Kivaa, mieheni asensi mökille astianpesualtaan kalanperkausaltaaksi mökille ulos. Nyt voinkin tiskata astioita ulkona ja mieheni perkaa kalojaan tiskialtaalla ulkona. Asensimme käsivesipumpun ja vesiputken järveen. Ihanaa mökkeillä Sotkamossa... Kiitokset muillekin!
Tiskiallas
65
294
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teimme kivitasoista pöytiäkin ulos meillä kesämökille ulos, hyvin on toiminut. Pitää vain tukea hyvin, käytimme painekyllästettyä puutavaraa rakenteissa, sään kestävää... 😁
- Anonyymi00019
ULKOILMAKEITTIÖKALUSTEET TEKEVÄT ULOS VESISATEESEEN FILMIVANERISTA, VESIVANERISTA JA RUOSTUMATTOMASTA PUUSTA, LAHOAMATTOMASTA SÄÄNKESTÄVÄSTÄ PUUSTA. SAA SATAA PÄÄLLE VETTÄ TAI PAISTAA AURINKOKIN. VANERILEVYN VOI NAKATA OSALLE KATOKSIKIN. RUOSTUMATON TERÄS KEITTIÖALTAAT JA KIVITASO PÖYTÄTASOT. YLÄ- JA ALAKAAPIT, KOMEROT. RUOSTUMATON TERÄS EI LAHOA KEITTIÖVÄLINEISSÄ ULKONA KAAPISSA, EIKÄ RUOSTU. KESTÄÄ PAKKASTA JA LUMISADETTAKIN. LASIKIN KESTÄÄ, SAVIASTIAT KERAAMISET YM.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
ULKOILMAKEITTIÖKALUSTEET TEKEVÄT ULOS VESISATEESEEN FILMIVANERISTA, VESIVANERISTA JA RUOSTUMATTOMASTA PUUSTA, LAHOAMATTOMASTA SÄÄNKESTÄVÄSTÄ PUUSTA. SAA SATAA PÄÄLLE VETTÄ TAI PAISTAA AURINKOKIN. VANERILEVYN VOI NAKATA OSALLE KATOKSIKIN. RUOSTUMATON TERÄS KEITTIÖALTAAT JA KIVITASO PÖYTÄTASOT. YLÄ- JA ALAKAAPIT, KOMEROT. RUOSTUMATON TERÄS EI LAHOA KEITTIÖVÄLINEISSÄ ULKONA KAAPISSA, EIKÄ RUOSTU. KESTÄÄ PAKKASTA JA LUMISADETTAKIN. LASIKIN KESTÄÄ, SAVIASTIAT KERAAMISET YM.
Kyllä 🤣
- Anonyymi00031
Anonyymi00019 kirjoitti:
ULKOILMAKEITTIÖKALUSTEET TEKEVÄT ULOS VESISATEESEEN FILMIVANERISTA, VESIVANERISTA JA RUOSTUMATTOMASTA PUUSTA, LAHOAMATTOMASTA SÄÄNKESTÄVÄSTÄ PUUSTA. SAA SATAA PÄÄLLE VETTÄ TAI PAISTAA AURINKOKIN. VANERILEVYN VOI NAKATA OSALLE KATOKSIKIN. RUOSTUMATON TERÄS KEITTIÖALTAAT JA KIVITASO PÖYTÄTASOT. YLÄ- JA ALAKAAPIT, KOMEROT. RUOSTUMATON TERÄS EI LAHOA KEITTIÖVÄLINEISSÄ ULKONA KAAPISSA, EIKÄ RUOSTU. KESTÄÄ PAKKASTA JA LUMISADETTAKIN. LASIKIN KESTÄÄ, SAVIASTIAT KERAAMISET YM.
Hyvä! 🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi00002
Kaverini uistelee kuhaa Oulujärvellä, kiitos vinkistä.
- Anonyymi00012
Tuleeko säyneitä...kaloja nekin. Purotaimenia.
- Anonyymi00003
Hauskaa meilläkin mökillä, sauna lämpenee joka päivä!
- Anonyymi00004
Oottepa olleet uutteria, jatkakaa samaan malliin, tsemppiä!
- Anonyymi00006
Työn iloa!
- Anonyymi00005
Kesälomat on suunniteltu mökkitöiden tekoon, oikeassa työssä voi ottaakin sitten levon kannalta...
- Anonyymi00007
Hyvä, että joku tekee, olkaamme onnellisia. 😆
- Anonyymi00008
Kirjolohi tiskialtaaseen uimaan!
- Anonyymi00011
Fairya sekaan!!! 🤣
- Anonyymi00009
Voiko siinä pestä perseen?
- Anonyymi00022
Perheen voi, ainakin ruokailuvälineet ja säilyttää kattiloita ja astioita, lisäksi makaronit ja muut ruoka-aineet.
- Anonyymi00010
Pihakäymälät varmaan mökin kulmilla? Alla pihapuun..
- Anonyymi00013
Kesälomalla on töiden teko yleistä, eniten intoa työntekoon, Heh
- Anonyymi00014
Voi hitsi, tekis joku mullekin oman pihakeittiön!
- Anonyymi00015
Noniin mites aloitellaan hommat? Suunnitelmia onki tehtynä. Ei ihan paperille.
