Enää ajattelisi sinua? Etten antaisi sitä mahdollisuutta meille?
Haluat etten
21
196
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin kauan kuin märehdit täällä asioita, niin niin kauan märehdit täällä niitä. Oma valinta.
- Anonyymi00002UUSI
Meidän tulisi saada mahdollisuus. Tiedän, etten sitä ansaitsisi, mutta uskoisin sen olevan molemmille parasta.
- Anonyymi00003UUSI
Mikä se mahdollisuus olisi?
- Anonyymi00006UUSI
Tunteet oli niin vahvoja irl. 😔
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikä se mahdollisuus olisi?
Kohdata toisemme ja toivottavasti aloittaa ihan oikea suhde, ilman mitään kummallisuuksia.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kohdata toisemme ja toivottavasti aloittaa ihan oikea suhde, ilman mitään kummallisuuksia.
Pelkään ettet ole turvallinen
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pelkään ettet ole turvallinen
Et ennen pelännyt...
- Anonyymi00012UUSI
Se mahdollisuus oli jo.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et ennen pelännyt...
Nyt pelkään
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nyt pelkään
Haluaisin suojella sinua kaikelta. Kohtaisit minut vielä, niin varmasti tuntisit sen.
- Anonyymi00004UUSI
Sanon suoraan, en enää jaksa tällaista vääntöä. Ihan alkaa itkettää, kun kaikki on niin vaikeata.
- Anonyymi00005UUSI
Viimeksi kun tavattattiin ehkä sait sen kuvan. Eihän siinä voinut oikein mitään vaikka ehkä vähän hait jotain kysymykselläsi? Mutta sen jälkeinen aika ei pitäisi olla epäselvä.
- Anonyymi00010UUSI
Eipä sitä mahdollisuutta ole niin kauan kun ei nähdä kasvokkain kuin satunnaisesti. Olen ajatellut itse, että niin kauan en mieti mitään mahdollisuuksia, kun sua ei ole mahdollista nähdä kuin pari kertaa vuodessa.
Nainen - Anonyymi00011UUSI
- Anonyymi00013UUSI
Tykätään vaan⚪🤍
- Anonyymi00015UUSI
Minun kanssani asiat ovat kyllä helppoja vaikka olen vähän haasteellinen. Koska oikeastaan minulle riittää naiselta se tieto, että olen hänen omansa, niin sitten olen vaan. Ei mitään arpomista ja kummallisia sekoiluja. Olen vaan kiltisti hänen omansa ja asumme yhdessä sitten. Mieheltä.
- Anonyymi00017UUSI
Oletko aiemmin harrastanut kummallisia sekoiluja? Ja hänen edessään?
- Anonyymi00016UUSI
Parempi on vaan jatkaa matkaa, ja olen sitä mieltä että joku muu on tarkoitettu tallaamaan kanssani elämän polkuja hyvässä kuin huonossakin. Ainakin tässä omassa asiassani.
En koe saaneeni tästä tunteesta koskaan mitään hyvää, päinvastoin. - Anonyymi00018UUSI
Jokainen päättää itse omat ajatuksensa.
- Anonyymi00020UUSI
En jaksa enää uskoa että ajattelisit minua yhtään. Et ole ajatellut minua enää moneen kuukauteen, sinulla on varmasti jo uusi tilallani. Palstaharhoissa olen elänyt, olen siinä kyllä valitettavasti erittäin hyvä...
- Anonyymi00021UUSI
Sinullahan se näkyi olevan daami käsipuolessa, kun kohdattiin. Arvaa vaan miltä tuntui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281652
- 251488
- 1411182
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus337946- 42760
- 50758
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on304747- 60711
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym50688- 66686