Oon ajatellut et sitten seuraavassa elämässä hän voi olla myötämielisempi minua kohtaan ja tuntea kiinnostusta. Ehkä, elämästä ei aina tiedä. Tässä elämässä on keskityttävä hyviin asioihin ja ihmisiin jotta elämä olisi parempaa henkisestikin.
Itse pyrin nyt jatkamaan elämääni ja toivon saavani elämältä asioita mitkä tekevät onnelliseksi, sillä en ole todellakaan tyytyväinen elämääni, enkä ole oikein onnellinenkaan. En muista mitä oli olla oikeasti onnellinen ja seesteinen.
Parempia asioita kiitos
7
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiinnostavaa. Miksi halusit juuri hänen kiinnostuksen? Tiedätkö miksi ei kiinnostunut sinusta?
- Anonyymi00002
Mistä minä tiedän, en osaa lukea toisen ajatuksia miksi häntä ei kiinnostanut, ei vaan kiinnostunut ja sillä sipuli.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mistä minä tiedän, en osaa lukea toisen ajatuksia miksi häntä ei kiinnostanut, ei vaan kiinnostunut ja sillä sipuli.
Voi olla vaikea sanoa, eikä kai tarvitsekaan. Miksi itse olit kiinnostunut hänestä, etkä jostain muusta?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi olla vaikea sanoa, eikä kai tarvitsekaan. Miksi itse olit kiinnostunut hänestä, etkä jostain muusta?
Eihän kiinnostusta voi järjellä selittää, niin vaan tapahtuu. Mä en ole sellainen ihminen joka järkeistää tunteita, jos tunteet kieltää tai niitä pimittää ja pitää sisällään, on aika paha olla ja se kertyy ajan mittaan palloksi sisälle joka saa voimaan huonosti niin henkisesti kuin fyysisesti. Ei me ihmiset olla mitään robotteja vaan tuntevia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eihän kiinnostusta voi järjellä selittää, niin vaan tapahtuu. Mä en ole sellainen ihminen joka järkeistää tunteita, jos tunteet kieltää tai niitä pimittää ja pitää sisällään, on aika paha olla ja se kertyy ajan mittaan palloksi sisälle joka saa voimaan huonosti niin henkisesti kuin fyysisesti. Ei me ihmiset olla mitään robotteja vaan tuntevia.
Ok. Itse osaan kyllä eritellä ja sanallistaa mikä toisessa saa tuntemaan hyvää. Toki jotain selittämätöntäkin. Ei se minulle ole mitään kieltämistä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ok. Itse osaan kyllä eritellä ja sanallistaa mikä toisessa saa tuntemaan hyvää. Toki jotain selittämätöntäkin. Ei se minulle ole mitään kieltämistä.
Kiva juttu sitten sulle ja hänellesi, ilmeisesti kommunikoitte jotenkin palstan ulkopuolellakin, kommunikointi on tärkeää.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kiva juttu sitten sulle ja hänellesi, ilmeisesti kommunikoitte jotenkin palstan ulkopuolellakin, kommunikointi on tärkeää.
Niin on, siis kommunikointi on ihana asia. Mutta ei varsinaista pakkoa mihinkään. Hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574