Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille.
Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkapään, johon itkeä! Eivät he oikeasti välitä sinusta. Edessäpäin he ovat niin mukavia sinulle, mutta se ei ole totuus.
Luulet olevasi pidetty
58
276
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tiedän. Kerro jotain uutta. Olen nähnyt lävitsenne jo kauan aikaa sitten.
- Anonyymi00010UUSI
En puhu itsestäni. En kuulu sinun elämääsi mitenkään!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En puhu itsestäni. En kuulu sinun elämääsi mitenkään!
Eikä kukaan tykkää sinusta katso peiliin miksi
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi. Huora.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
On minulla ihmisiä, jotka tykkää minusta! Miksi suutuit, kun kerroin sinulle totuuden, että oikeasti he eivät välitä sinusta. Ihmisestä, jota välittää tarjoaa olkapäätä, kun toinen sitä tarvitsee ja jeesaa toista silloin! Silloin oikeaan näkee ketkä välittää oikeasti! Eikä vaan teeskentele.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi. Huora.
Siinäpä Ap näytti luonteensa. 🤣 Kukahan on se jota ei haluta porukkaan? Oliskohan se ap joka kaikkien selän takana pelaa omia pelejään ja sotkee ihmisten elämää. Oikee narsisti ja psykopaatti!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuskin sinäkään olet ns äärimmäisen suosittu ulkomaailmassa palstaäijän feikkidialogia välistä härkkivä opportunisti juntta
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Siinäpä Ap näytti luonteensa. 🤣 Kukahan on se jota ei haluta porukkaan? Oliskohan se ap joka kaikkien selän takana pelaa omia pelejään ja sotkee ihmisten elämää. Oikee narsisti ja psykopaatti!
Miksi selostat auki näihin lukijoihin hyvin alentuvasti suhtautuen omaa tekstiäsi, apäijä? No toivotaa, että tämä uffaffaa on jo kohta trendaavissa keskusteluissa niin elämälläsi on illan taas tarkoitus. Muista lisätä myös enemmän emojieita
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯🎯
- Anonyymi00002UUSI
Puhuvat sinusta. Sinun elämästäsi. Kritisoivat sinua. Ovat ilkeitä sinulle, muttet sitä huomaa. Luulet, että olet pidetty ihminen. Sinulle nauretaan ja et edes sitä huomaa.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllä. Tiedän. Kerro jtn uutta.
- Anonyymi00003UUSI
Voiko katkerampaa ja kateellisempas tilitystä ollakaan.
- Anonyymi00013UUSI
Rehellinen toi oli! Hän on hyvä ihminen ja ansaitsee saada parempia ihmisiä elämään kuin he, jotka eivät häntä jeesaa, kun tarvitsee olkapään. En halua itse häntä.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Rehellinen toi oli! Hän on hyvä ihminen ja ansaitsee saada parempia ihmisiä elämään kuin he, jotka eivät häntä jeesaa, kun tarvitsee olkapään. En halua itse häntä.
Sieltä se totuus tuli.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sieltä se totuus tuli.
Itse en halua häntä! Et osaa lukea. En vaan halua, että hänelle teeskennellään! Hän ansaitsee elämään ihmisiä, jotka jeesaa ja tarjoaa olkapäätä! Itse en halua olla se ihminen ja enkä halua häntä. Ei vaan ole oikein teeskennellä. Hän tarvitsee hyviä ihmisiä elämään. Heitä, jotka jeesaa tarjoaa olkapäätä!
- Anonyymi00041UUSI
No ei tietenkään voi olla katkerampaa ja kateellisuuden spirittiä kantavan henkilön toimintaa suhteessa läppä-äijän avaukseen olla kenelläkään muulla kuin sinulla, joka yrität ratsastaa joka jumalan päivä palstaäijän aivan joutavilla aloituksilla. T naiselta oot varmaa taas tukottanut itse nämä vaikuttavat nk kannatusluvut
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sieltä se totuus tuli.
Sinulla ei taida olla oikein mitään ymmärrystä mitä linjaa edes yrität vetää palstaäijän päättömiä kommentteja räknäämällä
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Itse en halua häntä! Et osaa lukea. En vaan halua, että hänelle teeskennellään! Hän ansaitsee elämään ihmisiä, jotka jeesaa ja tarjoaa olkapäätä! Itse en halua olla se ihminen ja enkä halua häntä. Ei vaan ole oikein teeskennellä. Hän tarvitsee hyviä ihmisiä elämään. Heitä, jotka jeesaa tarjoaa olkapäätä!
Onhan hänellä rakastava aviopuoliso, rakastavat lapset ja vanhemmat. Mitä vielä hän tarvitsee?
- Anonyymi00004UUSI
Osuit asian ytimeen! On huomattu. Kiitos vain.
- Anonyymi00005UUSI
ei kiinnosta ykskään vanha ’ystävä’ siks en oo lähös täält mihinkään halusin jättää kaikki pskakasat taakseni
- Anonyymi00006UUSI
Kunpa avaisit silmät ja näkisit ketkä on hyviä sinulle ja ketkä vain teeskentelee sinulle. Olet ihana ihminen. Sinä ansaitset saada ihmisiä, jotka oikeasti sinusta välittää ja pitää! Olet tärkeä ja arvokas ihminen!!!
- Anonyymi00023UUSI
Kuolleena arvokkaampi
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuolleena arvokkaampi
Hän on arvokas ja tärkeä, vaikka itse en häntä halua!
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuolleena arvokkaampi
Tämäkin se vaa saa valtakunnallisessa avohoitolaitoksessamme nimeltä Suomi vapaana kulkea
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tämäkin se vaa saa valtakunnallisessa avohoitolaitoksessamme nimeltä Suomi vapaana kulkea
72 hours now or two months later is funny like that
- Anonyymi00007UUSI
Mä en luule yhtään mitään. Yritän elää elämääni. Ja ripä niitä auttajia ole koskaan ollut. Vihaajat vihaa.
- Anonyymi00008UUSI
eipä
- Anonyymi00019UUSI
vihaaja sakki ei onneksi himaani tule. ikinä. joten mitä vtun väliä sillä on mitä hekin kelailee. kyllä mäkin kelailen heistä kaikennäköstä.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
vihaaja sakki ei onneksi himaani tule. ikinä. joten mitä vtun väliä sillä on mitä hekin kelailee. kyllä mäkin kelailen heistä kaikennäköstä.
Nii on aloittajaäijä kaikki voivat aina painia myös vttuun ns nerokasta
- Anonyymi00011UUSI
Tiedän. Siksi vihani ja murhanhimoni kasvaa.
- Anonyymi00012UUSI
No tuo on totta jokaisen ihmisen kohdalla. Ihminen kykenee mihin tahansa pahaan kun saa riittävästi siihen koulutusta ja yllykettä. Jumalaa pitää rukoilla ja Jeesukseen turvata, että ei joutuisi tilanteisiin, joissa tulee viettellyksi johonkin kamalaan.
- Anonyymi00014UUSI
Tiedän. Jopa omat sukulaiset vihaavat.
- Anonyymi00044UUSI
Niin oliko sulla jotain skismaa oman suvun kanssa, nolo apäijä projektoimassa?
- Anonyymi00015UUSI
Itse en sinua halua! Ihminen, jolla on kiireitä, kun tarvitset olkapäätä EI välitä oikeasti sinusta!
- Anonyymi00033UUSI
Tämä on täysin totta!! Ihmiset ovat itsekäitä.
- Anonyymi00018UUSI
Kerrot asiantuntijana toiselle ihmiselle hänen elämästään, ikäänkuin sinä tietäisit siitä enemmän kuin hän itse. Pitäisikö sinun keskittyä omaan elämääsi, tuolla toimintamallilla se on melko todennäköisesti aika retuperällä.
- Anonyymi00034UUSI
Tiedän, koska he kertoo hänen elämästä minulle, vaikkei se minulle kuulu!!! Tiedän paljon hänen elämästä. Miksi minulle kerrotaan. Ei hän ole minun!!! Hänellä on jo oma. Kertokoon sille hänen omalle. Vain sille hänen asiat kuuluvat! Ei muille. Vain hänen oma pitää tietää ja hänelle pitää kertoa kaikki.
- Anonyymi00048UUSI
No oli kyllä aika kököllä tavalla juosten pissien kirjoitettu tämä palstaäijän trollaus, viimeistään olkapää jota vasten itkeä kosautti ja pääs huutonaurut
- Anonyymi00020UUSI
Taidat olla kehitysvammainen vai mikä sulla on? Tervehän sä et oo. Kyllä moni reagoi kun epäili et mulla on jokin hätänä. Aina yllätyn siitä miten moni musta loppujenlopuksi välittää.
