Myöntää irl tunteitasi? Siksi että olin varattu?
Mikset halunnut
11
120
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Se on yksi syy ja se että viimeksi kun tein sen niin ei mennyt oikein hyvin.
- Anonyymi00002UUSI
Oletko koskaan muuten kuin katseilla ja kirjoituksillasi myöntänyt? ET
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko koskaan muuten kuin katseilla ja kirjoituksillasi myöntänyt? ET
Joo aika konkreettisesti ja niin että hän kyllä huomasi. Ehkä oli vähän otettu siitä mutta oli varmaan huono hetki.
- Anonyymi00004UUSI
Myönsinhän minä. Enkait muuten ois sanonut että on ikävä 🥺😘
- Anonyymi00005UUSI
Se lienee aika pätevä ja suoraselkäinen ratkaisu olla sorkkimatta toisen parisuhteen väliin omista tunteista huolimatta. En tiedä kuka hän on, mutta hieno ja epäitsekäs ihminen selvästi.
- Anonyymi00006UUSI
Sorkit kuitenkin
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sorkit kuitenkin
Jos luetunymmärtämisessä on ongelmia, niin tässä ei puhuttu minusta. Minun tapoihini kuuluu, että ylitän rajoja vain sen verran kuin minun rajojani on ylitetty. Tai itse asiassa vähemmän aina, ihan varmuudeksi. Mutta se on tehtävä, koska ihmiskunta on niin itsekäs, että se kävelisi muuten yli. Pieni muistutus on aina paikallaan kenen rajojen kanssa on leikitty kun minun kanssani on tekemisissä. Valitettavasti se vaatii sen. Ja silti seuraava lompsuttelee taas rinta rottingilla yli, ja sen jälkeen katuu sitä. Joka kerta. Uudestaan ja uudestaan. Aina löytyy joku voimaantunut yksilö.
- Anonyymi00007UUSI
No tietenkin. En kai nyt kenenkään parisuhteeseen tunkeudu. Siitä ei jää itselle kuin paha mieli.
- Anonyymi00008UUSI
Ei kiinnosta statuksesi. En saanut mahdollisuutta siihen, joten lopeta viisastelusi.
- Anonyymi00009UUSI
Mehän ollaan molemmat. Pikemminkin siksi, että itse olen.
n>m - Anonyymi00011UUSI
Ap kun olet kysynyt, mitä hän vastasi? Jos sanoi että tunteita ei ole, niin se täytyy hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281652
- 251488
- 1411182
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337946- 42760
- 50758
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on304747- 60711
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50688- 66686