Politiikkapalsta?

Anonyymi-ap

Mikä kumman politiikka-palsta tää oikein on?

45

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Asiaa voi puhua muttei politiikkaa.

    • Anonyymi00003

      Politiikka koskee meitä kaikkia.

      Jos ei kiinnosta keskustella tai lukea politiikasta, älä avaa politiikkaa sisältäviä viestejä.

      • Anonyymi00004

        Kyllä liika on liikaa, politiikasta niin paljon kiinnostuneet vois kyllä olla niille kuuluvilla palstoilla.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kyllä liika on liikaa, politiikasta niin paljon kiinnostuneet vois kyllä olla niille kuuluvilla palstoilla.

        ''...vois kyllä olla niille kuuluvilla palstoilla.''

        Siellä ei ole ikätovereita.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        ''...vois kyllä olla niille kuuluvilla palstoilla.''

        Siellä ei ole ikätovereita.

        Eikä kai yhtä hölmöjäkään, tää palstan isäntä osaa vain toistaa rasismia, persua, Orpo-Purraa.


      • Anonyymi00018

        Tämä oli tarkoitettu tuolle: Anonyymi00003
        2026-06-21 11:36:35


    • Anonyymi00005

      Pakkomielteisyys yhdestä asiasta näkyy palstalla.

      • Anonyymi00029

        "pakkomielteisyys", mihin lie viitannetkaan, ei liene sentään sama kuin minulla, näin juhannustaikojen aikaan. Saisi edes yöllä nukuttua vaan silloinkin alastomat neitoset valloittaa koko maiseman. Ja ei uni tuu.


    • Anonyymi00006

      Politiikkaa voi sivuta asiallisesti, ideologinen kiistely politiikasta taasen tyhmää.

      • Anonyymi00009

        Jos politiikasta keskustellaan ilman idelogiaa, se on turhaa lässytystä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos politiikasta keskustellaan ilman idelogiaa, se on turhaa lässytystä.

        Kuuluu politiikka palstalle


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kuuluu politiikka palstalle

        Politiikka tarkoittaa yhteisten asioiden hoitoa, päätöksentekoa ja vallankäyttöä yhteiskunnassa.

        Sillä pyritään ratkaisemaan, miten yhteisiä varoja (kuten veroja) käytetään, millaisia lakeja säädetään ja miten kansalaisten elinoloja kehitetään.

        Sana juontaa juurensa antiikin Kreikan kaupunkivaltioita tarkoittavaan sanaan polis.


    • Anonyymi00007

      Onko seitsemänkymppisellä enää muuta tarkoitusta elämällä kuin jauhaa samaa fuulaa aloitus toisensa jälkeen? Aika köyhää ja tarkoituksetonta on seitsemänkymppisen elämä.

      • Anonyymi00012

        Näytä mallia, näpyttele henkevä aloitus meille muille malliksi.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Näytä mallia, näpyttele henkevä aloitus meille muille malliksi.

        Hyvä pointti. Jos puhutaan mistä asiasta yhteiskunnassa hyvänsä, meitin niin rakkaat politikot jollain lailla hämmentää soppaa. Ja ne nimenomaan haluavat sotkeutua joka helvetin asiaan. Siksi täällä "vanhojen" palstallakin on niin hankalaa väistellä aihetta. Sinänsä on tosi typerää, että poliiitikka hallitsee tätäkin palstaa eli aloittaja on kyllä oikeassa.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Näytä mallia, näpyttele henkevä aloitus meille muille malliksi.

        Teetkö itse aloituksia?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Näytä mallia, näpyttele henkevä aloitus meille muille malliksi.

        Se on ihan sama, minkä aloituksen tekee, se on samantien hallitusta, persuja, Marinia täynnä.
        Luuletko, etten ole kokeillut?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Se on ihan sama, minkä aloituksen tekee, se on samantien hallitusta, persuja, Marinia täynnä.
        Luuletko, etten ole kokeillut?

        Luulen niin sano Lindqvisti !


    • Anonyymi00010

      Suvi-Anne Siimes lähtöni jälkeen vasemistopuolue kasvanut oikeaan suuntaan.

      • Anonyymi00013

    • Anonyymi00014

      Tämä on pertikin palsta.
      Menkää te muut maailman menoa palstalle.

      • Ei minun aloitus, eikä palsta ole kenenkään oma.

