Luulet olevasi pidetty

Anonyymi-ap

Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille.
Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkapään, johon itkeä! Eivät he oikeasti välitä sinusta. Edessäpäin he ovat niin mukavia sinulle, mutta se ei ole totuus.

58

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tiedän. Kerro jotain uutta. Olen nähnyt lävitsenne jo kauan aikaa sitten.

• Anonyymi00010
        UUSI

En puhu itsestäni. En kuulu sinun elämääsi mitenkään!

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En puhu itsestäni. En kuulu sinun elämääsi mitenkään!

Eikä kukaan tykkää sinusta katso peiliin miksi

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi. Huora.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

On minulla ihmisiä, jotka tykkää minusta! Miksi suutuit, kun kerroin sinulle totuuden, että oikeasti he eivät välitä sinusta. Ihmisestä, jota välittää tarjoaa olkapäätä, kun toinen sitä tarvitsee ja jeesaa toista silloin! Silloin oikeaan näkee ketkä välittää oikeasti! Eikä vaan teeskentele.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi. Huora.

Siinäpä Ap näytti luonteensa. 🤣 Kukahan on se jota ei haluta porukkaan? Oliskohan se ap joka kaikkien selän takana pelaa omia pelejään ja sotkee ihmisten elämää. Oikee narsisti ja psykopaatti!

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuskin sinäkään olet ns äärimmäisen suosittu ulkomaailmassa palstaäijän feikkidialogia välistä härkkivä opportunisti juntta

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Siinäpä Ap näytti luonteensa. 🤣 Kukahan on se jota ei haluta porukkaan? Oliskohan se ap joka kaikkien selän takana pelaa omia pelejään ja sotkee ihmisten elämää. Oikee narsisti ja psykopaatti!

Miksi selostat auki näihin lukijoihin hyvin alentuvasti suhtautuen omaa tekstiäsi, apäijä? No toivotaa, että tämä uffaffaa on jo kohta trendaavissa keskusteluissa niin elämälläsi on illan taas tarkoitus. Muista lisätä myös enemmän emojieita

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯

• Anonyymi00002
      UUSI

Puhuvat sinusta. Sinun elämästäsi. Kritisoivat sinua. Ovat ilkeitä sinulle, muttet sitä huomaa. Luulet, että olet pidetty ihminen. Sinulle nauretaan ja et edes sitä huomaa.

• Anonyymi00009
        UUSI

Kyllä. Tiedän. Kerro jtn uutta.

• Anonyymi00003
      UUSI

Voiko katkerampaa ja kateellisempas tilitystä ollakaan.

• Anonyymi00013
        UUSI

Rehellinen toi oli! Hän on hyvä ihminen ja ansaitsee saada parempia ihmisiä elämään kuin he, jotka eivät häntä jeesaa, kun tarvitsee olkapään. En halua itse häntä.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Rehellinen toi oli! Hän on hyvä ihminen ja ansaitsee saada parempia ihmisiä elämään kuin he, jotka eivät häntä jeesaa, kun tarvitsee olkapään. En halua itse häntä.

Sieltä se totuus tuli.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sieltä se totuus tuli.

Itse en halua häntä! Et osaa lukea. En vaan halua, että hänelle teeskennellään! Hän ansaitsee elämään ihmisiä, jotka jeesaa ja tarjoaa olkapäätä! Itse en halua olla se ihminen ja enkä halua häntä. Ei vaan ole oikein teeskennellä. Hän tarvitsee hyviä ihmisiä elämään. Heitä, jotka jeesaa tarjoaa olkapäätä!

• Anonyymi00041
        UUSI

No ei tietenkään voi olla katkerampaa ja kateellisuuden spirittiä kantavan henkilön toimintaa suhteessa läppä-äijän avaukseen olla kenelläkään muulla kuin sinulla, joka yrität ratsastaa joka jumalan päivä palstaäijän aivan joutavilla aloituksilla. T naiselta oot varmaa taas tukottanut itse nämä vaikuttavat nk kannatusluvut

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sieltä se totuus tuli.

Sinulla ei taida olla oikein mitään ymmärrystä mitä linjaa edes yrität vetää palstaäijän päättömiä kommentteja räknäämällä

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Itse en halua häntä! Et osaa lukea. En vaan halua, että hänelle teeskennellään! Hän ansaitsee elämään ihmisiä, jotka jeesaa ja tarjoaa olkapäätä! Itse en halua olla se ihminen ja enkä halua häntä. Ei vaan ole oikein teeskennellä. Hän tarvitsee hyviä ihmisiä elämään. Heitä, jotka jeesaa tarjoaa olkapäätä!

