olit niin vauhdissa perjantaina se on hyvä pysy ruoto notkeana naisella
Kevät tulee :)
10
119
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Etkö huomannut, että olin vielä eilenkin?
Laitoin sentään PERUNATKIN KESÄKUUSSA tänä vuonna maahan.
Olin kävelymatolla sentään ehtinyt jo vetää kevyen kävely treenin.
Kiitoksena kaikesta sain sitten KESÄ-INFLUENSSAN eli tässä ei pahemmin kävellä ennen, kuin tämä RÄKÄ-TAUTI on mennyt ohi!
Varmaan joudun soittamaan sekä tulemaan tapaamaan sinua sekä sanomaan, että : Kirjota vittu sitä DUACTIA tai teen sinun rikosilmoituksen törkeästä kunnian loukkauksesta, niskottelusta, vainoamisesta, kaltoinkohtelusta ja SYRJINNÄSTÄ!
Voin tulla vankilaan perhe-tapaamiselle ja järkätä vähän lisää kakkua ja ilmoittaa vartijoille, että : Veljeni ei erota SISKOAAN NAISESTA ja raiskas minut!- Anonyymi00007UUSI
Ei ollut sinulle aloitus ajateltu
ap
- Anonyymi00003UUSI
Mut nythän on kesä...Ei nyt kyllä kevät enää ole.
- Anonyymi00008UUSI
Hän on aina neiti kevät jo useamman vuoden takaa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän on aina neiti kevät jo useamman vuoden takaa
Ai no sitten ymmärrän.
- Anonyymi00004UUSI
Nyt on keskikesä.
- Anonyymi00005UUSI
Niin lähinnä
- Anonyymi00010UUSI
On vielä yksi palsta, mitä et ole lukenut. Liittyy menneisyyteesi. Vaikka tuskin sinua kiinnostaa. Jos olet niin älykäs kuin väität, löydät sinne.
- Anonyymi00011UUSI
Miksi kiinnostaisi? Miksi ylipäätään luulet, että käyn täällä sinun vuoksesi? Egosi vielä tuhoaa sinut..
- Anonyymi00012UUSI
Niin varmaan tapahtuukin. Puhelimesta loppuu nyt akku.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281652
- 251488
- 1411182
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337946- 42760
- 50758
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on304747- 60711
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50688- 66686