- Anonyymi00036UUSI
Et ole hän!! Olet väärä tyyppi. Hänen ihmiset kertoo hänestä!! Puhuu hänestä. Ei tarjota olkapäätä ja eikä jeesata, kun hän tarvitsee jonkun! Itse en häntä halua.
Miksi he minulle kertoo hänen elämästä, kun hän ei ole minun? Enkä edes häntä itse halua. Kertokoon hänen omalle. Ei minulle. Hän ei edes ole sukulainen minulle! Joten miksi he minulle kertoo. Puhukoot vain hänen sukulaisille hänen elämästä tai hänen omalle! - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Et ole hän!! Olet väärä tyyppi. Hänen ihmiset kertoo hänestä!! Puhuu hänestä. Ei tarjota olkapäätä ja eikä jeesata, kun hän tarvitsee jonkun! Itse en häntä halua.
Miksi he minulle kertoo hänen elämästä, kun hän ei ole minun? Enkä edes häntä itse halua. Kertokoon hänen omalle. Ei minulle. Hän ei edes ole sukulainen minulle! Joten miksi he minulle kertoo. Puhukoot vain hänen sukulaisille hänen elämästä tai hänen omalle!Juu eli olet kehitysvammainen. Tämä palsta ei sovi sinulle. Tarvitset jonkun valvomaan tekemisiäsi.
- Anonyymi00021UUSI
Kelle avaudut mä en ole oppinu koskaan olemaan se joka tarvitsee olkapäätä jota vasten itkeä mä olen mielummin se jonka olkaa vasten itketään "on kuulemma heikkouden merkki jos mies itkee tai näyttää tunteensa" maailma jollaisessa minä olen joutunut kasvamaan siksi mä olen opettanu taas pojalleni että isin olkaa vasten voi itkeä jos on pahaolo niin helpottaa lapsi itkee kivusta jos sattuu lapsi itkee yksinäisyyttä lapsi kiukuttelee kun kielletään ilman perusteluja kysymyksenä kuinka moni aikuinen edes uskoo kieltoja ilman perusteita tai varmaa tietoa siitä että seuraa rangaistus jos ei kieltoa usko
- Anonyymi00046UUSI
Juu no ns rajat se on Venäjälläkin emt gubbe
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Juu no ns rajat se on Venäjälläkin emt gubbe
Eikö sapuskassa ole taaskaan mitään makua
- Anonyymi00025UUSI
Ei tätä nuorisoa saa kieltää
- Anonyymi00026UUSI
Kyllä sen siitä huomaa että kaikki katoavat elämästä tuosta noin vain. Eipä tarvi enää pitää yhteyksiä. Tosi paikan tullen moni näyttänyt todellisen luonteensa. Osalla vain hyvät kulissit.
- Anonyymi00030UUSI
Juurikin tämä.
- Anonyymi00029UUSI
Ei kukaan välitä oikeasti kenestäkään
Vain raha merkkaa- Anonyymi00051UUSI
Suomessa kun ollaan. Ei täällä ole lupaa ihmisten huolehtia toisistaan tai et saa tukea valtiolta.
- Anonyymi00031UUSI
Incelin ulinaaa
Juhannuksenaa
Voi luojaa
Voisko olla parempaa- Anonyymi00045UUSI
Tears of the PS crocodile on a bottle will do too
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Tears of the PS crocodile on a bottle will do too
Eikö sari antanut?
- Anonyymi00037UUSI
No lakaisevatko edes portaat jos olkapää itkua varten on liikaa draamagubbe? Plus muut hohhoijaat. T
- Anonyymi00052UUSI
Onko sinulla juhannus pyhien aiheuttama ahdistus
- Anonyymi00057UUSI
Ap, mistä tiedät? Sun pitäis laittaa vähän faktoja tollasen väitteen taakse.
Muussa tapauksessa tulkintasi on yhtä vahvaa kuin Sillanpään tuuleen huutelut. - Anonyymi00058UUSI
Sittenhä täs ei tarviikaa miettii enempää muitten tunteita. Kun en merkitse mitään niin ei kukaan surekaan kun kuolen tänään.
- Anonyymi00059UUSI
totta
- Anonyymi00060UUSI
Olet oikeassa. Niinhän se on elämässä. Kaksinaamaisia vastaantulijoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251561
- 241326
- 1391139
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus333911- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on298710- 60701
- 50698
- 66666
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48629