Tiskiallas

Anonyymi-ap

Kivaa, mieheni asensi mökille astianpesualtaan kalanperkausaltaaksi mökille ulos. Nyt voinkin tiskata astioita ulkona ja mieheni perkaa kalojaan tiskialtaalla ulkona. Asensimme käsivesipumpun ja vesiputken järveen. Ihanaa mökkeillä Sotkamossa... Kiitokset muillekin!

65

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Teimme kivitasoista pöytiäkin ulos meillä kesämökille ulos, hyvin on toiminut. Pitää vain tukea hyvin, käytimme painekyllästettyä puutavaraa rakenteissa, sään kestävää... 😁

      • Anonyymi00019

        ULKOILMAKEITTIÖKALUSTEET TEKEVÄT ULOS VESISATEESEEN FILMIVANERISTA, VESIVANERISTA JA RUOSTUMATTOMASTA PUUSTA, LAHOAMATTOMASTA SÄÄNKESTÄVÄSTÄ PUUSTA. SAA SATAA PÄÄLLE VETTÄ TAI PAISTAA AURINKOKIN. VANERILEVYN VOI NAKATA OSALLE KATOKSIKIN. RUOSTUMATON TERÄS KEITTIÖALTAAT JA KIVITASO PÖYTÄTASOT. YLÄ- JA ALAKAAPIT, KOMEROT. RUOSTUMATON TERÄS EI LAHOA KEITTIÖVÄLINEISSÄ ULKONA KAAPISSA, EIKÄ RUOSTU. KESTÄÄ PAKKASTA JA LUMISADETTAKIN. LASIKIN KESTÄÄ, SAVIASTIAT KERAAMISET YM.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        ULKOILMAKEITTIÖKALUSTEET TEKEVÄT ULOS VESISATEESEEN FILMIVANERISTA, VESIVANERISTA JA RUOSTUMATTOMASTA PUUSTA, LAHOAMATTOMASTA SÄÄNKESTÄVÄSTÄ PUUSTA. SAA SATAA PÄÄLLE VETTÄ TAI PAISTAA AURINKOKIN. VANERILEVYN VOI NAKATA OSALLE KATOKSIKIN. RUOSTUMATON TERÄS KEITTIÖALTAAT JA KIVITASO PÖYTÄTASOT. YLÄ- JA ALAKAAPIT, KOMEROT. RUOSTUMATON TERÄS EI LAHOA KEITTIÖVÄLINEISSÄ ULKONA KAAPISSA, EIKÄ RUOSTU. KESTÄÄ PAKKASTA JA LUMISADETTAKIN. LASIKIN KESTÄÄ, SAVIASTIAT KERAAMISET YM.

        Kyllä 🤣


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        ULKOILMAKEITTIÖKALUSTEET TEKEVÄT ULOS VESISATEESEEN FILMIVANERISTA, VESIVANERISTA JA RUOSTUMATTOMASTA PUUSTA, LAHOAMATTOMASTA SÄÄNKESTÄVÄSTÄ PUUSTA. SAA SATAA PÄÄLLE VETTÄ TAI PAISTAA AURINKOKIN. VANERILEVYN VOI NAKATA OSALLE KATOKSIKIN. RUOSTUMATON TERÄS KEITTIÖALTAAT JA KIVITASO PÖYTÄTASOT. YLÄ- JA ALAKAAPIT, KOMEROT. RUOSTUMATON TERÄS EI LAHOA KEITTIÖVÄLINEISSÄ ULKONA KAAPISSA, EIKÄ RUOSTU. KESTÄÄ PAKKASTA JA LUMISADETTAKIN. LASIKIN KESTÄÄ, SAVIASTIAT KERAAMISET YM.

        Hyvä! 🤗🤗🤗🤗


    • Anonyymi00002

      Kaverini uistelee kuhaa Oulujärvellä, kiitos vinkistä.

      • Anonyymi00012

        Tuleeko säyneitä...kaloja nekin. Purotaimenia.


    • Anonyymi00003

      Hauskaa meilläkin mökillä, sauna lämpenee joka päivä!

    • Anonyymi00004

      Oottepa olleet uutteria, jatkakaa samaan malliin, tsemppiä!

      • Anonyymi00006

        Työn iloa!


    • Anonyymi00005

      Kesälomat on suunniteltu mökkitöiden tekoon, oikeassa työssä voi ottaakin sitten levon kannalta...

    • Anonyymi00007

      Hyvä, että joku tekee, olkaamme onnellisia. 😆

    • Anonyymi00008

      Kirjolohi tiskialtaaseen uimaan!

      • Anonyymi00011

        Fairya sekaan!!! 🤣


    • Anonyymi00009

      Voiko siinä pestä perseen?

      • Anonyymi00022

        Perheen voi, ainakin ruokailuvälineet ja säilyttää kattiloita ja astioita, lisäksi makaronit ja muut ruoka-aineet.


    • Anonyymi00010

      Pihakäymälät varmaan mökin kulmilla? Alla pihapuun..

    • Anonyymi00013

      Kesälomalla on töiden teko yleistä, eniten intoa työntekoon, Heh

    • Anonyymi00014

      Voi hitsi, tekis joku mullekin oman pihakeittiön!

    • Anonyymi00015

      Noniin mites aloitellaan hommat? Suunnitelmia onki tehtynä. Ei ihan paperille.

