jos löytäisi ihmisen, jonka kanssa voisi elää ihan tavallista arkea. Suunnitella asumista kaupungin ulkopuolella ja liikkua vähitellen kohti tavoitetta. Tai sitten rakentaa se elämä kaupungissa sellaiseksi, että olisi hyvä olla siinä. Tehdä asioita, että pysyy mieli virkeänä. Ja tärkeintä olisi se, että tuntisi olevansa täysin hyväksytty juuri sellaisena, mitä on. Että on riittävä itsenään. Ja kaiken rakkauden arvoinen. Rakentaa luottamusta, mitä eivät mitkään maailman tuulet kaada. Pientä, yksinkertaista elämää.
Olisi hyvä
5
58
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No mee tinderiin siitä.
- Anonyymi00002UUSI
En ole tinder-ihmisiä. Siellä on suurin osa hakemassa seksiä tai muuta hyötyä. Tinderit tekevät ihmisistä kulutustavaraa, en osallistu.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole tinder-ihmisiä. Siellä on suurin osa hakemassa seksiä tai muuta hyötyä. Tinderit tekevät ihmisistä kulutustavaraa, en osallistu.
Kuitenkin oot jo neitsyytesi tärvellyt niin siitä vaan kulutustavaraksi.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuitenkin oot jo neitsyytesi tärvellyt niin siitä vaan kulutustavaraksi.
Eipä se ole minun juttuni tuo. Etsin jotain muuta, tai olen etsimättä. Ollaan ihmiset erilaisia omine toiveineen ja tarpeineen.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eipä se ole minun juttuni tuo. Etsin jotain muuta, tai olen etsimättä. Ollaan ihmiset erilaisia omine toiveineen ja tarpeineen.
No mee töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361746
- 50798
- 68757
- 108720
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14538Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426