Tilaa Numba viehättävän vaimosi kanssa terabian aloituksen kartoitus jolloin voitte sopia sitten koko bsygoterabian jatkon ja hinnan.
Rakkaan parisuhdeterabeutin vastaanotto.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Arabiassa terabia on baremmin hallinnassa.
- Anonyymi00003
Pelkästään sillä perusteella että vaimosi huitelee menemään tyttöporukassa ilman sormuksia juhannusta viettäen ja asuu selvästi kuvien perusteella toisaalla, niin en katso kyllä tuota avioliitoksi. Se paperi on enää hyötysopimus tukia hakiessa.
Toinen asia on vielä se että jos aviomiehellä on sydämen kanssa ongelmia, rytmihäiriöitä ja riski tukoksiin ja vaikka mihin infarktiin, niin silloin vaimo ei lähde kolmeksi kuukaudeksi Thaimaahan ja kuvaile itseään siellä kavereiden kanssa uimarannalla.
Se on lakitermeinkin jo heitteillejättöä vastaava tilanne.- Anonyymi00004
Hui et katso sitä avioliitoksia, ja entä mitä sitten jos et katso, miten se minuun tai vaimooni liittyy, 555555, sinun katsomisise maksa se 3000 niin laitan valokuvat, olethan varakas.
Voi voi sinun ongelmiasi, kuva jossa vaimoni sai ruusuja on thaimaasta, vuosia sitten, minä ne hänelle ostin olisko ollut kun täytti 50 vuotta tai 45 en muista, 55555 - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hui et katso sitä avioliitoksia, ja entä mitä sitten jos et katso, miten se minuun tai vaimooni liittyy, 555555, sinun katsomisise maksa se 3000 niin laitan valokuvat, olethan varakas.
Voi voi sinun ongelmiasi, kuva jossa vaimoni sai ruusuja on thaimaasta, vuosia sitten, minä ne hänelle ostin olisko ollut kun täytti 50 vuotta tai 45 en muista, 55555Höpölöpö. Sinä poika et ruusuja ostele eikä kukaan laittele faceensa vuosia vanhoja ruusukuvia. Kuva on samasta asunnosta kuin se bilekuva kavereiden kanssa.
Älä viitsi aina valehdella selvistä asioista. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Höpölöpö. Sinä poika et ruusuja ostele eikä kukaan laittele faceensa vuosia vanhoja ruusukuvia. Kuva on samasta asunnosta kuin se bilekuva kavereiden kanssa.
Älä viitsi aina valehdella selvistä asioista.Voithan sinä kuvitella mitä tahansa, ruusut on hänen 45 vuotispäiviltään, olen ne itse ostanut, itse en muista mutta vaimoni muista, kaverikuvat on perjantailta, kaverinkotona, jossa pitivät pienet partyt, kuva on peilikuva.
- Anonyymi00006
Näistä ole pienintäkään apua jos ei suhteen kumpikin osapuoli ymmärrä että vika on kummassakin kumpikin on jättäny kenttänsä hoitamatta
- Anonyymi00007
Erot ei ole koskaan mukavia, ellei ole täysin tunnevammainen.
Ex-vaimolle toimitin eropaperit, kun keskusteluyhteys ei toiminut.
Hän ei nähnyt itsessään mitään vikaa. Heräsi sitten niiden papereiden myötä horroksestaan ja oli kuin hunajaa pitkän aikaa, kunnes häntä alkoi riepomaan se eron hakeminen ja alkoi etsiä sitä kuka on tullut meidän väliin. Sellaista ei ollut.
Kaappasi yöllä puhelimeni ja alkoi soitella numeroihin joi hin olin soittanut.
Sitten hommasi vielä seurakunnalta terapeutin, jonka piti auttaa meitä pysymään yhdessä. Tämä terapeutti oli ilmeisesti ihastunut exääni, mielisteli tätä ja laittoi kaiken minun piikkiini. Minua vitutti vielä se että se terapeutti oli 25 vuotta minua nuorempi pojankloppi, jolla ei ollut mitään kokemusta asioista joista puhuttiin.
Se terapia johti vain vahvistamaan käsitykseni että se liitto oli ohi. Vaimo yritti vielä muuttua ja onnistuikin siinä jokseenkin, mutta kahdenvuosikymmenen arvet, vähättelyt ja torjutuksi tulemiset painoi vaakakupissa enemmän. Olin ekaa kertaa oikeasti vapaa elämässäni ja se tuntui todella hyvältä, kun ei tarvitse enää perustella mitään menojaan eikä tekojaan kellekään. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Erot ei ole koskaan mukavia, ellei ole täysin tunnevammainen.
Ex-vaimolle toimitin eropaperit, kun keskusteluyhteys ei toiminut.
Hän ei nähnyt itsessään mitään vikaa. Heräsi sitten niiden papereiden myötä horroksestaan ja oli kuin hunajaa pitkän aikaa, kunnes häntä alkoi riepomaan se eron hakeminen ja alkoi etsiä sitä kuka on tullut meidän väliin. Sellaista ei ollut.
Kaappasi yöllä puhelimeni ja alkoi soitella numeroihin joi hin olin soittanut.
Sitten hommasi vielä seurakunnalta terapeutin, jonka piti auttaa meitä pysymään yhdessä. Tämä terapeutti oli ilmeisesti ihastunut exääni, mielisteli tätä ja laittoi kaiken minun piikkiini. Minua vitutti vielä se että se terapeutti oli 25 vuotta minua nuorempi pojankloppi, jolla ei ollut mitään kokemusta asioista joista puhuttiin.
Se terapia johti vain vahvistamaan käsitykseni että se liitto oli ohi. Vaimo yritti vielä muuttua ja onnistuikin siinä jokseenkin, mutta kahdenvuosikymmenen arvet, vähättelyt ja torjutuksi tulemiset painoi vaakakupissa enemmän. Olin ekaa kertaa oikeasti vapaa elämässäni ja se tuntui todella hyvältä, kun ei tarvitse enää perustella mitään menojaan eikä tekojaan kellekään.Hienoa ja sitten paratiisiin, heti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551407- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 120607
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515