Onhan hänellä rakastava aviopuoliso, rakastavat lapset ja vanhemmat. Mitä vielä hän tarvitsee?

• Anonyymi00004
      UUSI

Osuit asian ytimeen! On huomattu. Kiitos vain.

• Anonyymi00005
      UUSI

ei kiinnosta ykskään vanha ’ystävä’ siks en oo lähös täält mihinkään halusin jättää kaikki pskakasat taakseni

• Anonyymi00006
      UUSI

Kunpa avaisit silmät ja näkisit ketkä on hyviä sinulle ja ketkä vain teeskentelee sinulle. Olet ihana ihminen. Sinä ansaitset saada ihmisiä, jotka oikeasti sinusta välittää ja pitää! Olet tärkeä ja arvokas ihminen!!!

• Anonyymi00023
        UUSI

Kuolleena arvokkaampi

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kuolleena arvokkaampi

Hän on arvokas ja tärkeä, vaikka itse en häntä halua!

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kuolleena arvokkaampi

Tämäkin se vaa saa valtakunnallisessa avohoitolaitoksessamme nimeltä Suomi vapaana kulkea

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tämäkin se vaa saa valtakunnallisessa avohoitolaitoksessamme nimeltä Suomi vapaana kulkea

72 hours now or two months later is funny like that

• Anonyymi00007
      UUSI

Mä en luule yhtään mitään. Yritän elää elämääni. Ja ripä niitä auttajia ole koskaan ollut. Vihaajat vihaa.

• Anonyymi00008
        UUSI

eipä

• Anonyymi00019
        UUSI

vihaaja sakki ei onneksi himaani tule. ikinä. joten mitä vtun väliä sillä on mitä hekin kelailee. kyllä mäkin kelailen heistä kaikennäköstä.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

vihaaja sakki ei onneksi himaani tule. ikinä. joten mitä vtun väliä sillä on mitä hekin kelailee. kyllä mäkin kelailen heistä kaikennäköstä.

Nii on aloittajaäijä kaikki voivat aina painia myös vttuun ns nerokasta

• Anonyymi00011
      UUSI

Tiedän. Siksi vihani ja murhanhimoni kasvaa.

• Anonyymi00012
      UUSI

No tuo on totta jokaisen ihmisen kohdalla. Ihminen kykenee mihin tahansa pahaan kun saa riittävästi siihen koulutusta ja yllykettä. Jumalaa pitää rukoilla ja Jeesukseen turvata, että ei joutuisi tilanteisiin, joissa tulee viettellyksi johonkin kamalaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

Tiedän. Jopa omat sukulaiset vihaavat.

• Anonyymi00044
        UUSI

Niin oliko sulla jotain skismaa oman suvun kanssa, nolo apäijä projektoimassa?

• Anonyymi00015
      UUSI

Itse en sinua halua! Ihminen, jolla on kiireitä, kun tarvitset olkapäätä EI välitä oikeasti sinusta!

• Anonyymi00033
        UUSI

Tämä on täysin totta!! Ihmiset ovat itsekäitä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kerrot asiantuntijana toiselle ihmiselle hänen elämästään, ikäänkuin sinä tietäisit siitä enemmän kuin hän itse. Pitäisikö sinun keskittyä omaan elämääsi, tuolla toimintamallilla se on melko todennäköisesti aika retuperällä.

• Anonyymi00034
        UUSI

Tiedän, koska he kertoo hänen elämästä minulle, vaikkei se minulle kuulu!!! Tiedän paljon hänen elämästä. Miksi minulle kerrotaan. Ei hän ole minun!!! Hänellä on jo oma. Kertokoon sille hänen omalle. Vain sille hänen asiat kuuluvat! Ei muille. Vain hänen oma pitää tietää ja hänelle pitää kertoa kaikki.

• Anonyymi00048
        UUSI

No oli kyllä aika kököllä tavalla juosten pissien kirjoitettu tämä palstaäijän trollaus, viimeistään olkapää jota vasten itkeä kosautti ja pääs huutonaurut

• Anonyymi00020
      UUSI

Taidat olla kehitysvammainen vai mikä sulla on? Tervehän sä et oo. Kyllä moni reagoi kun epäili et mulla on jokin hätänä. Aina yllätyn siitä miten moni musta loppujenlopuksi välittää.