        Minua ei kiinnosta väitellä politiikan ideologiaa, en ole minkään puolueen kannattaja. Tietysti jokaisella mielipiteet esimerkiksi miten maa makaa, jokaisella mielipide mikä oikein mikä ei oikein, ei siihen tarvita puolueita.
        Vaaleissa kukin valitsee kantansa


    • Anonyymi00015

      Luin juuri vainajan ekologistisesesta hautaamisesta.
      Ei tässä enää montaa vuosikymmentä.. entä keikuta.
      Jos joku haluaa jankuttaa politiikkaa viimeiseen asti, se hälle suotakoon, mielellään vielä kannustaen hänelle oivalliseen harrastukseen.
      Paljon turmiollisempaa, jos joku vääntää tupakanpoltosta tahi viinanjuonnista palstan täyteen aloituksia.
      Seksistä tai sen puutteesta ei näillä kymmenillä kukaan jaksa ( pysty) keskustelemaan, kun on jo niin hiljaista.

      • Anonyymi00019

        Eikö voisi aloittaa uuden palstan?
        Missä ei tarvitsisi koko ajan kuunnella VAIN POLITIIKKAA?

        TEHKÄÄMME ALOITUS YLöSPIDOLLE!


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Eikö voisi aloittaa uuden palstan?
        Missä ei tarvitsisi koko ajan kuunnella VAIN POLITIIKKAA?

        TEHKÄÄMME ALOITUS YLöSPIDOLLE!

        Jokainen voi avata palstalle ihan oman ketjun.
        Rekisteröit oman nimimerkin ja voit aika paljon vaikuttaa mitä ketjussa puhutaan.

        Ilmoitat että ''TÄÄLLÄ EI PUHUTA POLITIIKASTA''
        Voit poistaa häirikköviestit.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Eikö voisi aloittaa uuden palstan?
        Missä ei tarvitsisi koko ajan kuunnella VAIN POLITIIKKAA?

        TEHKÄÄMME ALOITUS YLöSPIDOLLE!

        No, jos joku täyttää palstan testosteroninpuutteesta, ei sekään kovin hääviä luettavaa ole.
        Siinä kun muut antaa ohjeita. Syö viholaisia tai voikukkia, että saat emännän pysymään tyytyväisenä.


    • Anonyymi00023

      Pitäähän yhteiset asiat hoitaa!

      • Anonyymi00024

        Kuhan hoijat omat asiasi.


      • Anonyymi00025

        Potkupallostakin vois muutaman aloituksen väsätä.
        Sitäkin maailmalla pelataan.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Potkupallostakin vois muutaman aloituksen väsätä.
        Sitäkin maailmalla pelataan.

        Aivan. Asian tiimoilla on jopa jaettu arvostettu Rauhanpalkinto muuan kunnianarvoiselle maailman kansalaiselle.


    • Anonyymi00026

      Politiikkaspammaus on ajanut väen lipettiin palstalta.

      • Anonyymi00027

        Hyvä!

        Pidetään me muut tää palsta pois politiikasta!

        Spämmätkää jokaiseen politiikka-aloitukseen, että "EI KIINNOSTA".
        Eiköpä lopu hörinä.
        Miksi sallisitte joidenkin ukkohörhöjen vatvoa samaa ja samaa?

        Painukoot eri puoluieden omille palstoille vaahtoamaan!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Hyvä!

        Pidetään me muut tää palsta pois politiikasta!

        Spämmätkää jokaiseen politiikka-aloitukseen, että "EI KIINNOSTA".
        Eiköpä lopu hörinä.
        Miksi sallisitte joidenkin ukkohörhöjen vatvoa samaa ja samaa?

        Painukoot eri puoluieden omille palstoille vaahtoamaan!

        Jos vastaa poliittisiin aloituksiin, niin sittenhän palsta on niitä täynnä kohta, älä auta niitä palstan täytössä, älä nosta niiden ketjuja, vastaile kaikkiin muihin, se on tehokkaampaa. Politrukit tosissaan toivoo et muut alkaisi nosteleen niiden ketjuja, tämä pitää ymmärtää, eikä reagoida niihin.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Jos vastaa poliittisiin aloituksiin, niin sittenhän palsta on niitä täynnä kohta, älä auta niitä palstan täytössä, älä nosta niiden ketjuja, vastaile kaikkiin muihin, se on tehokkaampaa. Politrukit tosissaan toivoo et muut alkaisi nosteleen niiden ketjuja, tämä pitää ymmärtää, eikä reagoida niihin.