      • Anonyymi00029

        Toki, siittä vaan hommiin!!!


    • Anonyymi00016

      Pesuvedet menee tietty suoraan kenttää pitkin rannasta järveen.

      • Anonyymi00020

        Riittää ehkä viemärin päässä olematon säiliö kooltaan maassa, joka on täynnä imeytysreikiä maahan. Pieni olematon jätevesipullo.


      • Anonyymi00021

        Riittääkö vesisaavia pienempi säiliö?? Ehkä kai, jossa imeytysreikiä keittiökaappien ja tiskialtaan alla melkein maassa?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Riittää ehkä viemärin päässä olematon säiliö kooltaan maassa, joka on täynnä imeytysreikiä maahan. Pieni olematon jätevesipullo.

        Kyllä


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Riittää ehkä viemärin päässä olematon säiliö kooltaan maassa, joka on täynnä imeytysreikiä maahan. Pieni olematon jätevesipullo.

        Joo, ymmärrän.


      • Anonyymi00066

        Sinne mistä tulikin vesi, kierrätysvesi.


    • Anonyymi00023

      Sirkkeli, saha ja akkuporakone ruuveille.

      • Anonyymi00030

        Vähillä työkaluilla meinaat pärjätä sittenkin?


    • Anonyymi00026

      Jotakin toimintaa taitaa kuitenkin olla!!!

    • Anonyymi00027

      Voi hitsi, olisinpa tiennyt.

    • Anonyymi00032

      Pihakeittiö vie ruuankäryt luontoon, puhdas luonto vaarassa, kun paistaa ulkona sikaa.

      • Anonyymi00033

        Grillaa sikaa


      • Anonyymi00067

        Neulaset ja lehdet puista lähtee käryllä!


    • Anonyymi00034

      Ulkovesipostista vai käsivesipumpulla vesi tulee ulkokeittiöön??? 🤭

      • Anonyymi00035

        Sadevettä?? Juokseva vesi??


    • Anonyymi00036

      Kaali keittiönpöydälle?

    • Anonyymi00037

      Raastaakos kurkkua?

    • Anonyymi00038

      Nakkasko akan ulos grillaamaan ja tiskaamaan astioita vai nakkasko akka ukon pihalle kaloja siivoamaan ja paistamaan grillissä?

      • Anonyymi00039

        Ukon makkaran grillaa!!


    • Anonyymi00040

      Onko ukon makkara hyvää, laita sinappia siihen!!! 🤣

    • Anonyymi00041

      Kestopuu vai kivilattia, voi käyttää molempiakin... tanssit pitää

      • Anonyymi00042

        Luonnonkivilattia on luonnostaan luonnollinen 🤗


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Luonnonkivilattia on luonnostaan luonnollinen 🤗

        TOKI


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Luonnonkivilattia on luonnostaan luonnollinen 🤗

        Mistä luonnonkiviä lattiaan? Saanko kerätä?


    • Anonyymi00045

      KAASUA GRILLIIN JA KAASULIEDELLE

      • Anonyymi00047

        Aurinko paistaa, kaunis ilta-aurinko


    • Anonyymi00046

      Keitänkö pannukahvit?

    • Anonyymi00048

      KANSAINVÄLINEN MATKAILIJA IHMEISSÄÄN LUKENUT, TULEEKO KATSOMAAN SUOMALAISTA ULKOILMAA, RAIKASTA JA PUHDASTA ULKOILMAA?

      • Anonyymi00049

        Turistikohteisiin??


      • Anonyymi00050

        Halloo 😊


    • Anonyymi00051

      Onkos nämä näitä kevyitä kesämökin ja omakotitalon laajennuksia??? 😊

      • Anonyymi00052

        Luulen myös niin, tuleekohan tästä kalua meillekin???


      • Anonyymi00053

        Kevyt rakenteisilta kuulostaa! 🥰


      • Anonyymi00069

        Todella kevyt rakenteisia laajennuksia!


    • Anonyymi00054

      Ekologinen keittiö luonnossa, onko jollakin? Kiinnostava aihe, tuleekohan kalua?

    • Anonyymi00055

      Rakentakaa metsän keskellekin! Vettä vaan!!

      • Anonyymi00056

        MUSTA VIHREÄ VALINTA, KEVYESTI RAKENTAMALLA TULEVAISUUTTA LUODAAN!


    • Anonyymi00058

      Tuleeko näistä järvi mieleen, minusta näyttää ja kuulostaa? Järvessä on kesällä paljon vettäkin.

    • Anonyymi00059

      Laittakaa rahat tiskiin!! 😚

    • Anonyymi00060

      PUNA MULTAKO TULI? PUNAMULTA ON TEKIMISEN MERKKI! MAALATA PUNAMULLALLA TULEVAISUUS TAKAISIN.

    • Anonyymi00061

      Kattila lämpenemään tiskialtaaseen..

      • Anonyymi00070

        Likoon vaan, liotetaan kunnolla.


    • Anonyymi00062

      Kuka nyt puhdasta tiskivettä juo, konjakkia kehiin.... kyllä maistuu... Aina vain kaljanlitkua

    • Anonyymi00063

      Kyllä vahvempaa!

    • Anonyymi00064

      Vesiputkessa valoa vai vettä? 🤭

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe