Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

Anonyymi-ap

Ettet riittäisi minulle?😔

132

1621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinä.

• Anonyymi00002

Ai ap? 🤔

• Anonyymi00119

Monet asiat, mut niistä turha täällä alkaa avautumaan enempää.

• Anonyymi00003

Liian pläski

• Anonyymi00064

Oma arki ei ole aina niin herkkua ja siihen vielä jos lisää yhden muuttuvan tekijän, josta ei aina mene takuuseen? Tällaiset voivat synnyttää omassa arjessaan arvaamattomuutta, epävarmuutta, jotka yhdessä synnyttävät epämukavuusalueella oloa, joka voi olla selkeä haitta omassa arjessa.

Hyvä suhde ja sopivuus harvemmin osuu kohdalle ja sehän synnyttää epäilyä. Pettymykset, petetyksi tulemiset eivät paranna uskoa hyvään. Toivo paremmasta huomisesta ei ole aina läsnä. Helpommalla pääsee, jos tulee hyvin toimeen itsensä seurassa. Vähemmmän "murheita" ja enemmän mielenrauhaa.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Oma arki ei ole aina niin herkkua ja siihen vielä jos lisää yhden muuttuvan tekijän, josta ei aina mene takuuseen? Tällaiset voivat synnyttää omassa arjessaan arvaamattomuutta, epävarmuutta, jotka yhdessä synnyttävät epämukavuusalueella oloa, joka voi olla selkeä haitta omassa arjessa.

Hyvä suhde ja sopivuus harvemmin osuu kohdalle ja sehän synnyttää epäilyä. Pettymykset, petetyksi tulemiset eivät paranna uskoa hyvään. Toivo paremmasta huomisesta ei ole aina läsnä. Helpommalla pääsee, jos tulee hyvin toimeen itsensä seurassa. Vähemmmän "murheita" ja enemmän mielenrauhaa.

Lapsuudessa koetut traumat synnyttää toisarvoisuutta jne. Riitänkö heille, jotka koen paremmiksi ihmisiksi. Huonommuuden tunne voi johtua huonosta vanhemmasta, sisaruksesta, joka synnyttänyt häpeän tunteita itselle. Nuorena sitä vertailee omaa lähipiiriään toisten lähipiiriin ja tekee siitä johtopäätelmiä. Omaksi haitaksi.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Miksi moinen litania anonyymi palstalla?

• Anonyymi00102
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Kirjoittamalla toiset käy läpi tunnemaailmaansa ja siten saavat selvyyttä omiin asioihin, joita ei ole kyennyt muuten käsittelemään itselle? Itse terapiaa, joka avaa niitä mielenlukkoja, tuntemuksia, joita vaikea puhua julki? Ehkä löytää samalla täältä samaistumispintaa ja ymmärrystäkin? Keittiöpsykologiaa, julkitulot voivat aina helpottaa kuormaa mielestä pois?

• Anonyymi00105
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Kirjoittamalla toiset käy läpi tunnemaailmaansa ja siten saavat selvyyttä omiin asioihin, joita ei ole kyennyt muuten käsittelemään itselle? Itse terapiaa, joka avaa niitä mielenlukkoja, tuntemuksia, joita vaikea puhua julki? Ehkä löytää samalla täältä samaistumispintaa ja ymmärrystäkin? Keittiöpsykologiaa, julkitulot voivat aina helpottaa kuormaa mielestä pois?

Oliko kiinnostuksen kohteesi liian pläski?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Molemmin puolinen ymmärryksen puute.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Samaistu yksinäs

• Anonyymi00116
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Olin hyvintoimeentuleva, kunnes tapasin supon kätyrit. Loppu on kuin katastrofielokuvasta. Menetin kaiken terveyteni mukaanlukien, melkein henkenikin ne sarjamurhaajat

• Anonyymi00117
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Oli. Laihduta vähä.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Olin hyvintoimeentuleva, kunnes tapasin supon kätyrit. Loppu on kuin katastrofielokuvasta. Menetin kaiken terveyteni mukaanlukien, melkein henkenikin ne sarjamurhaajat

Jaa, no miksi tämä supo olisi kiinnostunut juuri sinun liikkeistäsi, aloittajaäijä? Onko ”tevvovistisia” motiiveja? Spoiled

• Anonyymi00127
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Samaistu yksinäs

Et taida itsekään tietää enää mitä yrität rakentaa ja miksi kun vingut apäijän kommenttiin ihan yht jonnin joutavia ku tuo

• Anonyymi00128
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Tämä se jaksaa aina äimistellä palstaäijän, eli trollaavan aapeen tuotantoa. Vähän titityy.

• Anonyymi00004

Katso peiliin...

• Anonyymi00056

Kerro toki lisää mitä mielleyhtymiä sinulle tuli palstaäijän itselleen osoittamastaan tilityksestä kun palstan kautta vahvasti maailmankuvaasi rakennat

• Anonyymi00118
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kerro toki lisää mitä mielleyhtymiä sinulle tuli palstaäijän itselleen osoittamastaan tilityksestä kun palstan kautta vahvasti maailmankuvaasi rakennat

Tällainen näköjään ruokkii sinunlaisia aina. Koet mielihyvää siitä, kun pääset pätemään omiasi täällä. Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Mielen köyhyyttä sinulta tällainen reakointi kaikkeen.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Tällainen näköjään ruokkii sinunlaisia aina. Koet mielihyvää siitä, kun pääset pätemään omiasi täällä. Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Mielen köyhyyttä sinulta tällainen reakointi kaikkeen.

Kerro aloittajaäijä tästä ”reakoinnista”, muutama saattaa muistaa ko turinointityylin kun mumisit päivästä toiseen mm siitä miten esim oikeuslaitos ”ylireakoi” aina kaikkeen jne rivienvälejä mitä tulkita. Yrittihän ne sitäkin tätäkin

• Anonyymi00138
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Kerro aloittajaäijä tästä ”reakoinnista”, muutama saattaa muistaa ko turinointityylin kun mumisit päivästä toiseen mm siitä miten esim oikeuslaitos ”ylireakoi” aina kaikkeen jne rivienvälejä mitä tulkita. Yrittihän ne sitäkin tätäkin

Taidat itse olla aloittaja äijä, joka tuntee halua hämmentää ja sekoittaa pakkaa? Tällaisia ei kannata ruokkia enempää.

• Anonyymi00005

Ei päädytty yhteen

• Anonyymi00006

Se oli naisen vika mielestäsi? Just joo.

• Anonyymi00007

Se oli naisen vika mielestäsi?

• Anonyymi00009

Itse olen tämmöinen nössykkä vaan. Olen tosi arka puhumaan ja puhetaitoni ei ole hyvä (olen kyllä putipuhdas suomalainen), se saa epävarmaksi. Miten voin koskaan kelvata hänelle, jos en uskalla puhua hänen kanssaan? Pelkään mokaavani tosi paljon ja häpeää.

• Anonyymi00013

Onko siinä jotain hävettävää ? Mitä pelkäät mokaavasi?

• Anonyymi00025

En usko, että juuri ketään aikuista naista se häiritsisi. Naiset osaa kyllä käyttäytyä ja olla kuin ei huomaisi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuo toinen oli sivusta. En puhu hävyttömiä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En usko, että juuri ketään aikuista naista se häiritsisi. Naiset osaa kyllä käyttäytyä ja olla kuin ei huomaisi.

Sitä paitsi näillä mieskokemuksilla olisin itse enemmänkin huolissaan, jos niin ei kävisi 😂

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sitä paitsi näillä mieskokemuksilla olisin itse enemmänkin huolissaan, jos niin ei kävisi 😂

Arvasin. Sain puhuttua sinut pussiin senkin portto.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sivusta tämäkin kommentti. En hauku ketään.

• Anonyymi00036

Eipä se mitään haittaisi, vaikka vähän jöpöttäisi....🔥🤍

• Anonyymi00046
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Luuletko ettei niin käynyt juuri sulle?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No varmaankin esim näin, etumus ei yleisesti ottaen apäijä kiinnitä huomiota, mutta pullotus varmaan saisi katseen harhailemaan vaivaantuneena

• Anonyymi00058
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Vau no tämäpä kävi itsekseen juukaava apäijä tasss kädenkäänteessä. Luuserit äänestää into piukassa hönöjä kommenttejas

• Anonyymi00059
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Luuletko ettei niin käynyt juuri sulle?