• Anonyymi00036
        UUSI

Et ole hän!! Olet väärä tyyppi. Hänen ihmiset kertoo hänestä!! Puhuu hänestä. Ei tarjota olkapäätä ja eikä jeesata, kun hän tarvitsee jonkun! Itse en häntä halua.
        Miksi he minulle kertoo hänen elämästä, kun hän ei ole minun? Enkä edes häntä itse halua. Kertokoon hänen omalle. Ei minulle. Hän ei edes ole sukulainen minulle! Joten miksi he minulle kertoo. Puhukoot vain hänen sukulaisille hänen elämästä tai hänen omalle!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Et ole hän!! Olet väärä tyyppi. Hänen ihmiset kertoo hänestä!! Puhuu hänestä. Ei tarjota olkapäätä ja eikä jeesata, kun hän tarvitsee jonkun! Itse en häntä halua.
        Miksi he minulle kertoo hänen elämästä, kun hän ei ole minun? Enkä edes häntä itse halua. Kertokoon hänen omalle. Ei minulle. Hän ei edes ole sukulainen minulle! Joten miksi he minulle kertoo. Puhukoot vain hänen sukulaisille hänen elämästä tai hänen omalle!

Juu eli olet kehitysvammainen. Tämä palsta ei sovi sinulle. Tarvitset jonkun valvomaan tekemisiäsi.

• Anonyymi00021
      UUSI

Kelle avaudut mä en ole oppinu koskaan olemaan se joka tarvitsee olkapäätä jota vasten itkeä mä olen mielummin se jonka olkaa vasten itketään "on kuulemma heikkouden merkki jos mies itkee tai näyttää tunteensa" maailma jollaisessa minä olen joutunut kasvamaan siksi mä olen opettanu taas pojalleni että isin olkaa vasten voi itkeä jos on pahaolo niin helpottaa lapsi itkee kivusta jos sattuu lapsi itkee yksinäisyyttä lapsi kiukuttelee kun kielletään ilman perusteluja kysymyksenä kuinka moni aikuinen edes uskoo kieltoja ilman perusteita tai varmaa tietoa siitä että seuraa rangaistus jos ei kieltoa usko

• Anonyymi00046
        UUSI

Juu no ns rajat se on Venäjälläkin emt gubbe

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Juu no ns rajat se on Venäjälläkin emt gubbe

Eikö sapuskassa ole taaskaan mitään makua

• Anonyymi00025
      UUSI

Ei tätä nuorisoa saa kieltää

• Anonyymi00026
      UUSI

Kyllä sen siitä huomaa että kaikki katoavat elämästä tuosta noin vain. Eipä tarvi enää pitää yhteyksiä. Tosi paikan tullen moni näyttänyt todellisen luonteensa. Osalla vain hyvät kulissit.

• Anonyymi00030
        UUSI

Juurikin tämä.

• Anonyymi00029
      UUSI

Ei kukaan välitä oikeasti kenestäkään
      Vain raha merkkaa

• Anonyymi00051
        UUSI

Suomessa kun ollaan. Ei täällä ole lupaa ihmisten huolehtia toisistaan tai et saa tukea valtiolta.

• Anonyymi00031
      UUSI

Incelin ulinaaa
      Juhannuksenaa
      Voi luojaa
      Voisko olla parempaa

• Anonyymi00045
        UUSI

Tears of the PS crocodile on a bottle will do too

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tears of the PS crocodile on a bottle will do too

Eikö sari antanut?

• Anonyymi00037
      UUSI

No lakaisevatko edes portaat jos olkapää itkua varten on liikaa draamagubbe? Plus muut hohhoijaat. T

• Anonyymi00052
      UUSI

Onko sinulla juhannus pyhien aiheuttama ahdistus

• Anonyymi00057
      UUSI

Ap, mistä tiedät? Sun pitäis laittaa vähän faktoja tollasen väitteen taakse.

Muussa tapauksessa tulkintasi on yhtä vahvaa kuin Sillanpään tuuleen huutelut.

• Anonyymi00058
      UUSI

Sittenhä täs ei tarviikaa miettii enempää muitten tunteita. Kun en merkitse mitään niin ei kukaan surekaan kun kuolen tänään.

• Anonyymi00059
      UUSI

totta

• Anonyymi00060
      UUSI

Olet oikeassa. Niinhän se on elämässä. Kaksinaamaisia vastaantulijoita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      125
      1561
    2. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      24
      1326
    3. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      139
      1139
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      333
      911
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      750
    6. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      298
      710
    7. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      60
      701
    8. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      698
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      66
      666
    10. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      48
      629
    Aihe