Itsemurha

Anonyymi-ap

Olen jo pitkään miettinyt itsemurhaa. Minulla on suunnitelma, miten sen teen. En osaa ilmaista itseäni, suututan ihmiset tahtomattani. Olen aiheuttanut trauman maailman ihanimmalle ihmiselle, jota rakastan. Hän ei tule tätä viestiä varmaan koskaan lukemaan. Elämäni on yhtä kärsimystä ja aiheutan muille ihmisille kärsimystä. Itken tätä kirjoittaessa. Minun on niin ikävä häntä. Haluaisin halata häntä, pyytää anteeksi, pyyhkiä kaiken pahan pois...

6

57

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Teen itsarin katoamalla, jos mikään ei muutu. Yritin hänelle kertoa, mutta tapa oli todella huono. Hänen veli katosi. Hän loukkaantui siitä. Mokasin pahasti. Olen niin eksyksissä. Muutenkin, vaikka häntä rakastan, hänen ystävyys olisi ollut jo iso asia. Turha tätä on pohtia täällä. Hän löytää kyllä paljon terveempiä ystäviä.

• Anonyymi00002

Mitähän jos yrittäisit puhua hänelle, se olisi paras keino.
        Pyydät anteeksi, ja kerrot mitä kaikkea mielessäsi liikkuu. Jos on hyvä ystävä, kumppani, tai mikä tahansa, niin puhumalla asiat pystyy yleensä selvittämään.

• Anonyymi00005

Ei kai se ole sinun vikasi, jos ystäväsi veli katosi ? Älä syytä itseäsi.
        Jokainen mokaa joskus, mutta mokatkin ovat korjattavissa. Ja jos kyseessä on ystävä, korjaaminen on yleensä vielä helpompaa. Puhumalla asioita pystyy selvittämään.

• Anonyymi00003

olen minäkin miettiny häpeän ihtiäni en voi miehelle enää alasti esiintyä olen kun äijjä vaivoineni

• Anonyymi00004

Älä tee sitä! 😭 Hae itsellesi apua, sitä on kyllä saatavilla! 🙏❤️

• Anonyymi00006

Näille pitäisi jakaa eutanasiapillereitä. Tuollainen läheisten painostaminen ja uhkailu itsemurhalla on alhaisimpia tekoja mitä ihminen voi puheillansa tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      72
      1197
    2. 95
      967
    3. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      152
      947
    4. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      62
      843
    5. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      429
      816
    6. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      15
      694
    7. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      73
      669
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      614
    9. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      100
      614
    10. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      573
    Aihe