Annahan itsesi häpäissyt nainen jo olla hakuammuntasi suhteen suhteessa aloittajaäijän jonnin joutavaan proosaan

• Anonyymi00095
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei mutta toi sarvi pilaa kaiken tien sen.

• Anonyymi00011

Kuka kenelle mä ole ainakaan riittäny kenellekkään aina puuttuu jotain

• Anonyymi00014

En tiedä. Koitin kyllä edetä mutta laitoit jarrut kiinni. Olet nyt varmaan taas alkanut laittamaan merkkejä kiinnostuksestasi?

• Anonyymi00015

Ymmärsin ettet halua enää, siksi jarrut meni kiinni.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ymmärsin ettet halua enää, siksi jarrut meni kiinni.

No siinä tapauksessa menee ohi. Koska hän ei voi epäillä siinä tilanteessa mitä minä haluan.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No siinä tapauksessa menee ohi. Koska hän ei voi epäillä siinä tilanteessa mitä minä haluan.

Kyllä voi. On vaikea olla täysin objektiivinen.
        Sivusta

• Anonyymi00016

Ei ole mitään syytä ajatella hänen olevan kiinnostunut. Omat tunteet vaan saavat kuvittelemaan asioita.

• Anonyymi00017

Ei tietenkään 😉

• Anonyymi00019

Tuon minäkin haluaisin tietää!

• Anonyymi00021

Ikäero, liian kaunis

• Anonyymi00040

😥

• Anonyymi00042

Liian nuori vai liian vanha? Sivusta

• Anonyymi00043

Tästä voisi kyllä vähän loukkaantua, mutta menee ihan saman pskakasaan muiden juttujen kanssa.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Liian nuori vai liian vanha? Sivusta

Olen +20, liikaa tai ei. Aika kuopata unelmointi

• Anonyymi00072
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Tästä voisi kyllä vähän loukkaantua, mutta menee ihan saman pskakasaan muiden juttujen kanssa.

ohi :)

• Anonyymi00073
        Anonyymi00040 kirjoitti:

😥

Tuskin sinä, ei varmaan enää käy täällä

• Anonyymi00092
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Olen 20, liikaa tai ei. Aika kuopata unelmointi

Olen 20 v nuorempi nainen ja tässä hetken aikaa kuopannut tunteita mieheen. Muuten olis ollut täydellisen oloinen mulle mutta ei tee mitään alotetta mulle. Olen itse kerran laittanut viestiä mutta toinen vaan katselee mua

• Anonyymi00096

Niin on liian kallis.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Olen 20 v nuorempi nainen ja tässä hetken aikaa kuopannut tunteita mieheen. Muuten olis ollut täydellisen oloinen mulle mutta ei tee mitään alotetta mulle. Olen itse kerran laittanut viestiä mutta toinen vaan katselee mua

Eipä siinä jää vaihtoehdoksi kuin lähestyä irl ja jutustella, saada selvyys. Varmaan tällainen perinteinen tolvana kuten minäkin, jää ihmettelemään että mitä tuokin minussa näkee :D.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Niin on liian kallis.

Materialisti? :)

• Anonyymi00022

Nainen on koulutettu. Tää mies on vaan tasamaan tallaaja.

• Anonyymi00028

Kannattaa pohtia, tuleeko tunne siitä, miten nainen kohtelee sinua, vai siitä, miten itse vertaat itseäsi häneen. Ne ovat kaksi eri asiaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kannattaa pohtia, tuleeko tunne siitä, miten nainen kohtelee sinua, vai siitä, miten itse vertaat itseäsi häneen. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Ehkä pohtia sitä, minkä arvon antaa sille puheissaan (kannattanee olla kuulolla pidempään kuin yksi lause yhden kerran).

• Anonyymi00031

Kuulkaas, älyllä pärjätään koulussa, tunneälyllä suhteissa ja ne kaksi älyä ovat lähes vastakkaiset älyt.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kuulkaas, älyllä pärjätään koulussa, tunneälyllä suhteissa ja ne kaksi älyä ovat lähes vastakkaiset älyt.

Ne ei poissulje toisiaan

• Anonyymi00037
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Nainen kohteli oikein hyvin.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Siinä taas oikein elämänviisaus 🤣
        Varmaan suuren suuresta pitäjästä. Anna mun kaikki kestää.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nainen kohteli oikein hyvin.

Jäljelle jää se toinen. Jos se ei ole naiselle ongelma, miksi se on sulle? 🤔

• Anonyymi00049

Olen korkeakoulutettu mutta viihdyn parhaiten tavallisten, fiksujen tyyppien seurassa. Tunneäly, käytännöllisyys ja avoin asenne elämään on tärkeitä ominaisuuksia

• Anonyymi00050

Sulla on itseluottamuksen kanssa haasteita. Miksi naisen koulutus on sulle noin iso ongelma?

• Anonyymi00054

Sääli että huono itsetuntosi riistää sinulta ihanan naisen ja suhteen. Itse sabotaasia raskaimmillaan. Tuota kadut lopun ikääsi.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oliko tämä joku matti n.ykäsenoivallus? Hassu :D

• Anonyymi00061
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Sääli että huono itsetuntosi riistää sinulta ihanan naisen ja suhteen. Itse sabotaasia raskaimmillaan. Tuota kadut lopun ikääsi.

Joo no tavoittele apäijä vaikka tätä tunnelmaa. Olipa naurettavaa luettavaa tämäkin

• Anonyymi00066
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Jäljelle jää se toinen. Jos se ei ole naiselle ongelma, miksi se on sulle? 🤔

En niin tosissani tuota laittanut, mutta jotain se kuitenkin selvitti minulle. mies

• Anonyymi00097

Kulutettu no sitä en tiä ,niitä pystyy kai nykyään holkittaan.

• Anonyymi00023

oot mulle semmonen ihana ja rakas!

• Anonyymi00024

En ole koskaan ihastuessani ajatellut etten olisi riittävä.

• Anonyymi00030

Minä taas olen muutaman kanssa. Suurimman osan ihastuksiani kanssa myös just toiste päin, olo ja tunne itsestä on positiivinen. Se perusvire. Toki jotain epävarmuuttakin aina on. Kertonee selkeää kieltään.

• Anonyymi00034

Minä taas olen ajatellut niin ihan jokaisen ihastuksen kohdalla, mutta tuossa taitaakin olla miesten ja naisten ero!

• Anonyymi00070
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Minä taas olen ajatellut niin ihan jokaisen ihastuksen kohdalla, mutta tuossa taitaakin olla miesten ja naisten ero!

Anonyymi00024 olen siis mies.

• Anonyymi00038

Oon liian kiltti ja mullon liian lyhyt tukka

• Anonyymi00039

Anna olla jo pelle

• Anonyymi00060

Anna jo sinäkin yksärinkertainen olla tämän lapsellisen palstaäijän aloituksissa kälkätyksen suhteen

• Anonyymi00045

Taidan olla tarpeettoman jähmeäluonteinen makuusi ja lisäksi hieman koleahko asenne elämään. En haluaisi mutta vaikeaa enää muuttua merkittävästi.

• Anonyymi00048

"Minun" mörrimöykky 😘

• Anonyymi00081
        Anonyymi00048 kirjoitti:

"Minun" mörrimöykky 😘

Ei todellakaan ole minun mörrimöykky!!

• Anonyymi00094
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ei todellakaan ole minun mörrimöykky!!

Ei se voi olla sinun jos se on minun 😉

• Anonyymi00051

Heikko itsetunto on aika yleinen vika. Monella se on kuitenkin hallinnassa, että ei millään tavalla kohtele muita huonosti ja hoitaa asiansa mallikkaasti, mutta luulee, että ei riitä vaikka jollekin parisuhteeseen tms.

• Anonyymi00082

Mies jolla on huono itsetunto, ei silti saa kohdella naista huonotsi ja sitä stalkkaaminen aina on!

• Anonyymi00131
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Mies jolla on huono itsetunto, ei silti saa kohdella naista huonotsi ja sitä stalkkaaminen aina on!

Todellinen stalkkaaminen on tietenkin väärin. Jos käy julkisilla sivuilla katsomassa, ei ole stalkkaamista, ehkä vain uteliaisuutta tai jopa kaipausta. (sivusta.)

• Anonyymi00052

Näin se on.....

• Anonyymi00053

Tukka on hoidettu kampaus hyvä.

• Anonyymi00098

Niin, miehellä on 🥰 sivusta

• Anonyymi00062

Sinun aiemmat kokemuksesi.

• Anonyymi00063

Oletko miettinyt, että aiemmat kokemukseni ovat syystä entisiä? Tuntuu todella väärältä, että "rankaiset" siitä minua vain, koska koet epävarmuutta jostain, mikä ei minulle alunperinkään sopinut.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Oletko miettinyt, että aiemmat kokemukseni ovat syystä entisiä? Tuntuu todella väärältä, että "rankaiset" siitä minua vain, koska koet epävarmuutta jostain, mikä ei minulle alunperinkään sopinut.

No jopa on sentimentaalista kerrottavaa palstaäijä. Muista jankuttaa näille lapsellisille naistenvihaajille myös mm käytetyistä naisista ja mikä tähän teatteriin nyt sopiikaan AP

• Anonyymi00067

Sulla on niin paljon vauhtia etten millään pysyisi tässä iässä enää perässäsi, etkä tykkää pysähdellä turhaan. Muuten sinä olet kaikkea sitä mitä naiselta toivon, eli lähes täydellinen minulle. Kaikkea hyvää sinulle! -Sivusta (En ole ennen näitä hyvästejä kirjoittanut tänne)

• Anonyymi00074

Pelkäät ja luulottelet. Pahinta on luulla asiat niikui mielii itse. Pahin moka.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Pelkäät ja luulottelet. Pahinta on luulla asiat niikui mielii itse. Pahin moka.

Et todellakaan tunne minua.

• Anonyymi00075

Heikko itsetunto

• Anonyymi00076

Jos en kelpaa edes vaimolle niin miksi kelpaisin kenellekään muullekaan ?

• Anonyymi00079

Jos et kelpaa vaimolle miksi haluat edes kelvata hänelle?

• Anonyymi00084
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Siinä hyvä kysymys? Se taitaa liittyä pakkomielteisyyteen, eikä sellainen ihminen herätä minkäänlaista mielenkiintoa!

• Anonyymi00087
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Siinä hyvä kysymys? Se taitaa liittyä pakkomielteisyyteen, eikä sellainen ihminen herätä minkäänlaista mielenkiintoa!

Kannattaa laittaa itsensä hyvinvointi nro 1

• Anonyymi00103
        Anonyymi00079 kirjoitti:

No kun vaimo sano että hyvää kannattaa jakaa, niin aatteli että jaetaan sit.

• Anonyymi00077

Etureppu

• Anonyymi00078

Se onkin erittäin hyvä syy

• Anonyymi00080
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Se onkin erittäin hyvä syy

Kiitos. :(

• Anonyymi00086
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kiitos. :(

Vinkkinä sulle, että naisena ymmärrän tuon todella hyvin. Mutta jos sen vuoksi viheltää pelin poikki, hyppää omaan kaivoon.

• Anonyymi00093

Siksi vetäydyit? 🥺💔

• Anonyymi00124
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Vinkkinä sulle, että naisena ymmärrän tuon todella hyvin. Mutta jos sen vuoksi viheltää pelin poikki, hyppää omaan kaivoon.

Aina yhtä typerryttävää luettavaa naisia esittävä keke tämä ”naisena koen sitä sun tätä”- skeida. TT

• Anonyymi00129
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Aina yhtä typerryttävää luettavaa naisia esittävä keke tämä ”naisena koen sitä sun tätä”- skeida. TT

Sinä osallistut tässä mukana

• Anonyymi00088

Sanoit sua ahdisti ni oisit jättäny mut kumminki ni jätin ensteeks... 😭

• Anonyymi00089

Sepä onkin hyvä taktiikka. Hylätyksitulon pelko vie miestä kuin...😞

• Anonyymi00090

Jos toinen kertoo et ahdistaa, sä reagoit hylkäämällä. Ei mikään suhde noin toimi, että heti hylätään, vaan keskustelemalla mikä mieltä painaa.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Jos toinen kertoo et ahdistaa, sä reagoit hylkäämällä. Ei mikään suhde noin toimi, että heti hylätään, vaan keskustelemalla mikä mieltä painaa.

Ei se toiminutkaan!

• Anonyymi00100
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Sepä onkin hyvä taktiikka. Hylätyksitulon pelko vie miestä kuin...😞

Mut eipähän tullut hylätty olo siinä hetkessä.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Mut eipähän tullut hylätty olo siinä hetkessä.

Ketä yrität huijata tuolla käytöksellä?

• Anonyymi00104
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Vähän tuli kyllä hylätty olo sen jälkeen. 🤷🏻‍♂️

• Anonyymi00123
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Mitä sinä yrität taas katkera tapaus rakentaa palstaäijän tunteikkaasta yksinpuheludraamasta? Levoton ei koskaan lepää.

• Anonyymi00106
    • Anonyymi00111

Kultaseni! En ole koskaan miettinyt, etten riittäisi Sinulle... Olemme pari joka on ottanut aikaa todellisen suhteen perustamiselle. Tunnemme toisemme jo aika tarkasti ja se H hetki on aika lähellä

• Anonyymi00112

Toinen tuntee, toinen ei.

• Anonyymi00139

Kultaseni! Näytetään mistä on kunnon Naiset ja Miehet tehty... sirpaleista, murusista, hunajasta ja sielun voimasta. Jotain niin uskomatonta on siroteltu polulle ja sen läpi on vaellettu...Tiedän, että maaliviiva on jo jalkojemme alla... Winners take everything to achieve their dreams... Sinulle Kulta Rakkaani

• Anonyymi00130

#Mikä sai sinut ajattelemaan mies...ettet riittäisi minulle?😔 #

No sinä tarvitset miestä enemän kuin yksi mies voi sinulle tarjota ja naisia myös, koska olet voimallisesti lesbouteen kallellaan.

Kunkin on siten paras vaan hakea sopivaa seuraa omilla tahoillaan.

silli-karvalanka matto

• Anonyymi00132

Se että sain pakit kun aloin ilmaisemaan tunteita. Viestillä lähetin punaisen sydämen.
      En osannut muuta.

• Anonyymi00134

Ehkä hän pitää sinua liian ihanana tyttönä hänelle. Silloin kun pitää toisesta aivan liian kovasti, alkaa miettimään asioita liian syvällisesti eikä uskalla antaa sydämen johdattaa oikeaan suuntaan. Toinen alkaa myös tuntumaan päivä päivältä kiinnostavammalta, haluaisi olla keskusteluyhteydessä ja vähän muussakin, kun tietää kuinka kesäinen käsivarsi osuessaan saa ihokarvat nousemaan ja sähköisyys palkitsee rakastuneen aivotoiminnan. Tahtotila koskettaa harmittoman tuntuisesti valtaa mielen, kun katselee toista tietää ettei koskaan halua mitään enempää kuin sivellä kaunista ihoa, ja tuntea kuinka rakkaus vie mennessään. On hyvin vaikea sanoa toiselle että rakastan sinua valtavasti, ilman 100% luottamusta toisen tunteista.
      https://www.youtube.com/watch?v=zoCI1vSJphc&list=RDJmDN5z4Vb0w&index=41

• Anonyymi00135

Noinhan se juuri on! Raastavaa myös.

• Anonyymi00136

Itseäni seurattua en usko että kiinnostuksesi olisi kestävää

• Anonyymi00137

Ei mikään. Se oli päinvastoin.. Kylän luuta ei nappaa

• Anonyymi00140

Sinulla on vilkas mielikuvitus..

• Anonyymi00141

5 cm.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1154
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      517
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    Aihe