Senni, 98v: ”Ei ole kukaan minua huolinut ja nyt huoli.”
Matti, 90, ja Senni, 98, rakastuivat kuntoutuskeskuksessa
Ylen entinen radiotoimittaja Matti Hara iski silmänsä veteraaniurheilija Senni Sopaseen Oulunkylän kuntoutuskeskuksessa vuosi sitten.
Puoli vuotta kohtaamisen jälkeen, itsenäisyyspäivänä 2025, juhlittiinkin jo häitä.
https://youtube.com/shorts/GjOTQd4te5g
Noilla ikää vain jo niin paljon, etteivät ehdi olla kovin montaa vuotta enää yhdessä.
Nuorempana erilaista. Olen yli puolet nuorempi, mutta tuossa on se ydin, jota itsekin haluaisin.
On käynyt mielessä monet kerrat, että ehkä löydän kumppanin palvelutalosta, sitten kun olen itse siellä. Siellä on yhteisöllisempää asumista muiden kanssa, ja vanhempana turhat kriteerit millä arvioidaan ihmisiä jää vähemmälle, keskitytään siihen että on mukava olla yhdessä, ja vähemmän turhia draamoja.
Vielä on toivoa
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin sitä pitää!
Onnea sydämen pohjasta asti! - Anonyymi00002
Ainahan on sanottu, että rakkaus ei katso ikää. Kyllähän sitä voi, ja saakin rakastua ihan minkä ikäisenä haluaa, tai se eteen tupsahtaa.
Saa kuolla vanhuuteenkin sitten onnellisena, kun on ehtinyt rakkaan rinnalleen löytämään. Yksinäisyys ei ainakaan ole mukavaa.
Oli kiva lukea tuo uutinen, sai hyvälle mielelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644