Minua on petetty pitkän kaavan mukaan vaikka luulin että se mies rakastaa minua. Kuitenkin hän petti minua ainakin puolen vuoden ajan deitti palstalla ja tapasikin naisia. Olen surullinen kun luulin että kaikki on välillämme hyvin.😭
Minua ei rakasta kukaan
17
185
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kyllä rakastaa kuvittelet vaan.
- Anonyymi00007
Aika reippaita lausuntoja kirjoittelet draamaäijän pennin provoihin liittymättä ns aiheeseen kun äijä unelmoi itsestään jotain todella tervehenkistä. TT
- Anonyymi00015
Älä vaivu epätoivoon, monesti aika opettaa näkemään asiaa suurempana kokonaisuutena, mies ei ollut sinulle se oikea, jollei sinua kunnioittanut, meitä on moneksi. Halulla ja myönteisellä suhtautumisella tulevaan on merkitystä.
Tee asioita, jotka tuottavat sinulle hyvää mieltä. Unohda ihminen, joka kaltoin kohteli sinua. Kasvata itsestäsi itsevarmempi, harrasta asioita, joissa koet olevasi hyvä jne. Uskon, että sieltä löydät voimavaroja, joilla rakennat parempaa itseäsi. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Älä vaivu epätoivoon, monesti aika opettaa näkemään asiaa suurempana kokonaisuutena, mies ei ollut sinulle se oikea, jollei sinua kunnioittanut, meitä on moneksi. Halulla ja myönteisellä suhtautumisella tulevaan on merkitystä.
Tee asioita, jotka tuottavat sinulle hyvää mieltä. Unohda ihminen, joka kaltoin kohteli sinua. Kasvata itsestäsi itsevarmempi, harrasta asioita, joissa koet olevasi hyvä jne. Uskon, että sieltä löydät voimavaroja, joilla rakennat parempaa itseäsi.Lisään, sinusta tulee helpommin rakastettava ihminen, kun omanarvon tuntosi kasvaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lisään, sinusta tulee helpommin rakastettava ihminen, kun omanarvon tuntosi kasvaa.
Nouseeko sinun omanarvontunto siitä, että länkytät naista eeppisen kehnosti esittävälle kekelle tämmöstä soopaa?
- Anonyymi00003
voi eiiiiiii 😭
- Anonyymi00004
Oi oi. No, hän ei ollut sinun arvoisesi, jos todella petti. Sinulle on varmasti joku rekhellinen ja hyvä ihminen odottamassa jossain. Voimia!
- Anonyymi00005
Miten minusta tuntuu välillä näitä lukiessani, että pelureita on paljon liikkeellä ja itsekkäillä käy paljon parempi flaksi kuin epäitsekkäillä ja epävarmoilla? Mennyt jättää aina jälkensä ja epäonnistujilla syntyy rimakauhu, joka harvemmin on hyvästä.
- Anonyymi00008
On tuliut itsellesi kirjoittava aapeeäijä selväksi, että haluaisit olla mm tällainen mainitsemasi peluri fake it until you make it tjsp
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On tuliut itsellesi kirjoittava aapeeäijä selväksi, että haluaisit olla mm tällainen mainitsemasi peluri fake it until you make it tjsp
Taidat olla niitä haulikko ihmisiä, jotka ampuu sinne tänne osumatta kuitenkaan maaliin juuri koskaan näissä päätelmissäsi. Ohi meni jälleen kerran.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taidat olla niitä haulikko ihmisiä, jotka ampuu sinne tänne osumatta kuitenkaan maaliin juuri koskaan näissä päätelmissäsi. Ohi meni jälleen kerran.
No eikä mennyt, emojein kersoille tunnetiloja kuvaileva nettieinari
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
No eikä mennyt, emojein kersoille tunnetiloja kuvaileva nettieinari
Läpeensä harhainen olet. Sorry vaan.
- Anonyymi00006
ainhan he vaihtaa nuorempaan ja täysin eri näköseen
- Anonyymi00011
Mo voi voi.
- Anonyymi00012
Petti deittipalstalla 🤔 kuinkahan monta palstavauvaa syntyi 🐝
- Anonyymi00014
Ei nuo rakasta ketään. Löydät paremman.
- Anonyymi00018
Eikö jp naiset tsjua ettei T miehiin voi luottaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584