        Niin, mutta innokas politiikkakirjoittaja vastaa itselleen., se pystyy täyttämään koko palstan.
        Mitä hyödyttää tehdä aloitus, jos se on hetken päästä kolmannella sivulla, kun Politiikkakirjoittaja nostaa omia aloituksiaan etusivun täyteen.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Niin, mutta innokas politiikkakirjoittaja vastaa itselleen., se pystyy täyttämään koko palstan.
        Mitä hyödyttää tehdä aloitus, jos se on hetken päästä kolmannella sivulla, kun Politiikkakirjoittaja nostaa omia aloituksiaan etusivun täyteen.

        Tuo "nosto" tosiaan on näillä palstoilla touhuavien narsistien oma tapa yrittää ylläpitää kulloistakin tärkeää asiaansa. Nostoa pukataan aina uudelleen, jos keskustelu aiheestansa uhkaa tyrehtyä. Eihän tuossa mitään normaaliutta ole, ollenkaan.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Tuo "nosto" tosiaan on näillä palstoilla touhuavien narsistien oma tapa yrittää ylläpitää kulloistakin tärkeää asiaansa. Nostoa pukataan aina uudelleen, jos keskustelu aiheestansa uhkaa tyrehtyä. Eihän tuossa mitään normaaliutta ole, ollenkaan.

        Ketjuun on tullut 27 viestiä joissa vaaditaan että ei saisi puhua politiikasta.

        Jokainen voi avata ketjun ja heti otsikossa kieltää puhumisen politiikasta.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ketjuun on tullut 27 viestiä joissa vaaditaan että ei saisi puhua politiikasta.

        Jokainen voi avata ketjun ja heti otsikossa kieltää puhumisen politiikasta.

        Suurimmalle osalle riittää, kun käyvät äänestämässä.
        Minäkin käyn, kirkollisvaaleissakin, se riittää, ei tarvetta jatkuvasti jauhaa, niinkuin suurimmalle osalle tätä ikäryhmää.
        Jotka täällä jauhaa politiikkaa, ovat yksinkertaisia ihmisiä.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Suurimmalle osalle riittää, kun käyvät äänestämässä.
        Minäkin käyn, kirkollisvaaleissakin, se riittää, ei tarvetta jatkuvasti jauhaa, niinkuin suurimmalle osalle tätä ikäryhmää.
        Jotka täällä jauhaa politiikkaa, ovat yksinkertaisia ihmisiä.

        ''Politiikka tarkoittaa yhteisten asioiden hoitoa, päätöksentekoa ja vallankäyttöä yhteiskunnassa.
        Sillä pyritään ratkaisemaan, miten yhteisiä varoja (kuten veroja) käytetään, millaisia lakeja säädetään ja miten kansalaisten elinoloja kehitetään.

        Sana juontaa juurensa antiikin Kreikan kaupunkivaltioita tarkoittavaan sanaan polis.''

        Se on hyvä että yhteisistä asioista puhutaan.

        Usein jo ketjun avaus kertoo mistä on kyse.
        Jos kyseessä on politiikka, ei ole pakko avata.

        Tila ei palstalta lopu. Mahtuisi miljoona kertaisesti nykyiset viestit, eikä tule edes ahdasta.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        ''Politiikka tarkoittaa yhteisten asioiden hoitoa, päätöksentekoa ja vallankäyttöä yhteiskunnassa.
        Sillä pyritään ratkaisemaan, miten yhteisiä varoja (kuten veroja) käytetään, millaisia lakeja säädetään ja miten kansalaisten elinoloja kehitetään.

        Sana juontaa juurensa antiikin Kreikan kaupunkivaltioita tarkoittavaan sanaan polis.''

        Se on hyvä että yhteisistä asioista puhutaan.

        Usein jo ketjun avaus kertoo mistä on kyse.
        Jos kyseessä on politiikka, ei ole pakko avata.

        Tila ei palstalta lopu. Mahtuisi miljoona kertaisesti nykyiset viestit, eikä tule edes ahdasta.

        Takavuosina Politiikka siirrettiin sekuntia toimesta niille tarkoitetuille palstoille..
        Tein joka viikko aloituksen, ihan hyvin tuli vastauksia.
        Nyt näyttää sefu itse olevan innokkain politikoija.
        Ainakaan minä en viitsi aloitusta tehdä tällaiselle palstalle.
        Antaa politikoijien jauhaa mieliaiheestaan.


    • Anonyymi00040
      • Anonyymi00043

        On !!!!!!!


    • Anonyymi00041
      • Anonyymi00044

        On !!!!!!!!!

        Suomen kovin lapanen näyttää kaapinpaikan !!!!!!!!


      • Anonyymi00046

        Hyvä kun Orpo sentään edes "jyräsi" Rydmanin, vai jyräsikö .... ?


    • Anonyymi00045

      Sitä tässä on jo ihmetelty jo pitempään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe