni koskaan oikein, jos on luvannut rakastaa toista ja se toinen ei ole väkivaltainen tms josta on päästävä eroon oman turvallisuuden vuoksi.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Tulee jotenkin surullinen olo hänen puolestaan. 💔
        Miksi tuo olisi oikein? Jos se olisi oikein, tuskin sitä kokisi olevansa itsekäs, vaan silloin tietäisi 100% varmuudella tehneensä oikean ratkaisun. Itsekkyys ei ole mielestäni koskaan oikein, jos on luvannut rakastaa toista ja se toinen ei ole väkivaltainen tms josta on päästävä eroon oman turvallisuuden vuoksi.

        Jos en koe romanttista rakkautta ja ajattelen toista. Paljon muutakin toki oli, jonka vuoksi en ollut onnellinen. En tähän halua enempää avata. Tiedän kyllä tehneeni oikein.

        En ymmärrä, miten en voisi silti kokea toimineeni itsekkäästi, koska hänelle tämä oli täysin riittävää.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Yleensä parisuhteessa ollaan siitä syystä että molemmat haluaa niin. En nyt sanoisi itsekkääksi jos haluaa erota kun ei halua olla parisuhteessa. Se olisi toiselta itsekästä haluta jatkaa kuviota siinä tilanteessa.

        Juuri näin.


    • Anonyymi00004

      voisin itseäni syyttää töistä semmoisista, jotta paras olisi, ett'ei äitini olisi minua synnyttänyt

      enemmän on rikoksia viittaustani odottamassa kuin minulla ajatuksia niitä keksimään, kuvausvoimaa niitä muodostamaan tai aikaa niitä toimeen panemaan

    • Anonyymi00006

      En mitään! Luovutan, jos en hyvyydellä saa. Minusta rumalla tavalla saaminen EI palvele ketään. Hän ottaa minut, jos haluaa EI muuten!

      • Anonyymi00019

        Hyvä! Itsekkäitä ja ilkeitä ihmisiä on ihan tarpeeksi.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Hyvä! Itsekkäitä ja ilkeitä ihmisiä on ihan tarpeeksi.

        Niin on! Ihmisiä, jotka varastavat toisen omaa!


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Hyvä! Itsekkäitä ja ilkeitä ihmisiä on ihan tarpeeksi.

        Aivan liian vähän on embaattivisia ihmisiä!


    • Anonyymi00007

      Rumuudella? Ei kiitos. Ellen saa hyvyydellä kaivattuni itselleni. Ei kaivattuni ole sitten minulle tarkoitettu.

    • Anonyymi00008

      En mitään lasteni tkia taas ei ole asiaa jota en olisi valmis tekemään jotta heidän ei tarvitse käydä läpi samanlaista elämää kuin isänsä tekee ihmisestä kylmän musta teki jopa säälimättömän mu onko ihme kun koko ikä joku holee että sääli on sairautta jot jos tämä on kanava jolla luuli multa sääliä saavansa ei ois voinu syvemmälle metsään luuloineen mennä kukaan

    • Anonyymi00009

      En mitään. En ole ruma ihminen

      • Anonyymi00028

        Hyvä!!


    • Anonyymi00010

      Aloittaja vaikuttaa ihmiseltä, jolla on ruma sisin ja
      eikä ole empaattivinen ihminen!
      Haluaa, että hänen takia tehdään rumia asioita.

    • Anonyymi00012

      Kun ei ole suosiolla( luonnollisella tavalla) koskaan tullut niin en voi pakottaa. Pitää nyt keskittyä ihmisiin jotka haluavat tutustua ja jos kiinnostista löytyy molemmin puolin+ kemia niin hieno juttu kerrassaan on.

      Elämää ei ole tarkoitettu elettävän odottamalla ihmistä joka ei välitä.

    • Anonyymi00013

      Miksi ihmiset haluavat, että tehdään rumia asioita? Satutetaan toisia?

      • Anonyymi00014

        En tiedä, enkä ymmärrä miksi kukaan niin toimisi!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        En tiedä, enkä ymmärrä miksi kukaan niin toimisi!

        Minäpä tiedän ihmisen, joka oli valmis mihin tahansa......


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Minäpä tiedän ihmisen, joka oli valmis mihin tahansa......

        No kerro meillekin!


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        No kerro meillekin!

        Ei kuulu tänne! Ikivanha tapaus on.


    • Anonyymi00018

      Olet ilkeä sydämeltään, kun haluat että joku tekee sinun takia jotain rumaa!

    • Anonyymi00020

      Ananaksen lisäksi banaania ja persikkaa pizzaan, ja trofee-sukat sandaaleihin.

    • Anonyymi00022

      Onko aloittaja sama? Jonka mielestä on oikein varastaa ystävän puolison?

    • Anonyymi00023

      Rumaa? En mitään. En varasta toiselta tämän kumppania. En riko suhteita. Toinen en suostu olemaan. Minun takia ei särje toista ihmistä! Minä en suostu olemaan tekosyy! Miksi hylkää toisen ihmisen ja särkee tämän!

    • Anonyymi00025

      Oletko aloittaja sama? Joka vie toisten puolisot? Rikkoo suhteita! Jättää sitten, kun on rikkonut kahden ihmisen elämän? Oletko toinen? Jonka kanssa petetään? Ja haluat että sinun takia hylätään ihminen, joka tarvitsee häntä jota rakastaa eikä voi elää ilman sitä?

    • Anonyymi00026

      Tosin ilkeä kysymys. Miksi haluat, että sinun takia tehdään pahaa jälkeä? Tuhotaan ihminen?

    • Anonyymi00031

      Idiooti ja köyhä on alussa toivoton

      • Anonyymi00042
        UUSI

        Kertoisitko lisää?


    • Anonyymi00032

      Suunnaton kuilu sen ymmärtänyt

    • Anonyymi00033

      Tiedän, että sydämellä hänet saan! Hän on jotain niin kaunista ja tunnetasolla herkkää värisevää lehteä tuulen virrassa jota haluan syliini... arkoja katseita ja Rakkautta jota aistin hänessä...Otan omani ja vikiskää perässä

    • Anonyymi00034

      Laittaa jäähylle tyhmien juttujen takia niin, että ghostaus tai Feidaus tai Haamuilu tai ignoorata!

    • Anonyymi00035

      Laittaa jäähylle ignoorata, että viestit tulee perille kyllä, mutta keskustelu siirretty sivuun jolloin EN niitä näe! Tyhmien ja älyttömien ja liian usein laittaa viestejä. Muutama viesti riittää. Ei tarvitse koko ajan kysellä? Mitä teen? Missä olen? Keitä näen? Olenko yksin? ignoorata vain. Kuka kysyy monta kertaa päivässä samaa asiaa? Se on kyllästyttävää.

    • Anonyymi00036

      Sammuttaa kännykän.

    • Anonyymi00038

      Voisin tehdä hyvää ja remontoida asunnon, jotta hän voi tänne muuttaa.

    • Anonyymi00039

      Hankkia kännykkä hänelle!

      • Anonyymi00040

        Miten tämä on ruma asia?


    • Anonyymi00041
      UUSI

      En mitään.

    • Anonyymi00043
      UUSI

      Ei ketään voi väkisin ottaa. Jos olisin ilkeä ja katkera ihminen, voisin kertoa jonkun vaimolle jotain. Mutta kun en ole.

      • Anonyymi00044
        UUSI

        Sun alkuperänen suunnitelma tais kusea. Luulit saavasi sen miehen.


      • Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Sun alkuperänen suunnitelma tais kusea. Luulit saavasi sen miehen.

        Luulin että hän oli elämäni rakkaus, mutta minua varten onkin jotain parempaa.


    • Anonyymi00045
      UUSI

      En mitään tietenkään. Hänestä asia on kiinni, jos ei ole halua ja tunteita tarpeeksi, niitä ei sitten vain ole.
      .

    • Anonyymi00049
      UUSI

      En mitään rumaa. Tuollainen ei ole mitenkään sopiva pohja suhteelle.

    • Anonyymi00051
      UUSI

      Rumia?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe