Oli keljua, yksin mökötin. Olis tietysti voinut lähteä jonnekin, mutta ei huvittanut. Syytän itseäni, itsepä mökötin. Hyvä kun huomenna on maanantai ja arki ja tekemistä. Voisin ruveta sosiaalisemmaksi, liittyä johonkin seurueeseen ja mennä rientoihin. - Olen vain erakoitunut, oma vika. No - kesä edessä.
On joitain, jolle voi soittaa. Se vain, että rupeevat puhumaan heti itsestään. Yleensä vaihdan heti puheenaiheen. On yks Margit, puhuu vaan siitä, että pitäis heittää tavaroita pois. Sisko - valittelee koko ajan. Sinikalle lopetin soittamisen, kun hän se vasta valittaa. mitä vain ehdottaa, niin on "ei". - Ainut järkevä ja kiva on Sonja, voi puhua kaikesta. Sitten on kolme entistä koulukaveria, joiden kanssa sähköpostaillaan. Hyvä näinkin.
Tulipa selvitettyä oma tuttavapiiri. Jos ketä kiinnostaa...
Kesä edessä! Oottelen, että pääsen rannalle ja uimaan!
Miten muut? Mitä aiotte tehdä?
Juhannus oli ja meni
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604