Lopettakaa hyvät tapahtuma järjestäjät Kapina-sanan käyttö. Se on negatiivinen sana joka ei kerro tämän päivän ihmisille mitään eikä varsinkaan naapurikuntien väelle. Kapina on niskurointia vallitsevaa yhteiskuntajärjestystä vastaan, niskurointia, tappelua, uhmaamista, kaikkea ikävää ja sanalla kuvitellaan saatavan positiivisia ajatuksia. Ottakaa käyttöön entinen Nivala-viikko niin jo alkaa kauempaakin väki virrata tapahtumiin.
Lopettakaa Kapina
6
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pulakapinan perinteen vaaliminen on mielestäni ok. Nykyhallituksen ja yhteiskunnan meininki vaatisi kans jonkinlaisen kapinan.
- Anonyymi00002
Ei nyt ainakaan politiikkaa tähän sotketa enää! Itse lainkuuliaisena kansalaisena en osallistu kapinointiin, tappeluihin tai päättäjien uhkailuun. Mieluummin menen iloitsemaan Muttimarkkinoille Sieviin tai Kotiseutuviikolle Ylivieskaan. Kapinoikoon Nivalan tollot keskenään!
- Anonyymi00003
Tuossa sen taas näkee kun on koulutjääneet käymättä jos ei tunne menneisyyttä ei ymmärä nykyisyyttä. Se kapina oli oikei senaikaisen mielivaltaterrorin vuoksi jota harrasti muut kuin nämät maaasujat
- Anonyymi00004
jaaha joku kukkahattu löytäny tänne
- Anonyymi00005
Onko jonkun mielestä "kapina" iloinen tapahtuma? Jos on, niin tosiaan on jäänyt koulut käymättä tai ainakin äidinkielen tunneilla nukuttua.
- Anonyymi00006
Voi ei.. kun minä täällä naapurissa olin tulossa Kylien kapinaa kattomaan kun luulin että siellä on vanhan ajan kunnon kylätappelut,! Oishan se ollut jännittävää mikä kylä voittaa tappelun ja mitä ois aseina, jauhosäkkejä, heinäseipäitä vai olisko pelkällä nyrkeillä ja puukoilla oteltu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647