- Anonyymi00029
Toki, siittä vaan hommiin!!!
- Anonyymi00016
Pesuvedet menee tietty suoraan kenttää pitkin rannasta järveen.
- Anonyymi00020
Riittää ehkä viemärin päässä olematon säiliö kooltaan maassa, joka on täynnä imeytysreikiä maahan. Pieni olematon jätevesipullo.
- Anonyymi00021
Riittääkö vesisaavia pienempi säiliö?? Ehkä kai, jossa imeytysreikiä keittiökaappien ja tiskialtaan alla melkein maassa?
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Riittää ehkä viemärin päässä olematon säiliö kooltaan maassa, joka on täynnä imeytysreikiä maahan. Pieni olematon jätevesipullo.
Kyllä
- Anonyymi00044
Anonyymi00020 kirjoitti:
Riittää ehkä viemärin päässä olematon säiliö kooltaan maassa, joka on täynnä imeytysreikiä maahan. Pieni olematon jätevesipullo.
Joo, ymmärrän.
- Anonyymi00066
Sinne mistä tulikin vesi, kierrätysvesi.
- Anonyymi00023
Sirkkeli, saha ja akkuporakone ruuveille.
- Anonyymi00030
Vähillä työkaluilla meinaat pärjätä sittenkin?
- Anonyymi00026
Jotakin toimintaa taitaa kuitenkin olla!!!
- Anonyymi00027
Voi hitsi, olisinpa tiennyt.
- Anonyymi00032
Pihakeittiö vie ruuankäryt luontoon, puhdas luonto vaarassa, kun paistaa ulkona sikaa.
- Anonyymi00033
Grillaa sikaa
- Anonyymi00067
Neulaset ja lehdet puista lähtee käryllä!
- Anonyymi00034
Ulkovesipostista vai käsivesipumpulla vesi tulee ulkokeittiöön??? 🤭
- Anonyymi00035
Sadevettä?? Juokseva vesi??
- Anonyymi00036
Kaali keittiönpöydälle?
- Anonyymi00037
Raastaakos kurkkua?
- Anonyymi00038
Nakkasko akan ulos grillaamaan ja tiskaamaan astioita vai nakkasko akka ukon pihalle kaloja siivoamaan ja paistamaan grillissä?
- Anonyymi00039
Ukon makkaran grillaa!!
- Anonyymi00040
Onko ukon makkara hyvää, laita sinappia siihen!!! 🤣
- Anonyymi00041
Kestopuu vai kivilattia, voi käyttää molempiakin... tanssit pitää
- Anonyymi00042
Luonnonkivilattia on luonnostaan luonnollinen 🤗
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Luonnonkivilattia on luonnostaan luonnollinen 🤗
TOKI
- Anonyymi00057
Anonyymi00042 kirjoitti:
Luonnonkivilattia on luonnostaan luonnollinen 🤗
Mistä luonnonkiviä lattiaan? Saanko kerätä?
- Anonyymi00045
KAASUA GRILLIIN JA KAASULIEDELLE
- Anonyymi00047
Aurinko paistaa, kaunis ilta-aurinko
- Anonyymi00046
Keitänkö pannukahvit?
- Anonyymi00048
KANSAINVÄLINEN MATKAILIJA IHMEISSÄÄN LUKENUT, TULEEKO KATSOMAAN SUOMALAISTA ULKOILMAA, RAIKASTA JA PUHDASTA ULKOILMAA?
- Anonyymi00049
Turistikohteisiin??
- Anonyymi00050
Halloo 😊
- Anonyymi00051
Onkos nämä näitä kevyitä kesämökin ja omakotitalon laajennuksia??? 😊
- Anonyymi00052
Luulen myös niin, tuleekohan tästä kalua meillekin???
- Anonyymi00053
Kevyt rakenteisilta kuulostaa! 🥰
- Anonyymi00069
Todella kevyt rakenteisia laajennuksia!
- Anonyymi00054
Ekologinen keittiö luonnossa, onko jollakin? Kiinnostava aihe, tuleekohan kalua?
- Anonyymi00055
Rakentakaa metsän keskellekin! Vettä vaan!!
- Anonyymi00056
MUSTA VIHREÄ VALINTA, KEVYESTI RAKENTAMALLA TULEVAISUUTTA LUODAAN!
- Anonyymi00058
Tuleeko näistä järvi mieleen, minusta näyttää ja kuulostaa? Järvessä on kesällä paljon vettäkin.
- Anonyymi00059
Laittakaa rahat tiskiin!! 😚
- Anonyymi00060
PUNA MULTAKO TULI? PUNAMULTA ON TEKIMISEN MERKKI! MAALATA PUNAMULLALLA TULEVAISUUS TAKAISIN.
- Anonyymi00061
Kattila lämpenemään tiskialtaaseen..
- Anonyymi00070
Likoon vaan, liotetaan kunnolla.
- Anonyymi00062
Kuka nyt puhdasta tiskivettä juo, konjakkia kehiin.... kyllä maistuu... Aina vain kaljanlitkua
- Anonyymi00063
Kyllä vahvempaa!
- Anonyymi00064
Vesiputkessa valoa vai vettä? 🤭
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463